Prekvapilo ma to. Myslela som si, že je len chlapec, ktorý sa hrá na drsného s cigaretou v hube a s povesťou nalepenou na čele: "Som ten, ktorý ošukal všetky baby na škole." A v živote by ma nenapadlo, že má skutočné záujmy, nejaké hobby. Je síce pravda, že neexituje človek, najmä tínedžer, ktorý by nemal nejaké to hobby, ale.... Možno aj existuje len ja o tom neviem. Ale toto teraz neriešme.
"Je to...dokonalé!" Povedala som po dlhom mlčaní a bolo vidieť, že Benovi odľahlo.
"Ďakujem.." Začervenal sa na čo som sa zasmiala.
"Je mi to trápne, ale... Nevedel by si ma to naučiť?" Zaskočilo ho to.. No nakoniec povedal áno.
"Dnes večer o deviatej sa stretneme pri strome pred internátom.. Nemeškaj." Povedal a odišiel. Ostala som zaskočená. I keď som ho stále nenávidela, dnes ako keby.. Ja..neviem. Zblížili sme sa? Cítim sa v jeho prítomnosti dobre? Stále ho nenávidím alebo... je v tom už niečo iné? Potriasla som hlavou aby som zahnala všetky tie "zlé" myšlienky a vybrala sa na internát. Otvorila som dvere našej izby a bola som dosť prekvapená. Na posteli (nie na mojej) sedela Adell s Leom. Ihneď sa na mňa pozreli. Zavrela som dvere na čo ma hneď objala Adell a medzitým mi pošepkala: "Neskôr mi povieš detaily!" Bola som zaskočená.
"Kde ste tak náhle zmizli s Benom?" Spýtal sa Leo.
"Vieš, jak sme sa o vás báli?" Ozvala sa aj Adell.
"Nemuseli ste." Povedala som a konečne dala dole tašku na zem.
"Inak, kde je Ben?" Spýtal sa Leo.
"Neviem." Povedala som bez jediného zájmu.
"Jak, že nevieš. Veď ste boli spolu, či?" Pozrel sa na mňa nechápavo.
"To áno, ale zmizol." Povedala som na čo on ma nechápal ešte viac.
"Dobre. Ďakujem, že si tu bol so mnou Leo, ale chcela by som sa tuto s Alice porozprávať tak ak dovolíš..." Ozvala sa Adell a otvorila dokorán dvere.
"Jasne., Tak čaute." Spamätal sa a odišiel. Adell ihneď za ním zabuchla dvere a posadila sa na moju posteľ. Potľapkala miesto vedľa nej a ja som si sadla. Začala som jej vysvetľovať všetko čo sa stalo, kde sme boli s Benom a podobne. Tiež som jej povedala, že ide ma učiť robiť grafity. Najprv bola zaskočená a vôbec tomu nechápala no napokon to nechala tak.
Hi guys! Nová kapitola :) I hope you like it ♥♥♥♥
ESTÁS LEYENDO
Internát
RomanceKniha je ZASTAVENÁ!! "Ehm, ahoj?" Chytil ma za ruku a pobozkal ma. Vzdychla som si, keď sa odtiahol. "Prečo to robíš?" Spýtala som sa, načo sa na mňa nechápavo pozrel. "Čo?" "Vždy mi dáš pocit, že medzi nami niečo je. Pri čom medzi nami nie je nič...