Kapitel 26

121 6 0
                                    

Allison kigger såret, men samtidig lettet på mig. Hun åbner munden, men lukker den straks igen, som om hun er bange for at sige noget. En tåre glider ned ad hendes kind, og jeg er hurtig til at kramme hende. "Undskyld." hvisker jeg ind i hendes øre, hvilket hun straks ryster på hovedet af. Hun trækker sig fra krammet og tørrer hurtigt nogle tårer væk, der truer med at trille ned af kinderne. "Det var det, der skulle til." hvisker hun næsten uhørligt. Jeg trækker hende ind i et kram igen, og sådan står vi, i stilhed, i nogle minutter. Jeg ender med at bryde stilheden ved at sige; "bitch, slut med alt det triste, lad os bage noget kage, lave popcorn og holde disneyfilm marathon, okay?" Hun nikker entuastisk på hovedet, og vi går nedenunder.

Så lige nu er vores chokoladekage i ovnen, mens vi spiser popcorn.

Lige midt i Simbas "fødsel" ting, hvor han bliver vist foran savannen, ringer det på døren, og jeg dipser hurtigt for ikke at åbne, og hun svarer; "så skal du også pause filmen," "deal." Siger jeg. Hun rejser sig og bander hele vejen ud til døren.

"Malou?" Kalder Allison ude fra gangen af, "hvad?" Kalder jeg tilbage. Der går nogle minutter før, hun svarer. "Der er dør til dig." Jeg rejser mig og går derud, og der knæler han med rose i hånden, som om han vil fri til mig.

Hej mine skønne læsere. Jeg ved godt, jeg ikke har opdateret særlig meget, og der er ingen fair undskyldning for det, men altså, I fortjener en grund alligevel.

Jeg har det meget svært atm, der sker en del problemer hist og her, så jeg har meget travlt med dem ig.
Jeg siger ikke det her, fordi jeg vil have medlidenhed or some shit like that, jeg synes bare, I fortjener en nogenlunde forklaring.

Hav en fantastisk dag, cause du er hella awesome <3

Your Little Lies L.HDonde viven las historias. Descúbrelo ahora