,,Cože? NE! NEBUDU NA NĚJ MYSLET!!"

8.2K 487 102
                                    

Draco:

Dočetl jsem dopis, který jsem mu poslal. Proč jsem to musel udělat? Vždyť teď mě bude nenávidět, bude si myslet, že jsem nějakej blbeček z jeho fanklubu. Proč je život tak nespravedlivej. Pak mi ale došlo, že se dopis vrátil, tak jsem ho otočil a začal číst. Po dočtení jsem se unaveně svalil na postel. Pocity se ve mně míchaly rychleji než v mixeru. 

Uvažuje o tom, že budeme přátelé... Určitě, až se dozví, kdo jsem, tak se mi vysměje...Nepotvrdil, že s tou Weaslačkou chodí...Ale ani to nevyvrátil...Nikdo mu ještě nikdy neřekl, jak je v různých situacích roztomilý...Myslí si, že ho špehuju...Možná mě z těch dopisů začne mít rád...Bože, on si myslí, že jsem holka!!!

Ještě chvilku jsem jen seděl a koukal do blba, a pak jsem se natáhl po brku a inkoustu. K starému dopisu jsem kouzlem připojil nekonečný papír a začal jsem psát. Asi po hodině jsem se unavený zavrtal zpět do své postele a pokračoval ve spánku.

Harry:

Přemýšlel jsem o Bradavicích, Ginny a tajemnému pisálkovi. Když se vedle mne něco hnulo, lépe řečeno objevilo. Nový dopis? Rychle jsem se pro něj natáhnul a přikryl se peřinou.

'Milý Harry,
    Opravdu? Tak to máš fakt super vlasy. Štvou, Z jakého důvodu? Zrzlina nebo Giny je jedno ne? Podle mích informací vždy chodíš s jenom hezkýma holkama.. Takžee.. Asi nejsi gay co? Ano, máš mega roztomilou vrásku. A když se mračíš tak roztomile našpulíš pusinku. So cute! Nepozoruju, jen na tebe často narážím. Za prvé: Jsem sexy. Za druhé: Znáš mě. 

Arogantní Blbeček '

Znova jsem si celý dopis přečetl. Mírně jsem se nad jeho reakcema pousmál. Takže A.B. je arogantní blbeček.. Ha.. Takových tu je, ale určitě není jako Malfoy. Ten by se mohl vyhlásit za jejich krále.  Ale nechi si zkazit večer/ráno takže na toho snoba nebudu myslet. I když.. Jak včera vtrhnul do třídy neupravenej. To bylo něco. Jak měl  rozcuchaný vlasy, rozepnutou košili.. Cože? NE! NEBUDU NA NĚJ MYSLET!! No..Odpovím mu až ráno... Teď ještě na chvíli zkusím usnout.

Draco:

Ráno nastalo brzy. Na snídani jsem šel radši co nejdřív, protože po nájezdu Grega a Vince toho tam moc nezbude. Ovšem co by to bylo za den, kdybych ho neměl už od rána zkažený. Hned co jsem vešel do chodby před Velkou síní, kde se scházejí studenti všech kolejí, jsem uviděl Harryho, jak se líbá s Ginny, která je natisklá na zeď. Odvrátil jsem pohled. Na tohle se nemůžu dívat. Rychle jsem se otočil a utíkal zpátky na kolej, na snídani jsem už vůbec ani nepomyslel. 

Musím se jí zbavit. Možná, když Harry uvidí, že není taková, jak na první pohled vypadá, tak ji nechá... Ano, to je ono. A s výtězoslavným úsměvem jsem vběhl do pokoje. Na posteli už ležel dopis.





Dopis tobě, lásko...// DrarryKde žijí příběhy. Začni objevovat