➸ f o u r t y

1K 67 12
                                    

Sziasztok! 🙆💗 Igazából fogalmam sincs mikor fogom ezt a hosszú részt kiposztolni(aug. 12.-én írtam) de gondoltam megírom,mert nem bírok vele. A fenti számot hallgassátok vele együtt. Az elejétől,amíg véget nem ér a szám.(KÖTELEZŐ hozzá hallgatni😂❤️) Remélem tetszeni fog.💗

Mia

Emlékszem, amikor először megláttam a Summer Camp feliratot. Bepánikoltam, mert azt hittem, hogy itt is olyan lesz minden, ahogy az iskolában. Azonban már az első nap azt gondoltam: ez az otthonom. Nagyon sok embert ismertem meg itt, akikkel volt egy pár konfliktus, de később egy csapattá formálódtunk.

Megtetszett egy totál nőcsábász srác, lett egy utálóm.
Megismertem Mr. Seggfejet, akit rühelltem, de később beleszerettem. Pech...ahogy a gondolat is, merthogy sose jöttünk össze. Na, meg lett egy legjobb barátnőm.

A testvéremet először ütötték meg, én meg életemben másodjára tartózkodtam kórházban. Azonban sosem szereztem ennyi emléket. Felejthetetlen.

Ma látom utoljára a Summer Camp-et. Jövőre LA-ba utazunk egész nyárra, kizárt, hogy rávegyem anyuékat a maradásra. A Magconosok turnéznak szerte a világban. Legalábbis egy része. (Nash és Cameron marad miattunk, csak a többi fiú válik le tőlünk.)
Lu texasi, a nagyszülei pedig nem díjazzák, ha az unokájuk utazgat. Cortez marad velem.

Két órás út után boldogan kászálódtunk ki az ajtóból, Louist kivéve.

– Ahj, elszakadt a ruhám – szorítgatta a vékony ruhadarabot

– Gyere van egy pótruhám – ráncigáltam a lány kezét, mivel lesokkolva állt.

Bevittem a lányvécébe, ahol betoltam az egyik fülkébe.

– Utálsz? – kiáltotta.
– Ami a Matt-es dolgot illeti, fáj, de, ha együtt lettünk volna, soha nem történt volna meg Corlysa. – mosolyogtam.

Hirtelen belépett Jenna és Melani.

– Titeket kerestünk – torpantak meg.

– Lu még öltözik. – vettem rájuk egy pillantást.
Melani csak legyintett.

– Béke? – nyújtotta kezét, amit némi hezitálás után megszorítottam.

– Béke – ismételtem.

– Kész vagyok – csapta ki a fülke ajtaját, aminek nekidőltem, és lezuhantam a földre.

– A ruhád  jól van? – kérdi Lu röhögve.

– Lekéssük a Thousand Yearst. – hisztizett Jenna.
– Nyugi – csitította Melani, s belém karolva felhúzott. Hű.

Így indultunk el. Egymásba karolva.

A Thousand Yearsre lassúzunk a párunkkal. Szegény barátom két hónapig tanult lassúzni, mert zavarta, hogy Kit tud. Felnevettem, és rezegni kezdett a telefonom.

Fogyatáposok

Matt: ahj srácok. Essünk túl a táncon és a búcsúzáson. Eskü sírni fogok.
Alysa: nyugi, matty. Hiányozni fogsz/fogtok.
Matt: te is :) sajnálom, ami történt...
Alysa: nem számít. Már béke van.
Tay: guys gyerteeeeek.
Carter: tedd le a telefont izomagy.

A könnyeimmel küszködve tettem le a mobilt, és megindultunk a kiscsarnok felé. Lu odasétált Joshoz, Melani pedig Sanderhez. Mosolyogva néztem őket.

– Kész vagy? – nézett végig rajtam Cortez.

– Kicsit elszakadt. – biggyesztettem le a szám.

Summer Camp ⇝ MAGCONOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz