•••16•••

33 5 1
                                    

Snažila som sa odtiahnuť, ale to nešlo. Tak veľmi som po jeho perách túžila, že to nešlo. Odtiahol sa a pozrel sa na mňa.
"Tak vidíš, mal som pravdu." Opäť chytil moje stehno a zatvoril svoje oči. Jeho ruku na mojom stehne som už neriešila. Po chvíli sme pristáli. Vystúpili sme z lietadla a ja som čakala na svoj kufor. Keď som ho konečne mala, chcela som zavolať taxík no niekto ma prerušil.
"Poď, odveziem ťa." Nechápavo som sa naň ho pozrela.
"Ako? Máš tu auto? Veď si práve priletel."
"No áno, ale poprosil som kamoša aby mi tu nechal auto." Prikývla som a už ma ťahal k autu. Nasadla som na miesto spolujazdca a nadiktovala mu adresu.
"Liberg 29" on len prikývol a vybral sa smerom k môjmu domu. Zastavil hneď pred mojím domom.
"Ďakujem za odvoz." Slušne som sa mu poďakovala. Už som chcela vystúpiť, keď ma chytil za ruku.
"Počkaj." Pritiahol si ma k sebe a pobozkal ma. Po bozku som vystúpila a on ihneď odišiel. Zdá sa to iba mne, alebo v poslednej dobe padlo viac bozkov ako by malo... Zobrala som si do ruky kufor a vybrala sa k dverám, na ktoré som zaklopala. Otvorila mi mama. Keď ma uvidela roztiahol sa jej obrovský úsmev na tvári.
"Alice, srdiečko." Ihneď na objala a dala mi pusu na líco.
"Ahoj mami." Ihneď ma pustila dnu. Kufor som položila a vyzula sa.
"Alice, ako to že si tu? Veď zajtra je škola!" Pohrozila na mňa prstom.
"Áno mami, ale odkedy som odišla si ma nevidela. Nie si snáď rada, že som tu?" Spýtala som sa.
"Ale áno som. Poď, práve robím obed. Za hodinu budeme obedovať." Prikývla som, keď dolu zbehla moja mladšia sestra Skyler. Ešte stále chodí do škôlky.
"Alice!" Rozbehla sa a skočila na mňa. Bol to taký úžasný pocit konečne objímať niekoho, pri kom máte istotu že vás má rád.  Nie ako Ben. Myšlienky som ihneď prerušila
"Skyler.... Ty si mi ale vyrástla!" Dala mi pusu na líco. Po chvíli som ju položila späť na zem.
"Alice, dokedy tu budeš?" Spýtala sa mama pri tom, ako miešala polievku.
"No, v sobotu večer odlietam späť."
Mama si vzdychla.
"Tak veľa budeš vymeškávať," urobila som psie oči, aby ma tu ten týždeň nechala "No dobre. Ale stalo sa to posledný krát."
"A Mami? Kedy príde otec?" Spýtala som sa, pretože ma zaujímalo kde toľko je.
"O druhej." Len som prikývla a vyšla aj s kufrom hore do mojej izby. Kufor som položila a skočila na posteľ. Konečne moja posteľ. Tak veľmi mi chýbala. Oblečenie som si po chvíli vybalila do skrine. A zišla dole na obed. Ocko tu už bol tak som sa s ním privítala. Sadla som si a pustila sa do polievky.
"Inak, dnes príde na večeru k nám na návštevu moja kamarátka aj so svojím synom, tak sa oblečte nejak slušne. A Alice, buď slušná prosím." Len som prikývla a keď som dojedla konečne to dobre mamine jedlo som sa vybrala hore. Rozhodla som sa že sa pôjdem osprchovať. Po rýchlej sprche som sa vybrala k skrini. Obliekla som si červené obtiahnuté šaty s miernym výstrihom. Obula som si čierne lodičky. Vlasy som si natočila a nechala ich voľne padnuté na ramenách. Make up som nechala tak, keď som započula zvonček. Zišla som dole a bola som šokovaná.
"A kurva" Mama sa na mňa ihneď so zamračeným obrazom otočila.
"Alice!"
"Dobrý deň, ja som Alice." Predstavila som sa Benovej mame. Ten chalan je hádam všade.
"Ahoj. Rada ťa spoznávam. Toto je môj syn Ben."
"Mami, my sa už poznáme." Ozval sa Ben, pričom si ma celú prezeral.
"No to je super. Poďme sa najesť!" Ozvala sa moja mama a všetci sme sa vybrali do jedálne. Sedela som vedľa Bena. Počas jedenia som sa rozhodla, že ho budem provokovať, tak ako on ma provokoval v lietadle. Ruku som nahmatala jeho pýchu a stlačila ju. Celý ztvrdol a postavil sa, načo som sa usmiala. Moju ruku sa snažil dať preč no ja som ju vždy vrátila.
"Mami, pôjdem Benovi ukázať svoju izbu." Bena som chytila za ruku a zaviedla ho do mojej izby. Vážne som plánovala mu len tú izbu ukázať. Dvere zamkol a pritlačil ma o stenu.
"Babe, toto si odpykáš." Povedal vážne na čom som sa zasmiala.
"Ja som ti to len vrátila zlato." Za kravatu, ktorú mal na sebe som si ho k sebe pritiahla a pobozkala ho.

Ahojte. Dnes už síce tretia časť, ale mám od rána nejakú písaciu náladu. Tak dúfam, že sa páči. :)

InternátWhere stories live. Discover now