25 april 2021
Ukendts synsvinkel
Jeg træder ind på natklubben, jeg har været her et par gange før. Jeg spotter en smuk pige over ved baren og begiver mig derhen.
"Hey uhm, jeg hedder Mathias," starter jeg ud og rækker hånden frem mod hende, hun kigger på mig og smiler varmt. "Malou," præsentere hun sig og trykker min hånd.
Hun talte faktisk til mig. Magi? Naaah, hun kender mig nok bare ikke.
"Hvad laver sådan en smuk pige en klub? Drikker sorgerne væk?" Joker jeg, hun kigger på mig med et smertefuldt blik, "oh, undskyld." Mumler jeg. Hun kigger smertefuldt på mig og smiler halvhjertet til mig og bestiller en 'Sex On The beach'
...
Jeg har undgået alkohol så meget som muligt, ellers ender jeg med at gøre noget dumt. Igen. Malou derimod er godt fuld, lige nu sidder hun og fabler om at hun har været på månen og at den er lavet af ost.
Hun rejser sig op og går hen til poolbordet, stiller sig op på det og begynder at danse frækt. Hun smider hendes crop top og hendes røde, blonde bh kommer frem. Jeg ryster på hovedet og klukker.
Jeg hopper ned af bar stolen og hen til poolbordet. "Nu har du vidst festet nok," siger jeg og trækker hende ned, jeg får hende til at tage sin crop top på igen. Folk begynder at klage over, jeg blandede mig, men come on, det er synd for pigen ikke at blive stoppet.Jeg fører hende ud til min bil, hun er alt for fuld til selv at gå hjem.
Da vi kommer hen til hotellet, stopper jeg bilen og hjælper Malou ud. Vi går ind i lobbyen, som var overraskende tom. "Hey dig der tykke mand, vil du have et billede?" Snøvler hun af en mand, han skynder sig at kigge væk, og jeg klukker.
Vi når op til hotelværelset, "bliv lige hurtigt her, så kommer jeg om lidt," smiler jeg til hende, jeg går ind på mit værelse og lægger en madras op til mig. Jeg lader hende sove i sengen for at være høflig.
"Hvorfor fanden står du i vejen?" Kan jeg høre hende råbe, jeg går ud af værelset og ser, det er en bogreol, hun skælder ud. "Ryk dig dog, jeg skal den vej." Hun råber stadig af den.
Jeg begynder at grine højlydt, og hun kigger på mig som jeg er et et-øjet rumvæsen, som kommer fra planeten Pluto og ikke har nogen krop. "Hvad griner du af? Den står ligesom i vejen kan du ikke se det?" Snøvler hun med ordene. Jeg går grindende hen til hende og fører hende ind i soveværelset."Det er vidst på tide, du skal sove."
Siger jeg og kigger på hende, hun tager sit tøj af. "Vil du låne en T-shirt?" Spørger jeg. Jeg er lidt flov at haft kigget på hende, mens hun tog tøj af,
og jeg mærker rødmen komme.Der kommer ikke noget svar, så jeg kigger hurtigt over på hende. Hun er allerede faldet i søvn. Hvor er hun sød, når hun sover. Jeg finder en af mine t-shirts og giver hende den på, heldigvis vågner hun ikke.
Jeg går hen til min madras, men selvfølgelig knirker noget af gulvet virkelig højt, og hun vågner igen. »Mathias, vil du ikke komme og holde om mig?« Spørger hun med en lille, stille stemme "J-jo." Stammer jeg, jeg går hen til sengen og lægger mig ved siden af hende. Jeg er hurtig til at lægge mine arme om hende.
Hun falder hurtigt i søvn. Jeg smiler og falder i søvn med den smukkeste pige i mine arme.
Så jeg ligger legit bare og redigere de her kapitler, mens jeg skriver med min bedsteveninde, what is life?
Farvel <3
YOU ARE READING
Your Little Lies L.H
FanfictionJeg vender mig om og når at tage ét skridt, før han siger; "Malou, stop." Jeg vender mig om, "jeg gider ikke høre på flere af dine latterlige undskyldninger." Hvæser jeg i ansigtet på ham. Han ser overrasket ud. Nok ikke på grund af det, jeg sagde...