Nasledujúce ráno po tom, ako takmer spolu s Christopherom čelila možnému stretnutiu so smrtkou, sa išla Evelyn prejsť do stajne.
Potrebovala si prečistiť hlavu a hlavne niekde, kde by sa nikomu nemusela pozerať do tváre, lebo sestry ju nenechali celý predchádzajúci deň ani na chvíľu osamote.
Keď sa totiž Evelynine sestry vrátili domov zo svojich stretnutí a zistili, čo sa jej a Christopherovi prihodilo a čo sa mohlo stať, boli vydesené.
Počas doby, keď im Evelyn rozprávala, podľa nej napínavý príbeh ich spoločného dobrodružstva, ony boli bledé strachom a tisli svojej mladšej sestre dlane. Potrebovali uistenie, že je v úplnom poriadku.
Nepáčilo sa im, že sa ich malá sestrička dostala do takého nebezpečenstva.
Keď už boli v nálade, zakázať jej všetky vychádzky mimo domu, tak, aby ich upokojila sľúbila svojim sestrám, že nepôjde k zrúcaninám do doby, kým to miesto neschváli šerif ako bezpečné.
Ale aby sa Evelyn necítila uväznená, ráno si vyžiadala od sestier ísť aspoň do stajne a dať do poriadku Lucifera.
Súhlasili.
Evelyn mala pocit, že ich pokoju napomohol rozhovor s Christopherom, ktorý im po Evelyninom odchode do svojej izby vypovedal zvyšok príbehu.
A Evelyn sa nehnevala, že ju z toho vynechali.
Už nemala duševnú silu na hnev.
Ten deň ju úplne vyčerpal.
Po raňajkách sa Evelyn zastavila pred Luciferovým boxom a nastavila koňovi dlaň so zeleným jablkom, ktoré si odniesla z jedálenského stolu.
Poslušne ho chrúmal, kým ho Evelyn hladkala po čiernom pysku.
Bolo to upokojujúce.
Napriek prežitému stresu z predchádzajúceho dňa, sa mu čierna srsť leskla a chvost mu splašene nepoletoval, ako tomu bolo keď sa vtedy vrátili z hradu.
Potom, ako dojedol svoju malú odmenu, zobrala Evelyn hrebeň na kone, vstúpila do jeho boxu a začala mu česať hrivu.
Lucifer jej dokonca nastavil svoju hlavu a sklopil uši, aby mala lepší prístup.
Zvláštne ju upokojovalo to ticho, ten zápach sena a konských tiel a takisto aj teplo vyžarujúce z toho mlčanlivého zvieraťa.
Na chvíľu si dovolila zabudnúť na všetky svoje zlé myšlienky.
Nemyslela na zločineckého bratranca, na otcov teraz už nie tak tajomný poklad, na údajnú nevlastnú sestru, ani na šarmantného a statočného grófa Griffena.
Po neveľmi dlhej chvíli si tento pokoj dovolil niekto narušiť, pretože Evelyn v stajni začula kroky smerujúce k Luciferovmu boxu a teda aj k nej.
Nevediac, koho má očakávať a čo od nej bude dotyčný chcieť, opatrne otočila hlavou a zbadala posledného človeka s ktorým sa dnes chcela rozprávať.
„Dobré ráno, slečna Evelyn," odzdravil sa jej veselo Christopher a vyzliekol si kabát, aby si ho pri vstupe do stajne nezničil.
Dnes mal na sebe hnedý frak s bielou košeľou a slonovinovým nákrčníkom.
Vyzeral ako šľachtic v akejkoľvek situácii, na rozdiel od Evelyn, ktorá si dnes zobrala svoje najstaršie šaty. Hoci boli peknej svetlo modrej farby, strih už dávno vyšiel z módy.
Takýto výzor sa nehodí na vítanie hostí, ale na jej obranu si Evelyn nemyslela, že ju to dnes čaká.
Christopher si zobral tiež jeden hrebeň a postavil sa k Luciferovej pravej strane oproti Evelyn.
CZYTASZ
Sestry z Basingstoku 1 - Divoška grófa Griffena
HistoryczneEvelyn, ako najmladšia dcéra grófa Lawforda žila spokojne a o vydaj nemala záujem. Keď ale náhle umiera ich otec a novému grófovi by vyhovovalo, keby dcéry jeho predchodcu už viac jeho plánom neprekážali, musia sa sestry spojiť aby neprišli o strec...