"Ahoj." Oprela som si hlavu o jeho rameno a zatvorila oči.
"Alice... Pristávame." Triasol mnou Ben. Pomaly som otvorila oči a zistila, že už sme pristáli.
"Som hore." Oznámila som a usmiala sa na Bena. Z lietadla sme vystúpili a čakali na svoje kufre. Nečakali sme dlho. Zobrala som si svoj kufor do ruky a ťahala ho k taxíku. Ben išiel tiež. Nasadli sme do taxíka a nadiktovala som adresu internátu. Taxík tam došiel rýchlo. Ben ma pobozkal na rozlúčku. Vystúpila som a vošla do dievčenského internátu. Následne som vošla aj do našej izby.
"Alice." Rozbehla sa ku mne Adel, keď ma uvidela. Na privítanie sme sa objali. "Nemala si prísť až v sobotu?" Fajn. A čo jej mám teraz povedať? Pravdu? Že som prišla skôr, len aby som mohla letieť tým istým lietadlom ako Ben? Je to moja najlepšia kamarátka. Nemala by som jej klamať.
"Adel, zmenilo sa pár vecí. Sadni si a ja ti všetko poviem." Sadli sme si na posteľ a ja som jej všetko vyrozprávala.
"Takže chodíte spolu?" S úsmevom sa spýtala. Po tejto otázke mi úsmev zmizol.
"Vlastne, on sa ma na to ešte nespýtal. Len sa tak správame." Adel ma objala.
Vedela, že to potrebujem.
"Neboj, on sa ťa na to spýta." S Adel sme ešte chvíľu preberali nejaké veci, čo sa udiali za tú dobu, čo som tu nebola. No neskôr som si uvedomila, že zajtra je škola a ja nemám nič nenaučené. Zaliezla som do izby a začala sa učiť biológiu z ktorej píšeme. Učenie mi zabralo zhruba hodinu. Keď som bola naučená osprchovala som a ľahla si do postele. Hneď som zaspala.Ráno som vstala na môj budík. Nechcelo sa mi vstávať, ale čo už. Obliekla som si vínové roztrhané nohavice a biele tričko s krátkym rukávom, ktoré som si zastrčila do nohavíc. Vzala som si ešte čierny sveter, ak by mi bola zima. Obliekla som sa a zaliezla do kúpeľne. Spravila som rannú rutinu a vrátila sa do izby. Vzala som si tašku a mobil a vyšla von z internátu. Keď som vošla do triedy Ashley tam už bola. Sadla som si k nej a hneď sme sa objali.
"Bože, tak dlho sme sa nevideli." Priznala som, že Ash má pravdu.
"No áno. Učila si sa na písomku?" Spýtala som sa Ashley, keďže prvá hodina je biológia.
"Ani nie." Vošla učiteľka do triedy a sadla si za katedru.
"Vyberte si papiere. Od okna A,B,A,B a neopisovať." Nadiktovala otázky a mali sme čas na vypracovanie. Našťastie som všetko vedela. Dala som ešte Ash opísať. Následne som vstala a písomku odovzdala učiteľke na stôl. Keď som sa vrátila k lavici, sadla som si. Na lavicu priletel lístoček. Bol od Leny. Spolužiačka, moc sa s ňou nebavím. Otvorila som lístok a v ňom bolo: Je to pravda? -L
Čo? -A
Lístoček som jej hodila späť a chvíľu mi opäť pristál lístok.
Že chodíš s Benom? Videla som vás bozkávať sa v taxíku. -L
Skadiaľ to do riti vie? I keď, ešte spolu nechodíme.
Nie. -A
Lístoček som jej hodila späť a už bola
ticho pretože ma upozornila učiteľka. Keď hodina skončila išla som do bufetu si niečo kúpiť. Kúpila som si bagetu a keď som sa vracala do triedy. Videla som tam Bena s Leom. Rozhodla som sa, že sa im pôjdem pozdraviť.
"Ahojte." Usmiala som sa.
"Čo chceš?" Ben sa zamračil.
"Stalo sa niečo?" Spýtala som sa. No on mi neodpovedal, len odišiel. Kurva toto snáď nemyslí vážne. Vyspí sa so mnou. Dva krát. Bozkáva ma a teraz sa správa takto. Čo som mohla od neho čakať.Ahojte! Nová časť.
YOU ARE READING
Internát
RomanceKniha je ZASTAVENÁ!! "Ehm, ahoj?" Chytil ma za ruku a pobozkal ma. Vzdychla som si, keď sa odtiahol. "Prečo to robíš?" Spýtala som sa, načo sa na mňa nechápavo pozrel. "Čo?" "Vždy mi dáš pocit, že medzi nami niečo je. Pri čom medzi nami nie je nič...