Mia
Az úton apa sokat kérdezett, úgy mindenről, de én csak szűken válaszoltam.
– Helyes döntés volt eljönnöm? – kérdeztem az ablakon kifele meredve.
– Nem tudom.Figyelj, azért visszajöhetnél... mondjuk az utolsó napon itt lehetnél... – mosolygott rám apu.
– Verseny – sóhajtottam.
– Drágám,duplaszaltó nélkül nem győzhettek.Te pedig nem tudod megcsinálni jelenleg... – húzta el a száját.
– Megpróbálom – tártam szét a karom.
Apa csak megrázta a fejét.
– Gracie hogy van? – váltottam témát.
– Megvagyunk.Chelsea felkereste azzal az ürüggyel, hogy haza kell jönnöd – felelte.
Valami itt nincs rendben.
– Miért kell bemennem? – előre rettegtem a választól.
– Elmondják, hogy felvettek-e az UCGT-re ahová majd egyetemre is mész.-nézett rám Peter
Oh.
Otthon azért örültek nekem.
Gracie főzött spagettit, meg sütött muffint.
– Milyen volt a tábor? – ült le elém mosolyogva.
– Jó – vágtam rá.
Minden nap sírtam, beleszerettem egy nálam idősebb srácba, kórházba voltam, megaláztak de ne aggódj anyu, jó volt. Aha.
– Ennyi? – ráncolta össze a szemöldökét.
– ÖÖÖ..mennem kell az UCGT-be – vontam vállat, és elköszöntem
A csarnok gyönyörű. Az egész egyszerűen tökéletes.
– Szia – csapta meg egy irritáló hang a fülemet.
Megfordultam, és Danával találtam szembe magam.
– Szia – köszöntem hűvösen.
– Hogy hogy itt? – vigyorodott el.
– Chelsea-hez jöttem – nevettem fel erőltetetten. – Na, szia.
Azt várta,hogy csevegek majd vele?
Jó vicc.Mosolyogva beléptem az épületbe.
– Alysa! – köszöntött Chelsea mosolyogva.
Elég műmosoly volt, de mindegy.– Beszélni szerettél volna velem? – kérdeztem boldogan.
– Mondanom kell valamit – komolyodott el, s intett,hogy üljek le.
Kiugrottam a bőrömből. Itt vagyok! Az álmomban vagyok benne. Szó szerint.
– Az a helyzet,hogy a főbizottság....azt várja el, hogy győzzünk. Mondván, hogy jobbak vagyunk a New Orleans-i csapatnál. Csakhogy ugye a dublaszaltó... – sütötte le a szemét a vezető.
– Meg tudom csinálni! – unszoltam.
– Egy fémcsővel a lábadban?Ne butáskodj. Egy éve volt a baleseted, ez a valami pedig csak hónapok óta van a lábadban. Nem megy... Sajnálom – ingatta a fejét Chelsea.
Komolyan most iderángatott azért, hogy elmondja nem vesznek fel egy kétballábast?
Aki gyűlöli, hogy ez a fémcső tönkreteszi az életét, és, hogy terápiára jár, hogy tudjon járni?
Megáll az eszem.Ez az álmom!Otthagytam a másik álmom, azért, hogy idejöjjek!
Gyűlölöm ezt a nőt. Elmehet a búsba.Sietve rohantam ki az épületből, és eddig bírtam, elsírtam magam.Ezt nem hiszem el.. Majd otthagytam a csarnokot.
Naplót kell írnom!
A csomagtartóba hagytam, a francba.– Kicsim... – jött oda hozzám Gracie, amit beléptem a házba.
– Ne most.Kell a kocsikulcs – löktem el magam tőle.
Tudta, hogy nem vettek fel!
Telefonon is közölhette volna, és akkor talán nem hagyom ott Mattet!Nyitottam volna a csomagtartót, amikor tüsszögést hallottam bentről.
Fintorogva kinyitottam, s kiket találok benne?
– Szent Isten! — hőköltem hátra.
– Ennyire szar a hajam? – értetlenkedett Dallas, én meg a nyakába ugrottam.
– Haver, végre kiszálltál, már eléggé össze voltunk nyomva – nyögött Nash.
– Mit csináltok itt? – néztem végig rajtuk.
Itt állt előttem a legjobb barátnőm és barátom, Grierék és Dallas.
– Carter is jött volna, csak Gladice őt észrevette – nevetett fel Hayes.
Beszéltem vele, meg Taylorral is – feleltem, s átkaroltam Lu-t.
– Ja, csak azt nem értem Harington miért nem köszönt el a húgától? – rázta meg a fejét Josh.
Hát, akkor ezzel ketten vagyunk.
– Gyertek be! – ugráltam. – Vagy ne.Vigyetek vissza! – kérleltem őket.
– Akkor hogy találkozol Maisie Williamsel, Sophie Turnerrel és Emilia Clarkal? – vigyorgott Nash.
– HOGY MI VAN? – sikítottam
– Na ja.Emilia hívta a bátyád,hogy mi van veled, és....HOLNAP TATLÁLKOZTOK A COMIC CONON!!!!!!!! – ordította Cameron
OMFG. Csak viccelnek..
Comic-Con...ez azt jelenti tömören,hogy JENSEN ACKLES,JARED PADALECKI,MISHA COLLINS,DYLAN O'BRIEN,TYLER POSEY,HOLLAND RODEN,DYLAN SPRAYBERRY,ANDREW LINCOLN,CHANDLER RIGGS,LAUREN COHAN,STEVE YEUN,NORMAN REEDUS !!!!!!
Jézusooooom.
Na,ennél a pontnál sikítoztam, ugráltam, visítottam.
Pedig egy perccel ezelőtt vesztettem el az álmom.
De jön egy másik.
Holnap.
Hai babes. ❤️
Remélem tetszett ez a gagyi rész😌
Kommentbe írjátok le hány részt szeretnétek e még...💘barbusobrien where are uuuuu,a következő rész neked fog szólni,hisz...Comic-Con! 😍😍😍
my_name_is_lix ez semmi a te blogodhoz képest..😏😫💜
KAMU SEDANG MEMBACA
Summer Camp ⇝ MAGCON
Fiksi Penggemar❝Megunhatatlan tábor, amit minden nyáron megszerveznek.❞ boritó by barbusobrien @tropicstydia 2016. cover made by @uranusjaeden