Kapitel 10

262 6 5
                                    

6 juli 2019, lørdag

MALOU'S POV.

Jeg har ikke hørt fra Luke lige siden den aften. Det blev vel for meget for ham, men det kan jeg også godt forstå. Første gang han møder mig, så er det, når Laila er pisse fuld, men han hjalp virkelig meget. Efter vi var færdige med at kramme, så ryddede vi op efter hende, drak resten af den ikke engang kvartedel af champagnen, der var tilbage. Vi sad i sofaen, mens vi snakkefe hele natten. Om Laila, vores interesserer, skole, venner osv.
Klokken er 3am, og han er det eneste, der kører igennem mit hoved. hans australske accent, den måde hans øjne popper, når han snakker om hans interesserer, hans grin er vidunderligt, og den måde han drikker champagne? Jeg har aldrig set noget mere latterligt. Jeg tror, at det var hans første gang. Han drak, som var jeg dronningen.

En besked tikker ind på min telefon, og jeg tjekker den med det samme.

luke ; undskyld jeg kontakter dig så sent. jeg har bare haft pænt travlt atm. jeg håber, du stadig er oppe
mig ; hvad hvis jeg ikke var?
luke ; så ville jeg ikke kunne fortælle, at jeg måske, måske ikke er på vej hen for at mødes med dig
mig ; hmmmm
mig ; hvem siger, at jeg vil have det?
luke ; du har intet valg nu
luke ; cause det ringer på om
luke ; 3
luke ; 2
luke ; 1

Og selvfølgelig ringede det på. Jeg griner og rejser mig for at trykke på knappen, der lader min dørmand lukke ham ind.

Jeg kigger ned af mig selv og indser, at jeg kun har trusser og en oversized tee på. Mit hår sidder i en messy bun, og jeg må ligne lort.

Elevatoren bipper, hvilket betyder at når dørene åbner, så er han her igen. Men nu er der ingen fuld Laila til at ødelægge det. Det er kun Allison og jeg, der er hjemme, så der er intet, der kan ødelægge det.
Elevatordørene går op, og han træder ud. Han åbner armene, og jeg sætter i løb for at hoppe op på hans hofter. Han placerer hans hænder på det tætteste stykke på min røv, uden at være i nærheden af min røv. "Hej." Hvisker han med sin yderst dejlige, australske accent. "Hej." Hvisker jeg tilbage. "Jeg har savnet dig." Siger han, og inden jeg når at sige noget tilbage, så har han smeltet sine læber sammen med mine.

jeg glemte at slette den der besked, men glæde valentinesdag

Your Little Lies L.HWhere stories live. Discover now