•••5•••

103 12 0
                                    

Chvíľu som sa ešte pozerala na dvere cez ktoré dotyčný odišiel. 

"Si v pohode?" Pribehla ku mne Adele, ktorá určite videla celé to čo sa stalo.

"Hej." Usmiala som sa na ňu. Otočila som sa smerom k Ashley.

"Prepáč. My už asi pôjdeme." Povedala som a vrátila jej kľúče. Zaplatili sme a vyšli von. Rozhodli sme sa, že už rovno pôjdeme na intrák. Nemala som totižto chuť tu ďalej ostávať. Za pár minút sme už boli aj tam. Vošli sme do našej izby a ja som sa ihneď aj prezliekla. Obliekla som si čierne legíny a sivé tričko s nápisom "Princess Gang". 

"Nechápem takých debilov... " Rozčulovala som sa. "pozri čo spravil s mojim tričkom." Ukázala som ho Adell.

"Veď to sa dá vyprať." Povedala.

"Fakt dík." Povedala som. Tričko som hodila na posteľ, zobrala mobil a vyšla z izby. Nezabudla som aj dobre tresnúť dverami. Tak toto ma fakt nahnevalo. Túlala som sa chodbami intráku, keď som zrazu začula chlapčenský smiech. A nie jeden. Nechala som to tak. Ďalej som kráčala po chodbe keď zrazu oproti mne išli asi piati chalani... Keď som uvidela dve páry žiarivo zelených oči došlo mi, že to je ten chalan, ktorý na mňa vylial dnes kávu. Prešli sme okolo seba, keď zrazu mi niekto chytil ruku a zastavil ma. Pozrela som sa teda na toho chalana, bol to ten, ktorý na mňa vylial kávu. 

"Čo chceš?" Spýtala som sa.

"Vedieť tvoje meno." Povedal s kľudom.

"Zisti si." Vytrhla som svoju ruku z jeho a odišla. Počula som ako sa ostatní chalani smiali. Usmiala som sa sama pre seba. Hodnú chvíľu som sa ešte túlala po chodbách, do kým ma nezačali bolieť nohy. Nakoniec som sa rozhodla, že sa vrátim na izbu. Išla som smerom na našu izbu, keď ma niekto oslovil.

"Hej ty.." Otočila som sa. Bol tam ten chlapec, ktorý skľudnil toho chalana, keď na mňa vylial kávu.

"Ano?"

"Prepáč, že otravujem ale.. Dnes je u nás párty o deviatej tak ak chceš tak príď aj s tou tvojou kamoškou. Budeme vás čakať. Aj keď viem, že veľmi sa s Benom v láske nemáte.. Ale tak no... Inak, som Leo." Podal mi ruku.

"Alice.. A ok. Budeme tam." Ruku som mu prijala a vydala sa do izby. Keď som otvorila dvere od izby ihneď na mňa vyskočila Adell či som sa zbláznila len tak zmiznúť na dve hodiny, či som v poriadku a ták. Povedala som jej o všetkom. O párty o tom stretnutí s tým Benom.

Ahojte! Po dlhšej dobe nová časť. Snáď sa páči. Uvidíme sa nabudúce. Pá. HI HI GUYS! :)

InternátWhere stories live. Discover now