Draco:
'Milý Arogantní blbečku,
Štvou mne z toho důvodu, že nejdou vůbec upravit, takže když ráno budu vypadat jako idiot, budu tak vypadat celej den. Je to Ginny! Asi mám dobrý vkus na holky? A ne, gay nejsem. Nejspíš, nepřemýšlel jsem o tom. Začínáš mě čím dál tím víc děsit. A ne, nejsem cute. Opravdu? Jen tak náhodou? Tak na tohle ti neskočím. A sexy? To posoudím já sám. A jestli tě znám, tak chodíš se mnou do třídy?Ospalý a zmatený H.P.'
Pousmál jsem se. Jak bych ho někdy chtěl vidět ospalého po ránu. A že nepřemýšlel o tom, jestli je gay? Já mu dám důvod přemýšlet. Ještě uvidí, jaký doopravdy jsem. Weaslačka, zrzlina, Džíny nebo ať se jmenuje jak chce ještě uvidí, čeho jsem schopný. Těš se!
Harry:
Dnešní ráno bylo skvělé. Ráno jsem odpověděl na dopis, líbal jsem se s Ginny. No prostě super. Teď máme dějiny, takže si můžu dovolt nedávat pozor. Pořád jen mele o skřetích válkách a podobných nesmyslech. Jako by to někoho zajímalo. Možná tak Hermionu a Havraspárské. Porozhlídl jsem se po třídě a viděl skoro včechny ze zmijozelu spát. Až na Malfoye a Zabiniho s Parkinsovou, kteří si posílali dopísky. Každej ví že spolu chodí, nemusí se tak předvádět. Ale.. Co vlastně dělám já s Ginny? Od teď se pokusím s ní být na ne tak veřejných místech jako je Velká síň. Mohl bych s ní jít třeba na astronomickou věž, nebo do sklepení. Komnata nejvyšší potřeby by taky nebyla nejhorší.
***
Konečně! Oběd! Přišel jsem před Velkou síň kde už na mne čekala Ginny. Vzal jsem ji za ruku a vedl k našim místům. Ginny se posadila tam jako obvykle a já vedle ní.
Zrovna jsme se bavili, když mi strašně vyschlo v krku. Tak jsem se napil a Ginny taky. Když jsem se na ní ale podíval, měla hlavu profesora Snapea. Vyprskl jsem pití na Rona, co seděl naproti mně. A ten se zaraženě podíval na Ginny a začal koktat:,, P-prof-fesore S-snape, c-co tu děláte?"
,,Co to meleš ty idiote?" zazněl Ginnyin hlas z Snapeových úst.
,,Ginny??!" vykřikl zděšeně Ron. ,,Proč vypadáš jako Snape?" Hermiona rychle vytáhla zrcátko a podala ho Ginny.
,,Co to sakra?" skoro vykřikla.
,,No profesore, co tu děláte? Nemáte být u učitelského stolu?" zazněl hlas profesorky McGonagallové. Chtěl jsem něco říct, ale za zády McGonie se objevil Snape. A máme problém.
,,Co se tu děje?" zeptal se chladným hlasem. McGonie vypadala že jí za chvilku vypadnou oči, jak zírala z jednoho na druhého. ,,Strhávám Nebelvíru 20 bodů, za to že si dělají srandu z učitele." ozval se opět Snape.
,,Mohl by mi to někdo vysvětlit? A proč vy máte hlavu profesora Snapea?" vyžadovala vysvětlení McGonie.
,, Asi jenom další nepovedený vtípek, který není vůbec vtipný." argumentoval SUN.( sklepní umaštěný netopýr.)
,,Já nevím! Prostě se napila a nejednou měla hlavu profesora Snapea." snažil jsem se Ginny pomoct.
,,A kdo se skrývá pod mou hlavou?" optal se SUN.
,,Ginny Weasleyová." řekl jsem potichu.
,,Dobrá. Vyřídím si to s vámi později. Pojďte na ošetřovnu slečno Weasleyová. A vy Severusi, se pokuste zjistit co je to za lektvar. A nejlépe i nějaké protikouzlo." poroučela McGonie. Snape se sehnul a přičichnul si k sklence, z které pila Ginny.
,,To je lektvar nenáviděné osoby. Jeho účinky pominou za 24 hodin."
ČTEŠ
Dopis tobě, lásko...// Drarry
FanfictionDrarry! Začátek 6. ročníku a Draco se musí vypořádat s utajenou láskou k černovlasému hrdinovi, který chodí se sestrou svého nejlepšího kámoše. Trocha alkoholu zmnění oběma život. Aneb co se stane, když opilý Draco napíše Harrymu dopis? *upoz...