Megláttam őket. Madison és Matt egymás mellett baktattak felénk. Intettem Lu-nak,hogy bemegyek,mert valamit benthagytam. Hazugság a köbön...
Másnap úgy keltem fel, hogy szétvet az ideg.
– Na jó,Alysa!
Türelmes ember vagyok, de eddig bírtam. Tudom, hogy Madison miatt vagy ilyen – rázta a fejét.– Nem érdekel, sőt teljesen hidegen hagynak – morogtam.
– Aha,persze. El is hiszem — nevetett fel erőltetetten.
– Engem csak Madison zavar. Olyan tökéletes. Csak rá kell nézni. Gyönyörű. Vékony. Kedves. Vidám. Jófej. Vicces – csóváltam meg a fejem.
-Te hallod magad?!Nem kell neked is pont olyannak lenned, mint neki. Szép, az tény. De te is az vagy. Sőt. Neked is megvannak ezek a tulajdonságok. Egyet kihagytál. Te igaz barát vagy. Mindig számíthatnak rád az emberek. Ami Gleere nem jellemző. Komolyan, Espinosán kívül nincs is barátja... Gondolom a hímringyó is csak azért bírja/szereti, mert szép. Ennyi.-mosolyodott el Lu.-Ez tönkreteszi a barátságunkat...-sóhajtottam.
-Igen, mert te szereted, ő meg csak haverkodni akar – ült le az ágyra.
A könnycsatornáim már nyíltak is ki,
egy újabb bőgésre.
A barátnőm rögtön kiszúrta, így ijedten felállt. Nem érdekelt, hogy ki fog betoppani. Nem érdekeltek Melani újabb húzásai. Egy dolog érdekel. Szerelmes vagyok Matthew Espinosába.– Istenem... Csak mondd ki – suttogta.
– Szerelmes vagyok belé – rázkódott a vállam a sírástól.
– A rohadt életbe... – temette az arcát a tenyerébe, s kiviharzott.
Leroskadtam a földre.
Többet nem fogok miatta sírni.
Most eljött az én időm.
Annyiszor szenyázott már velem.
Kimentem a barátnőm után.
Madisonék és Nashék kint álltak, és nevettek valamin.Glee elém lépett.
– Szia! Madison Glee vagyok – mosolygott.
– Szia! Alysa Blake – erőltettem egy műmosolyt.
– Alyy! Hát itt vagy! – ölelt át Nash.
– Úúú csináltam egy mattisonos csopit – vigyorgott Aaron, mire mindkettő említett elpirult.
Jacob tarkón csapta.– Hé, Jacob, nyugi van. Miért baj, ha shippel minket?! – nevetett fel Madison.
Nem bírtam tovább.
– Miért baj,ha nem mindenki shippel titeket?! – kérdeztem értetlenül.
Matt megragadta a karom, és félrehúzott.
– Mi bajod van neked?! Nyugodj már le! Mi ütött beléd?!
– Mi közöd van hozzá?! – szóltam vissza.
Pislogás nélkül meredt rám, majd otthagytam.
– Mert az hülye – válaszolt Glee, s átkarolta Espinosát.
– Akkor valószínű én is az vagyok
A többiek először kérdőn néztek rám, de elnevették magukat. Kivéve két embert.
Nasht és Lu-t. Az előbbinek leesett.
– A mocskos... – kezdte, de...Hát. Haladunk😏💗 Ki vár már #Malysára?!😍
ESTÁS LEYENDO
Summer Camp ⇝ MAGCON
Fanfic❝Megunhatatlan tábor, amit minden nyáron megszerveznek.❞ boritó by barbusobrien @tropicstydia 2016. cover made by @uranusjaeden