Harry:
Od toho incidentu nemůžu přestat myslet na Draca. Ne na Snapea. Vlastně na oba. Ale když myslím na Draca tak se mi aspoň nezvedá žaludek. McGonagallová nám ale dala trest, za narušení soukromí učitelů apod. Ten teda ještě nevymyslela, ale doufám že tam budu s ním, a bude mi to rychleji utíkat.
Draco:
Moc si z toho incidentu nepamatuji. Nejdřív na mně ležel Harry a já přestal vnímat. Zbytek vidím tak nějak v mlze, ale ve chvíli, co jsem spatřil McGonagallku se Snapem se vše vyjasnilo, a já rychle utekl na záchod zvracet. Druhý den jsem se dozvěděl, že mám trest u Filche, ale nejlepší na tom je, že společně s Harrym!!! Bože, jak já se už těším!!!
Harry:
McGonagallová pořád ten trest ne a ne vymyslet. Tak jsem jenom natěšeně čekal. Ginny za mnou pořád dolejzá. Mělo by mi to asi lichotit, tak proč mi to přijde otravný? A proč bych chtěl aby za mnou dolejzala jiná osoba. Konkrétněji ta s nádhernýma modrýma očima a blond vlasy.
,,Harry? Nechtěl by si se mnou jít po škole ven?" zeptala se Ginny.
,,Máš pravdu. Nechtěl." odpálkoval jsem jí a šel pryč.Podobná scéna se opakovala ještě asi šestkrát. A to mne donutilo se zamyslet. Proč vlastně Ginny? Co se mi na ní ze začátku tak líbilo? Asi její oči. Jsou tak modré. Tak proč když se do nich dívám přemýšlím nad jinýma modrýma očima?
McGonagalová se konečně vyjádřila. Trest bude prý na druhém patře. A bude tam Filch a Draco. Nechci to nějak moc říkat, ale už se těším.
Ginny: (nečekaně)
Ten Potter mě ale vážně nasral. Co si o sobě vůbec myslí? Odmítnout mě? Však já mu ukážu. Donutím ho, ať si mě vezme, a pak se ho zbavím. Bude ze mě bohatá a krásná a atraktivní Ginevra Potterová! Jen musím zjistit, co tomu blbečkovi zase přelítlo přes nos. Možná bude potřeba přidat trošku toho nápoje lásky, ale to nebude problém. Až půjde na ten trest, tak mu prohlédnu pokoj a bude to!
,,HAHAHAHHHAAAHAHAHAHAHAHHHHAAAAAAAAA!!!!!!" rozchechtala jsem se zničeho nic na hodině dějin čar a kouzel.
Draco:
Šel jsem do druhého patra. Byl jsem tak nadšený že jsem si trochu popoběhnul. No.. Trochu. Hnal jsem se chodbama jako superman. A asi mi přijde pokuta za překročení rychlost 150 km/hod. Ale nevadí! Hlavně že už jdu za ním. Druhé patro se blížilo a já měl větší rychlost. Už jsem je z dálky viděl, ale nějak jsem si nevypočítal brzdnou dráhu. Harry stál ke mne blíž a tak jsem ho čapnul. Ale on to nečekal, a tak jsme spadli a kousek popojeli po podlaze. Přistáli jsme Filchovi pod rozkročenýma nohama. Ten na nás divně díval, ale mně to bylo jedno. Měl jsem Harryho v náruči, a to mi stačilo. Podíval jsem se mu do očí a on mně. Začali jsme se k sobě pomalu přibližovat.
Harry:
Začal jsem se k Dracovi přibližovat a.... najednou jsem si vybavil co mi všechno Draco udělal. A taky jsem si vzpomněl na mého pisálka. Dlouho jsem mu nenapsal. Sice Draco je hezkej, ale ten jeho charakter. Beztak je to jenom nějaká jeho sranda. Chtěl jsem se odtáhnout, ale najednou na nás přistála kočka.Paní Norrisová. Sice neměla kop jako Chuck Norris ale docela to těma drápkama bolelo.
,,Vstávat parchanti. Já vám dám, takhle si tady ležet. Ještě chvilku se vyhýbejte svému trestu a pověsím vás ve sklepení za kotníky." běsnil Filch. Radši jsme se začali rychle zvedat. Už už na nás chtěl zase spustit, když mu na hlavě přistála pořádná nálož sovího trusu a za ním se začal chechtat Protiva.
,,Počkej až tě chytím! Profesor Brumbál tě nechá vyhnat!!!" zakřičel a hodil po něm trus zpátky. Protiva se mu jen vyhnul a začal řvát ,,O pět metrů vedle, o pět metrů vedle!!!"
,,Vy dva vymalujete záchody, barvu už tam máte připravenou a ať vás ani nenapadne odejít dřív!" zařval na nás a už se hnal za mizejícím strašidlem.
ČTEŠ
Dopis tobě, lásko...// Drarry
FanfictionDrarry! Začátek 6. ročníku a Draco se musí vypořádat s utajenou láskou k černovlasému hrdinovi, který chodí se sestrou svého nejlepšího kámoše. Trocha alkoholu zmnění oběma život. Aneb co se stane, když opilý Draco napíše Harrymu dopis? *upoz...