19.kapitola

2.6K 146 0
                                    

,,Siriusi!!" ozval se trojhlasný křik a všichni tři se hned rozběhli  k chlapci, který bezhybně ležel na zemi.
Nad černovlasým chlapcem se teď skláněl jeho bratr, jeho nejlepší kamarád a jeho holka. Zanedlouho se u něj však objevilo dalších pět lidí.
Rudovláska okamžitě vytáhla hůlku a začala s jemným pokropením vody však stále nic, v tu chvíli si myslela že je celý svět zpomalený protože nikdo nic nedělá a jen ona tu kouzlí ale v takovémhle zmatku toho člověk moc nevykouzlí.
Černovláska, klečící u Siriuse se cítila prázdná, její modrozelené oči se naplnili slzami a ona nic nemohla. Pak se ale zamyslela, proč by černovlasého chlapce ležícího u jejich kolen takto omráčilo obyčejné Expelliarmus?? I když si nebyla stoprocentně jistá, vytáhla hůlku a namířila ji přímo pod krk chlapci vedle ní. Mladší Black zvedl ruce nad hlavu a vypadal vyděšeně.
,,Hou, hou, hou, klid Cliffordová!! Dej tu hůlku dolů, co si myslíš, že jsem na Siriuse naschvál použil nějaké smrtící kouzlo?!" zeptal se Regulus Black. Chlapec si ale neuvědomil že když zvedl ruce nad hlavu, vyhrnuli se mu rukávy tak, že všichni mohli
na jeho levém předloktí vidět to znamení. Znamení pána Zla. Když to spatřili i modrozelené oči rozrušené černovlásky, měla v nich zlost a  hůlku chlapci ještě více přitlačila ke krku.
James a Lily se na sebe podívali, věděli že toto bude zlé. U bezvědomého Blacka už stála paní učitelka Stoneová a s pomocí dalších dvou žáků ho na nosítkách odnesla na ošetřovnu za Madame Pomfreyovou.
Alice z celých svých plic řval na Reguluse, jak se mohl přidat na stranu Voldemorta a že není nic víc než jeho prohnaný otec. Toto zjevně chlapce dost vzalo, dívka nevěděla jeho příběh, nevěděla jaký mají se Siriusem vztah a také nevěděla, že on by nikdy svému bratrovi neublížil. Tohle už bylo ale opravdu moc a tak James a Lily zakročili. Rudovláska použila neverbální kouzlo a černovlásčina hůlku už ležela v její ruce. Chlapec s oříškovýma očima se zase postavil před Reguluse a začal ho uklidňovat protože mladý Black vypadal že za chvíli pukne zlostí.
Po pár minutách se všichni zase uklidnili a už přišla učitelka, s tím že pan Black už je při smyslech jen si musí odpočinout.
V tuto chvíli se úplně ztratila Aliceina důvěra k bratrovi jejího kluka. Nesnášela ho, jem se snažila to nedávat tolik najevo protože zaprvé je to přeci jen bratr jejího přítele a za druhé všimla si jistých věci jako například Bethanin velký zájem o Reguluse. I když to bylo moc zlé černovláska doufala že se ti dva nikdy nedají dohromady, protože i když chtěla aby byla její kamarádka šťastná, myslí si že zrovna s tímto chlapcem určitě nebude.

Po vyučování se všichni vydaly za svým kamarádem na ošetřovnu. Chlapec ležící na lůžku vypadal hodně znuděně, protože když musíte celý den jen odpočívat a ještě k tomu tam mít na popovídání nanejvýš Madame Pomfreyovou není to nic zábavného. Když spatřil všechny své přátele oči se mu rozzářili radostí a nejradši by hned vyskočil z postele ale na to byl až míč vysílený.
,,Merline!! Díky za záchranu, jinak bych už se asi unudil k smrti." pousmál se Black a když se k jeho posteli přiblížila jeho černovlasá přítelkyně, okamžitě si klekl, přitáhl si ji k sobě a už byl přisátý na její rty.  Pak se k němu přiklonil i James který vyšpulil pusu na důraz toho že on chce taky pusu.
,,Na to máš Evansovou brácho." zasmál se Sirius a obejmul svého přítele. Když se objímali, potichu aby to nikdo neslyšel dlouhovlasý chlapec pošeptal Dvanácterákovi :,,Co Reg??"
,,Potom" byla odpověď chlapce s brýlemi a posadil se na postel vedle Lily. Teď zkusil svoji metodu Vyšpul rty a čekej znovu a tentokrát ti vyšlo. Lily mu vlepila krátký polibek a mezitím se u Siriuse všichni vystřídali.
,,A nemůžeme si tě už ukrást??" řekla Alice a sedla si na Tichošlápkův klín.
,,Madame Pomfreyová!!!" zařval Potter a paní ošetřovatelka okamžitě priběhla.
,,Pro Merline Pottere!! Nemůžete mě takto děsit já se lekla že se něco stalo." oddechla si Madame a nabrala dech.
,,Víte Madame Pomfreyová ono se vlastně něco stalo." pokračoval Black a sklonil hlavu. Všichni na něj koukali a nikdo nevěděl co se vlastně stalo.
,,Povídejte pane Blacku."
,,No, v-víte.. Já..." předstíral vzlykání a nikdo kromě Madame mu na to neskočil.
,,..já.. Jsem tady ta-tak sám a pro-propadám depresím, Madame Pomfreyová musíte mě pustit!! Nemůžete mě tu držet věčně!! Já.. Já nejsem váš skřítek!!" falešně brečel Sirius přitom pozoroval Pomfreyinu reakci.
,,Nuže dobrá, jestli se dokážete vůbec postavit a vyjít ze dveří, můžete ošetřovnu opustit." mrkla na něj Madame a založila si ruce na prsou. Dlouhovlasý chlapec si s pomyšlením, že to zvládne levou zadní poskočil a když doskočil na nohy, kolena se mu podlomila a jen tak tak ho James chytl. V tu chvíli zrovna paní ošetřovatelka rovnala léky na poličce, tudíž si této situace nevšimla. Chlapec si oddechl, skočil Jamesovi na záda a už všichni utíkali do společenské místnosti.,,Nashlednou Madame Pomfreyová, užijte si to tam se svýma lektvrama!!"zakřičel Black když vybíhali z ošetřovny.

V Nebelvírské společenské místnosti ho James hodil na křeslo a sám si na jedno sedl, protože běžet takovou dálku a ještě mít na zádech Siriuse není úplně lehké.
,,Nikdy bych neřekla jak moc silný můj přítel je" řekla až přehnaně sladce Lily, posadila se na chlapcům klín a políbila ho.
,,Nikdy bych neřekla jaký umělec žije v mém příteli" řekla ironicky Alice a také svému příteli dala poněkud dlouhý polibek. Beth to sledovala se slzami v očích. Poslední dobou se jo začínal čím dál tím víc líbit Regulus, ona měla ráda zlobivé kluky, jen.. Jak to tak vypadalo nikomu jinému neseděl a ona potřebovala podporu. Jediná z BALLek které nevadil mladý Black byla Lily, i dnes když se strhla ta velká hádka tak to vypadalo že nestála jen za Ali a tak se Beth rozhodla si o tom s ní promluvit, jen trochu později nechtěla je rušit od jejich milostného románku.
,,Lidi já půjdu ještě poslat dopis rodičům" řekla hnědovláska a odešla do své ložnice. Měla tolik času pro sebe, vytáhla svůj notýsek a začala něco kreslit, nakonec z toho vznikla nádherná liška jakožto Bethanin patron. Když dokreslila, nad svým dílem se jen pousmála a svůj notýsek uložila zpět do nejspodnější poličky skříně, pod staré povlaky na polštáře. Do tohoto notýsku psala všechny své pocity i touhy.
Poté se sebrala, našla kus pergamenu a začala psát.
Drahý Regulusi, potřebovala bych si s tebou o něčem promluvit. Za půl hodiny pod obrazem Christophera III.
B.Y.
Beth byla vždy velmi odvážná a ničeho se nebála a říct klukovi že se jí líbí ji také nedělalo moc velký problém. Dopis dopsala, dala ho své sově do zobáčku a řekla komu ho má sova doručit. Pak si jen oddechla a začala se připravovat na schůzku s Regulusem Blackem.

,,Ne Sirie už žádnou flašku, Lily proč si mu to vůbec říkala, nikdy by na takovou Mudlovskou hru nepřišel," smála se černovláska a snažila se přemluvit svého přítele aby nehráli tu stupidní Mudlovskou hru.
,,Jedno kolo mužem dát. A mimochodem, zlato?!" řekla rudovláska a otočila se na chlapce na jehož klíně seděla.
,,Ano Lilyenko??"
,,Víš co je dneska za den??"
,,No jasně je- Merline!!! Nenene to snad není možný!!! Nemůžou začít bez jejich kapitána!!"
,,Klid Jamesi začíná to až za hodinu" smál se Remus když on i zbytek společenky pozorovali vyhlášeného chlapce který už se pomalu začal převlékat do dresu na famfrpál.
,,Počkejte až se roztočí ta láhev" usmál se James a začal točit nějakou obyčejnou Mudlovskou PET lahví.
Když se láhev dotočila na jednom konci lahve byl chlapec s dlouhými vlasy a na druhé straně chlapec s malými jizvičkami po celém těle.
,,Takže, drahý Náměsíčníku, dávám ti za úkol dát pusu nejhezčí holce co je v této místnosti - všimli jste si použil jsem slovo holce, protože kdybych řekl nejhezčímu člověku, tak všichni víme kdo by schytal nejvíc polibků" zasmál se Sirius a s ním i všichni ostatní kromě chlapce který musel tento úkol splnit. Tichošlápek moc dobře věděl co dát svému příteli za úkol jelikož Náměsíčník každý večer básní o Lucyině kráse.
,,Kámo, pojď jsem" zvedl se Sirius a odvedl Remuse někam stranou.
,,Na napij se..pořádně Náměsíčníku ať nejsi tak nervózní... Celý to vypij.. No vidíš šikula.. A teď poslouchej prostě tam přijdeš, nakloníš se k ní a pak už to bude dobrý. Já vím mohl bych vydat nějakou příručku: S Tichošlápkem skrz š vztah. Libový!!" zatleskal si chlapec a postrčil svého přítele vpřed. Remus si sedl vedle blondýnky která očividně věděla co se teď stane a byla dojatá z toho že je pro Remuse ta nejhezčí holka z této místnosti. Remus se k ní pomalinku naklonil a viděl jak blondýnka zavírá oči. Ještě malinký kousek který hned prolomili a už to bylo. Všichni je pozorovali s úsměvem na tváři. Konečně se ti dva snad dají dohromady.

Vezmeš si mě Evansová??Kde žijí příběhy. Začni objevovat