,,Drahý Dvanácteráku, jelikož si dlouhou dobu byl mimo, jsi nám velice dlužný. A tvoje splácení dluhů začíná dnes večer" James a Lily chtěli strávit tento večer spolu, jenže Sirius Jamese ukradl, dřív než stačila rudovláska něco namítat.
,,Dobrá Tichošlápku, co to bude?" Zeptal se James. Seděl na své posteli a pozoroval přemýšlícího Siriuse pochodovat dokolečka, sem a tam.
,,To je právě ono, musíš vymyslet co dnes večer podnikneme. Bude to masivní, originální, něco úplně nového, největší neplecha co kdy Bradavice viděly. Prostě musíš dokázat, že v tobě stále je Pobertská duše. Je to jen na tobě" Mrknul na něj Sirius a skočila svou postel, tedy alespoň si myslel, že to je jeho postel, než se to pod ním zatřáslo a zakňučelo.
,,Je Náměsíčníku, proomiň. Ale šoupni se" Sirius vystrčil Remuse z postele, tak že dopadl na studenou zem, do odpadků a špinavých ponožek.
,,Petere, opravdu by sis měl pod tou postelí uklidit" Remus se s ucpaný nosem zvedl ze země a šel otevřít okno, jelikož ten smrad už nemohl vydržet.
,,Pánové, už to mám zcela naplánované a jelikož dnes bude teplý letní večer, bude to perfektní, nebo-li - jak řekl Tichošlápek - masivní."
Všichni chlapci si sedli na své postele, tedy až na Remuse, jelikož Siriusovi se zalíbilo na jeho posteli, sedl si do křesla které stálo v rohu místnosti. Toto křeslo jednou ukradli jedné profesorce, která v Bradavicích nevydržela ani půl roku, jelikož hned první den kdy nastoupila, Poberty rozesadila, poslala do ředitelny, nechala je po škole a dala jim zvláštní úkol a to si nenechali jen tak líbit.
James chlapcům detailně popsal svůj plán, s kterým všichni souhlasili a tak začali připravovat potřebné věci.V dívčí ložnici probíhala poněkud vážnější konverzace. Nervózní rudovláska sklíčeně seděla na své posteli a čekala na zprávu od Brumbála o své rodině. Jeji kamarádky ji podporovali a zároveň se snažili zjistit co se vlastně stalo Claire.
I když Lily slíbila Claire, že nikomu nic něrekne, s malými detaily se děvčatům svěřila. Řekla jim že Claire není její sestra, nýbrž sestřenice, že co se stalo nedělala z pokušení ani dobrovolně a že vůbec neví co s ní má teď dělat.
Když v tom se prudce otěvreli dveře od ložnice, stál v nich ředitel Brumbál za zády s dvěma muži. Muži za profesorem byli celí promočení.
,,Slečno Evansová musím s vámi mluvit, nejlépe soukromě" jen co to Albus dořekl, Alice, Lucy i Bethany opustili místnost.
,,Co se stalo pane profesore?" Lily se zlomil hlas, byla vyděšená a zmatená.
,,Slečno Evansová, jde o vaše rodiče. Jistě víte, že za poslední dva týdny vysoce stoupá počet muldovských obětí. Lily, moc mě to mrzí, ale když bystozoři přiletěli na místo, vaši rodiče už byli po smrti. Je mi to velice líto, nejspíše budete chtít být sama. A abych nezapomněl, vaše sestra Petunie, nebyla doma, ještě jsem nezjisitili kde právě je, ale je to otázka času.
Věřím že jste silná, moc mě to mrzí Lily" Brumbál opustil ložnici a místo něj se dovnitř nahrnuli tři dívky. Když spatřili svou přítelkyni plakat na zemi, křičet, věděli, že tu pro ní musí být. Začali ji utěšovat a konejšit, jenže sní jedno z toho rudovláska nepotřebovala. Ona potřebovala svou rodinu.
Po nějaké době už neplakala. Seděla na posteli, kolena měla přitáhlé k tělu, nemluvila. Dívky na ní soucitně hleděly a snažily se pomoct, Lily je však poprosila o soukromí a když se přesvědčily, že to opravdu zvládne a opravdu nechce být sama, šly to oznámit chlapcům.
Na jejich pokoji byla šťastně nabitá atmosféra, Sirius měl už i nejspíš něčí upito.
,,Kluci?" Chlapci si až po chvíli všimli dívek ve dveřích, všimli si jejich nešťastných obličejů a skleněných očí.
,,Co se stalo?" Zeptal se jako první Remus a bez váhání objal Lucy. Dívky si posedaly a vysvětlily chlapcům co se stalo. A najednou se z plánů na masivní večer, stal nejhorší den v Lilyiném životě.
Když dívky přišli zpět na pokoj, Lily seděla ve stejné pozici, na stejném místě.
,,Řekly jsme to klukům" začala Beth.
,,Všem je to strašně moc líto" doplní jí Lucy.
,,Prý na dnešní večer plánovali nějakou velkou věc, ale když jsme jim to řekli okamžitě na to zapomněli, jsem ráda, že aspoň někdy mají rozum" černovláska se přitulila k Lily.
,,Chci tam jít" ozvalo se najednou.
,,Cože?" Nesrovnala se Alice a podívala se rudovlásce do očí.
,,Co jiného než nějaká party by to mohlo být, a já tam chci jít" stála si za svým Lily
,,Ale Lily, oni to zrušili a nemyslím si, že je rozum-"
,,Alice je mi jedno co si myslíš, já tam půjdu, vy si tady klidně zůstaňte." Rudovláska se rozzlobeně zvedla, opustila místnost a hlasitě za sebou práskla dveřmi.
,,Každý projevuje smutek jinak" poznamenala Lucy.,,Lily jsi v pořádku, co tady děláš?" Rudovláska si nedávala pozor a cestou do Astronomické věže vrazila do známého chlapce.
,,Xaviere já.." dřív než stačila něco víc říct rozplakala se a chlapec si ji k sobě přitiskl.
Dovedl dívku k astronomické věži, kde si spolu sedli na okraj a Lily mu vše řekla.
Xavier věděl přesně co má dělat, věděl jak se Lily cítí, před pár dny si tím také prošel.
,,Lily, hlavně nedělej hloupá rozhodnutí, nejlíp když se vyspíš a ráno to bude lepší, věř mi." Poradil ji Xavier jenže rudovláska ho nehodlala uposlechnout.
,,Promiň Xaviere, ale já už se rozhodla, co budu dnes večer dělat" řekla Lily, zvedla se a nechala chlapce samotného při západu slunce na kraji Astronomické věže. Měla namířeno úplně někam jinam. Věděla, že Poberti nepřistoupí na uspořádání večírku, vzhledem k okolnostem a tak musela zajít za někým, ke komu se tato zpráva ještě nemohla dostat.
,,Ahojky Lil, copak tě k nám přivádí?" Vykřikla Zoe plná energie.Ahoj všichni,
Tak tady máme další kapitolu, sice trochu kratší ale to snad nevadí.
Určitě nezapomeňte napsat do komentáře váš názor a zmáčknout tu malinkou hvězdičku.
Všem vám noc děkuji, je neskutečné že už tu máme 30k zhlédnutí.
Jste úžasní.
S láskou
Adell Lily Potter
ČTEŠ
Vezmeš si mě Evansová??
FanficŠestý ročník v Bradavicích se zdá být jako každý jiný. Mladý James Potter otravuje chudinku Lily Evansovou, ta si to ale jen tak nenechá líbit. Je možné že po šesti ročném otravování změní rudovláska svůj názor na chlapce s oříškovýma očima?? Je mož...