•••20•••

29 5 0
                                    

Po skončení vyučovania som nahnevane vošla do svojej izby a hodila sa na posteľ. Nechápala som ho. Kurva, prečo je taký? Spravila som mu niečo? Nie. Vzala som si mobil a slúchadlá, ktoré som si strčila do uší. Zapla som si môj obľúbený playlist pesničiek. Ľahla som si na posteľ a zatvorila oči.

"Alice?" Zobudila som sa na klopanie. Mala som v izbe zamknuté, takže sa sem nik nemohol dostať.
"Pustíš ma dovnútra?" Opýtal sa.
"Nie. Choď preč." Zamračila som sa a pozrela sa koľko je hodín na mobile.
"Alice, otvor tie dvere. Potrebujem sa s tebou porozprávať. Počítam do troch a dvere vykopnem. Jeden....... Dva....." Povzdychla som a dvere odomkla. Oprela som sa o stenu a pozrela naň ho. "Čo chceš?" Na rovinu som sa opýtala a nesnažila som sa skryť môj hnev.  "Prišiel som ti niečo vysvetliť."
"Vysvetliť? Čo? Pochopila som. Bola som tvoja fackovacia bábika na dva týždne s ktorou si spával a zahrával sa s ňou a teraz si ju odkopol. Na isto si našiel ďalšiu bábiku. No len, priznaj sa." Rozhadzovala som rukami.
"Tak to nie je. Rozmýšľal som a pozri. Ja nie som na vzťahy. Neklapalo by nám to. Prepáč." Pozrel sa na mňa. Počula som len buchnutie dverí a sadla som si na zem. Po lícach sa mi začali kotúľať slzy. Nie, to nemôžem. Predýcham to, prenesieme sa cez to a budem sa tváriť, že sa ma to nedotklo.
Povedzme si na rovinu. Čo som mohla čakať? Že sa do mňa tento fuckboy naozaj zaľúbi a bude ochotný sa kvôli mne zmeniť? Že spraví všetko pre to aby som bola spokojná, alebo čo? Nie, takto to nie je. Kurva aj s týmto. Ľutujem, že som išla na túto internátnu školu. Mohla som ísť na strednú blízko môjho domu a hotovo. Nebudem sa rozčuľovať. Utrela som si slzy a vzala čisté spodné prádlo a oblečenie so sebou do kúpeľne. Napustila som si vaňu. Ľahla som si a relaxovala.

Zobudila som sa na krik.
"Kurva, ak je toto všetko kvôli tebe, zabijem ťa." A následne na to vykopnutie dverí. Dnu vbehol Ben. Ale ja som bola nahá.  Bola som síce vo vode, ale bolo všetko vidno. Bola som celá červená.
"Ehm.... Zdá sa, že je všetko v poriadku. Pôjdem." Otočil sa a odišiel. Adele len prikývla a vyšla z kúpeľne, aby som sa mohla obliecť. Obliekla som sa a vaňu vypustila. Vyšla som von a v obývačke sedela Adele. Ihneď sa na mňa otočilo a spustila.
"Pozri, prepáč. Ja som ta nechcela priviesť do takejto nepríjemnej situácii, ale bola si tam už dve hodiny a neodpovedala si mi. Bála som sa o teba. Myslela som si, že si si ublížila."
Sadla som si k nej a objala ju.
"Prestaň. Neospravedlňuj sa. Nič sa nestalo." Usmiala som sa. Chvíľu sme sa rozprávali a dohodli sme sa, že dnes pôjdeme do klubu. Chcela som si vypiť a zatancovať. Pomaly som si vybrala oblečenie v ktorom pôjdem.

Po dlhej dobe nová časť! Áno, je krátka a nudná, ale ďalšia vyjde v priebehu tohto týždňa! :)

InternátWhere stories live. Discover now