Harry:
Prázdniny utekli jako voda a Já už stojím na nástupišti. ,, Harry?" otočím se za hlasem a uvidím sestru svého nejlepšího kamaráda. Vypadá jinak, tak..tak.. Dospěle? Ano. Delší zrzavé vlasy, pomněnkově modré oči zářili radostí a nádherný upřímný úsměv zdobil její tvář. ,, A-Ahoj Ginny. Dlouho jsme se neviděli. J-Jak ses přes prázdniny měla?" opětoval jsem jí úsměv. A zadíval jsem se jí do očí. ,, A mě ani nepřivítáš?" ozval se naštvaně Ron. Ani nevím kde se vzal. ,, Ahoj Rone." podíval jsem se na něj a pak se dál věnoval Ginny. ,, No já byla doma a pak na chvíli u Charlieho. Co ty?" zářivě se usmála. ,, No Já byl zase u tety a strýce." jemně jsem se usmál. ,, Jej, Harry. Promiň.. Já..no..uh..." ,, Nastupujeme hrdličky." ozval se vedle nás Ron. Naštvaně jsem se na něj otočil. ,, No.. Já.. Jenom tak vypadáte. Tak už pojďte." zabrblal. Podíval jsem se omluvně na Ginny, ta se jenom zasmála.
Jako správný gentleman jsem pustil Ginny před mne a podal jí zavazadla. Šli jsme kolem pár plných kupéček , když jsem do někoho vrazil. Spíš ta osoba vrazila do mne. ,, Neumíš dávat pozor na cestu Pottere? To tě to matka nenaučila? Jo, promiň Já zapomněl že ty vlastně nikoho nemáš." začal se mi vysmívat Malfoy. ,, Drž hubu Malfoy! Harry je stokrát lepší než ty!" zastala se mne Ginny. ,,Uuu! Zklidni si holku Pottere. Brzo bude horší než ta ochočená lasička, co s tebou všude chodí." ozval se znovu Malfoy. Pak se podíval na Ginny. ,, Máte to v rodině co?" jedovatě utrousil. Ginny mu chtěla ještě něco říct, ale Já ji vzal za ruku a táhl pryč. ,, On za to nestojí. A děkuju." cítil jsem jak se mi do tváře hrnula krev. ,, V pohodě Harry. " řekla a začervenala se. Začal jsem se pomalu sklánět k jejím rtům. Už jen kousek...,, No kde jste? Už na vás čekáme." vykřikl Ron. Já se ryychle vzdálil od Ginny a hodil po Ronovi vražedný pohled. Ron vypadal že mu každou chvílí vybouchne hlava. Tak jsem popadl zavazadla a šel si sednout k Hermioně. To bude ještě zajímavý.
Draco:
Tak a je to tady. Nový školní rok. Matka mě obejmula a s otcem jsem si potřásl rukou. Pak už jsem jen se zdviženou hlavou kráčel přes celé nástupiště směrem k vlaku. Nelíbí se mi celý ten shon a křik malých dětí, ale možná je to proto, že vidím, jak jsou šťastní a já k nim nikdy nepatřil. Kolem mě se mihne záblesk rudé a já v tom poznám Weasleyho. Někdy dokonce i jemu závidím. Má velkou milující rodinu, spoustu přátel... a co z toho mám já? Malou rodinu, která by se sotva dala nazvat milující potom, co mě donutili udělat a moji 'přátelé' se se mnou baví jen kvůli jménu. Na nástupišti zahlédnu i velkou zacuchanou hnědou lví hřívu. Grangerová si pomalu prorážela cestu davem směrem do vlaku. A pak jsem ho konečně zahlédl. Potter! Bavil se s Weasleyovou a vypadal, jako by nic jiného nevnímal. Smutně si povzdechnu Ach, kdyby jen věděl...
Ve vlaku jsem potkal Blaise a Pansy. Na konci minulého ročníku se dali dohromady a teď se spolu muchlují na každém rohu. Nevšímám si jich a pokračuji v cestě. Nedávám pozor a do někoho vrazím.
,, Neumíš dávat pozor na cestu Pottere? To tě to matka nenaučila? Jo, promiň Já zapomněl že ty vlastně nikoho nemáš." začal jsem se mu vysmívat. Nevím proč to pořád dělám, ale nemůžu si pomoct. Chci, aby se na mě díval, aby na mě mluvil... ,, Drž hubu Malfoy! Harry je stokrát lepší než ty!" zastala se ho Weasleyová. V tu chvíli mé srdce vynechalo několik úderů. Oni spolu chodí?! ,,Uuu! Zklidni si holku Pottere. Brzo bude horší než ta ochočená lasička, co s tebou všude chodí." Křikl jsem na něj. Neuvěřitelný vztek mnou prošel, když jsem si uvědomil, že mě neopravil. Pak jsem se otočil na Ginny. ,, Máte to v rodině co?" utrousil jsem jedovatě. Weasleyová mi chtěla ještě něco říct, ale Potter ji odtáhnul pryč.,, On za to nestojí. A děkuju." bylo poslední co jsem uslyšel, než mi zmizeli z očí. Vlna smutku mnou projela. Nestojím mu ani za odpověď?
ČTEŠ
Dopis tobě, lásko...// Drarry
FanfictionDrarry! Začátek 6. ročníku a Draco se musí vypořádat s utajenou láskou k černovlasému hrdinovi, který chodí se sestrou svého nejlepšího kámoše. Trocha alkoholu zmnění oběma život. Aneb co se stane, když opilý Draco napíše Harrymu dopis? *upoz...