•••12•••

53 8 0
                                    

Už prešiel týždeň od toho večera v tom sklade. Celý ten čas ma Ben ignoroval. Ani raz sa na mňa nepozrel. Nič. Ako keby som ani neexistovala. Je piatok večer a ja s Adell sa chystáme na párty.
"Už len zabočíme do prava a sme tam." Usmiala sa na mňa Adell. Zabočili sme a už bolo počuť hudbu. Vošli sme do klubu s názvom "F°Body"
Okolo už bolo plno opitých ľudí. Namierili sme si to ihneď k barmanovi.
"Čo si dáte?" Usmial sa a tým ukázal svoje zlaté jamky mladý čašník.
"Dvakrát poprosím whisky." Čašník len kývol hlavou a objednané nápoje položil pred nás. Štrngli sme si a potom nám to už tieklo dole hrdlom. Zopakovali sme to niekoľko krát. Alkohol už mi ovládal mozok. Na parkete som tancovala na nejakú dobrú hudbu, keď mi niekto chytil boky. Obtrela som sa oň zadkom a hneď na to, som pocitila hrču pri zadku. Otočila som sa, aby som zistila kto to je. Blond vlasy. Modré oči. Pekný mladý chalan proste. Pritiahol si ma čo najbližšie ako dalo a spolu sme tancovali 'telo na telo'. Zrazu som dostala chuť jebať. Prvá jebačka s neznámym chalanom? Fakt? Toto oľutujem. Chytila som ho za ruku a ťahala ho na horné poschodie, kde sú spálne, presne pre takéto príležitosti. Zavrela som dvere a on ma hodil na posteľ. Začal ma bozkávať a pomaly mi strhávať oblečenie. Keď sa zrazu otvorili dvere.
"Ty kokot, padaj od nej." Ako som zistila, Ben odtiahol blonďaká a udrel ho do tváre. Prišiel ku mne, zobral ma na ruky a pomaly ma vyniesol z klubu. Odomkol svoje auto, kde ma dal na zadné sedadlá. Pripútal ma a odniesol ani neviem kam, keďže cestou som zaspala.
👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑
Pomaly som otvorila oči a poobzerala sa, keď mi došlo, že nie som vo svojej izbe. Som v izbe nejakého neznámeho chalana.
"Do riti, čo som to zas ur-" Rozutekala som sa do kúpeľne a vyzvracala všetko potrebné. Záchod som spláchla, vypláchla si ústa vodou a vrátila sa do izby.
"Dobré ráno. Nevedel som čo máš rada, tak som ti spravil palacinky." Vo dverách sa zjavil Ben. Odľahlo mi, že to nie je niekto koho nepoznám. Tácku položil na nočný stolík a sadol si ku mne na posteľ.
"Dobré. Dík." Poďakovala som sa mu a pustila sa do raňajok.
"Som na teba dosť naštvaný. Mohla by si mi prosím vysvetliť čo si včera v tom bare stvárala?!" Pozeral sa priamo do mojich očí pri tom ako rozprával a mala som pocit, že ma tým pohľadom zabije.
"A ty mi prosím vysvetli, čo ťa je do toho. Nič. Nič ťa nie je dotoho čo robím, ako sa chovám, s kým som a podobne.. Nie si môj otec, brat a ani frajer."
"Panebože, myslel som si, že nie si taká ako ostatné." Uchechtol sa a na chvíľu odvrátil pohľad odo mňa.
"Tak aká som podľa teba?" Nechápala som veľmi čo tým naznačuje.
"Kurva." Vstal a odišiel z izby.

Ahojte. Nová časť po dlhšej dobe, za čo mi prosím prepáčte. Budem sa snažiť od teraz dávať aktívne nové časti. :) Tak pri ďalšej. HI GUYS! :)

InternátDonde viven las historias. Descúbrelo ahora