1.kapitola

8.5K 238 9
                                    

,,Šestý ročník. Uf. Uklidni se Lily, ty to zvládneš!" šeptá si pro sebe rudovláska, když se prohlíží v zrcadle. Její rudé vlasy ji spadaly na ramena a nad dnešním outfitem stála u skříně celé ráno. Nakonec vyhrála černá sukně do zvonu s kostkovanou košilí, která byla celá rozeplá a tak šlo vidět černé tílko, které Lily zvýrazňovalo její krásnou postavu. Vlasy si nechala rozpuštěné. Jen je naposledy, párkrát projela kartáčem a byla hotová. S make-upem si nedělala moc velké starosti. Jednoduše si nandala jednu lehkou vrstvu řasenky, která krásně prodloužila řasy lemující její výrazné smaragdově zelené oči.
,,Připravená Lily?" volala na rudovlásku její maminka, když už netrpělivě čekala na Lilyin příchod do kuchyně. Lily totiž tento rok měla už po šesté navštívit Bradavice - školu čar a kouzel, kam poprvé nastoupila v jedenácti letech, když ji přišel onoho zázračného dne její dopis. Čekala, že přijde, protože její, teď už bývalý, kamarád Severus jí na to připravoval od chvíle, co se objevil u Lily první příznak jejího nadání. Celá rodina byla velice šťastná, protože ještě v rodině žádnou čarodějku neměli. Tedy celá rodina kromě Lyliiny sestry. Lily a Petunie spolu vždy dobře vycházeli, až do té doby, co Lily přišel ten dopis. Lily najednou měla tolik pozornosti od členů její rodiny a obyčejné Petunii nikdo pohled nevěnoval. Když rudovláska poprvé odjížděla vlakem z nástupiště 9 a 3/4 loučila se se svojí rodinou včetně Petunie, následující roky však ona starší sestra už na nádrží King's cross nezavítala. Lily ji nechtěla do ničeho nutit a celou situaci chápala, ale i tak byla velice zklamaná. Měla svou sestru velice ráda i když ona jí city neopětovala.
,,Už běžím, mami!" zakřičela rudovlasá dívka, aby ji její maminka zřetelně slyšela. Lily se ještě chtěla rozloučit s Petunii, ale když už už chtěla zaklepat na dveře od sestřina pokoje, řekla si, že nechce aby na ní začala sestra řvát že je NESTVŮRA, takže si to rudovláska rozmyslela a pokračovala po schodech dolů do kuchyně. Tam už čekali natěšení rodiče a nastavovali ruce aby je Lily obejmula.
,,Nechápu, jak si mohla tak rychle vyrůst. Už je z tebe silná žena" pronášeli oba zatímco jí drtili v rodiném obětí.
,,Tak můžeme vyrazit?" zeptala se rudovláska na otázku, kterou směřovala na rodiče, kteří se stále nevyrovnali s rudovlásčiným odchodem. Paní Evansová jen kývla hlavou a oči se jí leskly, vlastně jako každý rok v tento den.
Všichni se nakládali do auta a odjížděli směr nádraží. Lily už byla radostí bez sebe až zase uvidí své kamarádky. Každá byla jedinečná.
Její nejlepší kamarádka Alice byla černovláska s modrozelenými oči. V učení zrovna oproti Lily moc nevynikala. Její největší koníček byla móda. Vždy když se děvčata chystala na nějaký večírek Alice jim navrhla nejlepší outfity které mohla v jejich skromných skříních najít. Alice jakožto Lilyina nejlepší kamarádka byla stejně jako Lily celých šest let otravována jedním z Pobertů, ale k těm se dostaneme až za okamžik.
Další dívka bez které by se jejich parta neobešla byla blondýnka menší postavy. Její oči, tak krásně modré, jako ten nejhlubší oceán dávaly znát, že tato osoba už dlouhé noci proplakala. Každá z jejich kamarádek věděla kvůli komu jejich tichá blonďatá kamarádka pláče. Lucy byla totiž už dlouho zamilovaná do Remuse člena již zmíněné party Pobertů. Lucy byla opravdu velmi tichá, chytrá a nadaná dívka a většinu času trávila v knihovně, ostatně jako Remus.
A poslední článek tohoto dívčího klubu je Bethany, tedy Beth jak jí říkají všichni, kdo nechtějí, aby na ně hnědovláska nasadila zabijácký pohled. Beth byla totiž velice háklivá na její jméno a opravdu nesnášela když ji někdo řekl Bethany. Tato dívka je hnědovlasá,vvelmi štíhlé postavy. Je ze všech holek nejvyšší. A je taky jediná z této dívčí party, která dobře vychází s Poberty, jelikož jim několikrát pomohla s různými žertíky a i s tím jak zapůsobit na své kamarádky. Ale tato hnědovláska není žádný spoj a dohazovač informací. Umí udržet i to nejtajnější tajemství ať je už jakékoliv. Proto jen navzájem těmto dvou partám pomáhá ale nic neprozrazuje. Poberti si ji také velice oblíbili. A teď už konečně k Pobertům. Poberti, parta těch nejvíce zlobivých a střelných pak jaké kdy Bradavice potkali. Tito střeva mají na seznamu za týden desetkrát více průšvihů než průměrný student za celých sedm let studia v Bradavicích. A právě tito Pobertové dělali Lily a Alice celé roky ze života peklo. Začneme postupně. James Potter, alias Dvanácterák. Nejlepší Nebelvírský famfrpálový chytač, velmi zkušený kouzelník, bezhlavě zamilovaný do Lilyan Evansové. A právě kvůli tomu Lily jeho kaštanově hnědé oči přiváděly k šílenství. James Potter je totiž od první chvíle, co jeho kaštanové oči viděli onu rudovlásku, do ní bezhlavě zamilován. Jenomže ji to dokazuje špatným způsobem, jako je řvaní na ní na chodbě a nebo posilování jeho už takhle dost vysokého ega. Člověk by si myslel, že Lily už nebude mít tu trpělivost odolávat jeho uhlově černým vlasům a oříškově hnědým očím, ale divte se, protože Lily ani jeho obličej, ani jeho famfrpálem vypracované tělo nezajímalo. A i kdyby jo, tento mladík by si to jeho chováním hodně rychle pokazil sám. Další člen známých Pobertů je Sirius Black, znán také jako Tichošlápek. Postrah všech koutů a přístěnků na košťata, jelikož tento chlapec byl jakýmsi Bradavickým kasanovou. Nikdy neměl s žádnou dívkou vztah, který by zahrnoval opravdovou lásku nebo alespoň týdenní výdrž. Black jako nejlepší kamarád Pottera, podporoval svého kamaráda otravováním oněch holek. Jenže kdokoliv by se přiblížil k Lily tak by mu James usekl ruce, takže Sirius dává větší pozornost spíš Alice.
Další člen této divoké party je Remus Lupin, neboli Náměsíčník. Je to nejklidnější kousek této party. I když se zúčastňoval různých žertíků i tak si s ním šlo ze všech nejlépe popovídat. Také totiž velice rád trávil svůj čas v knihovně a oproti ostatním v učení vynikal. Byl ovšem také tajně zamilovaný do Lucy.
No a poslední a nejspíše také nejméně podstatný článek Pobertů je Peter Petigrew (Červíček). Tento chlapec nebyl nijak obdařen šarmem či krásou jako měli jeho zbylí kamarádi, ale nejspíše mu to nevadilo. Rád dělal Pobertům poskoka. I když v poslední době ho nikdo většinou nevídali.

,,Děkuji mami. Už to asi zvládnu." vysvětluje Lily mamce a taťkovi, naposledy je objímá a už se vrhá přímo proti sloupu s čísly 9 a 10. Konečně, povzdechne si Lily šťastně a rozhlédne se. Vidí nádherný červený vlak, který vypouští páru tak, že to vypadá jako v pohádce. S Alice se měla sejít přímo pod hodinami a tak se vydá směrem k nim. Ale ne!! pomyslí si Lily při pohledu na onoho známého usměvavého
chlapce. James si hned všimne rudovlásčina pohledu a když zaregistruje samotnou Lily srdce se mu rozbuší. Usměje se vydává se k ní. ,,Proč, proč, proč jsem ho musela zahlédnout. No tak nechoď sem!! Otoč se Pottere!! Ach jo. Pomozte mi někdo!! Jen ať to neříká, jen ať to neříká" šušká si Lily v hlavě a doufá, že James se otočí a půjde se zpátky věnovat práci, kterou měl rozpracovanou. Ale nevypadá na to. Lily se k němu otočí zády. Když už je ale James u ní, chytne ji za ruku a prudce ji otočí. Rudovláska má na tváři znechucený výraz a když už James otevírá pusu aby něco řekl, Lily mu vlepí takovou facku, že James chvíli není při smyslech. Když se ale vzpamatuje Lily se na něj jen podívá a křikne :,,Nemáš na mě co sahat!!" James se uculí a odpoví ji na to :,,Ále Evansová, vezmeš si mě?? Ty jsi tak roztomilá, když jseš naštvaná. Pusinku na přivítanou nedostanu? A víš, že si zase přes ty prázdniny mnohem krásnější?? A málem bych zapomněl Nechceš na rande Evansová? A víš co Evansko? Jsem do tebe blázen!" křičí přes celou halu James a v Lily už se vaří voda. Nejraději by na to pako začala řvát co si o sobě myslí, ale naštěstí zahlédne v dáli poněkud známou postavu. Najednou úplně zapomene na Jamese, odhodí všechny věci stranou a rozběhne se. Málem srazila nějakého malého prváčka ale to ji v tu chvíli bylo vcelku jedno. Jediné o co jí šlo bylo být opět v tom známém obětí její nejlepší kamarádky.

Vezmeš si mě Evansová??Kde žijí příběhy. Začni objevovat