•••7•••

100 12 0
                                    

Ráno som sa zobudila celá dolámaná. Bodaj by nie, keď som celú noc spala na zemi s Benom v objatí.. počkať! Čo? Nie, nie, nie... V Benom objatí a kurva rýchlo musím zmiznúť prudko som sa posadila, čím som skoro zobudila Bena. Hlava ma tak hrozne bolela, že som si myslela, že mi vybuchne. Opatrne som Benovu ruku dala preč a posadila sa. Zobrala si všetky moje veci a potichu odišla do našej izby. Adell ešte spala.. Rýchlo som si zobrala nejaké tabletky proti bolesti a zapila ich vodou. Zobrala som si do ruky čisté spodné prádlo a nejaké to oblečenie a odišla do kúpeľn, kde som sa osprchovala. Keď som bola hotová, usušila som sa a obliekla si veci, ktoré som si priniesla.

 Keď som bola hotová, usušila som sa a obliekla si veci, ktoré som si priniesla

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vlasy som nechala rozpustené a jemne som sa nalíčila. Keď som sa pozrela na hodiny ukazovali 9:33. Omg.. meškám. Rýchlo som zobudila Adell, ktorá skoro spadla z postele ale to nevadí. Rýchlo sa tiež prichystala a už sme utekali do školy. Bez klopania sme vtrhli do triedy a ihneď všetky oči padli na nás.
"Prepáčte, zaspali sme."
"V poriadku, ale nech sa to už viac krát neopakuje." Len sme prikývli a každá si išla sadnúť na svoje miesto. Ja k Ashley. Áno zistila som, že je to tá Ashley zo Starbucksu.
"Hmm.. že zaspali. Včerajšia párty bol top ne?" Smiala sa.
"Sklapni." Povedala som.
"Inak... Mám tu jednu fotku pre teba." Povedala a podala mi nejakú fotku. Keď som sa lepšie pozrela tak som si všimla, že na tej fotke som ja a ben ako spíme v objatí. Presne v takej istej polohe som sa ráno zobudila.
"To máš skadiaľ?" Nahnevane som sa spýtala.
"To je jedno. Hlavne si ju zober a odlož." Povedala.
"Načo? Nechcem ju."
"Raz sa ti zíde." Pozrela som sa na ňu nechápavo.
"To určite."
"Dobre.. ak ju nechceš, tak ja si ju odložím, pretože raz ju budeš potrebovať a uvidíš. Budeš mi ďakovať, že som ju odložila. Zíde sa ti." Povedala a odišla z triedy, pretože už zvonilo. Hodnú chvíľu som tam ešte sama sedela a rozmýšľala ako to myslela. Ako myslela to, že sa mi zíde? Prečo? Absolútne ju nechápem.... No nič. Vstala som, pobalila si veci a odišla k svojej skrinke, kde som dala veci, ktoré teraz nebudem potrebovať a zobrala si chémiu. Super. Skrinku som zavrela, následne zamkla a vybrala sa do učebne chémie. Sadla som si vedľa Adell a čakala na učiteľku.

Ahojte! Nová časť 💙 Podľa vás, čo tým myslela Ashley, že tá fotka sa raz Alice zíde? :) Uvidíme sa nabudúce. HI GUYS! :) ❤

InternátWhere stories live. Discover now