Asi ešte päť minút sme tam tak stáli rozprávali sa a čakali, no potom vyšla von taká staršia pani, v úzkej sukni a v bielej blúzke. Držala v ruke mikrofón. Zatlieskala a ozvala sa.
"Poprosím ticho. Všetkých Vás vítam v novom školskom roku. Ako každý rok, tak aj tento k nám pribudli noví žiaci, prváci. Toto je pre všetkých ale hlavne pre prvákov. Neviem či ste sa už oboznámili so školským poriadkom, ak áno tak dúfam, že ste všetko pochopili a že ho nebudete porušovať. Ak nie tak si ho prečítajte a tiež sa ho snažte dodržiavať. Dobre. Knihy, rozvrh a ostatné vás čaká vo vašej triede. To je zatiaľ všetko. Prajem vám príjemný školský rok a dobré známky. Môžte ísť do triedy." Dokončila svoj 'príhovor' asi riaditeľka školy za čo som bola rada. S Adell sme sa vybrali nájsť našu triedu. Blúdili sme triedou až nakoniec sme našli tú našu. Otvorili sme dvere a vošli dnu, kde už čakal učiteľ. Postupne sa ešte hrnuli do triedy žiaci až nakoniec sme boli všetci. Mali sme zákaz si sadnúť, museli sme stáť. Všetci sme stáli vedľa seba zoradení ako na nejaké vystúpenie v škôlke. Keď už sme boli v triede naozaj všetci, učiteľ prehovoril."Takže, vítam Vás všetkých v tomto novom školskom roku a pre vás prvom na tejto škole. Ja som váš triedny učiteľ Michael Clark. Väčšinou nemám rád keď ma deti volajú typu pán Clark alebo tak, preto Vás prosím aby ste ma volali Mike. Dobre. Na lavici si každí nájde svoje meno a meno spolu sediaceho. Na laviciach máte rozvrh, knihy, kľúče a podobné veci. Zbaľte si všetko a choďte kam chcete. Zajtra sa stretneme na vyučovaní. Pekný deň. Ahojte." Dokončil svoj monológ a všetci sa nahrnuli do svojich lavíc. Začala som hľadať tú svoju až som ju napokon našla. Sedela som s nejakým dievčaťom menom Ashley, ktoré už zjavne odišlo. Pokrčila som ramenami na znak, že nevadí a zbalila si veci, ktoré boli na lavici do tašky. Tie knihy boli mega ťažké. Počkala som kým to spraví aj Adell a spoločne sme vyrazili naspäť na našu izbu. Cestou sme sa dohodli, že keď odnesieme veci na izbu, pôjdeme na obed a následne vyrazíme prezrieť si New Jersey.
Ahojte! Po dlhšej dobe sa hlásim opäť. Nie je to nič extra ale stále je to len začiatok. Sľubujem, že v ďalšej časti sa to zmení a stane sa niečo zaujímavé, alebo resp. niečo, čo zmení celú situáciu. Snáď sa vám táto nudná časť páčila a uvidíme sa pri novej nabudúce. Tak zatiaľ. HI GUYS! :)
YOU ARE READING
Internát
RomanceKniha je ZASTAVENÁ!! "Ehm, ahoj?" Chytil ma za ruku a pobozkal ma. Vzdychla som si, keď sa odtiahol. "Prečo to robíš?" Spýtala som sa, načo sa na mňa nechápavo pozrel. "Čo?" "Vždy mi dáš pocit, že medzi nami niečo je. Pri čom medzi nami nie je nič...