18.kapitola

2.4K 139 3
                                    

...,,Ty?!" bylo první co řekla když viděla osobu stojící před ní...

Rudovláska zírala s otevřenou pusou na chlapce stojícího před ní. Snažila se přijít na důvod proč ji zrovna tento člověk zachránil. Chtěla se otočit ale chlapec promluvil :,,Počkej, Evansová prosím" řekl chlapec a přistoupil k rudovlásce.
,,Nechápu to. Proč zrovna ty v-vždyť to nedává smysl!!" spustila Lily a přitom mu celou dobu koukala do jeho očích. Byly velmi podobné chlapci který teď leží někde na zemi ve společenské místnosti a na něm se povaluje jeho holka- Lilyina kamarádka Alice. Ano je to tak chlapec který teď stál pár kroky před Lily byl Siriusův o dva roky mladší bratr.
,,Prostě poslouchej. Nevím co víš o mě a Siriusovi ale já vím pravdu. Ve škole spolu nemluvíme protože kdyby to někdo viděl byl by to veliký průšvih. Sirius je zrádce a já jsem..No však víš. Nikdy jsem nechtěl aby to takhle dopadlo ale nejsem tak odvážný jako on. Nedokážu říct matce ne a tak jsem řekl ano. Se Siriusem jsme dobří kamarádi ale nikdo to nesmí vědět. Několikrát jsem mu pomohl, byl trochu zklamaný, chtěl abych utekl s ním ale já prostě nemohl. Nemám ani kam bych šel, on má kamarády. Párkrát jsem byl u Potterových podívat se na Siriuse, ze začátku říkali že bych u nich mohl být ale, teď když se ze mě..No stala..nestvůra, tak bych řekl že už o mě takový zájem nemají, přeci jen jsou to ti nejlepší bystrozoři a myslím že by se ministerstvu moc nelíbilo, kdyby měli nejlepší bytrozoři v domě.. Smrtijeda." dokončil Regulus a s posledním slovem sklonil hlavu. Lily měla slzy v očích. Nikdy nevěděla jak složité to může někdo jako Regulus mít.
,,Reg-"
,,Ještě něco Lily... Víš no.. Myslíš že.. No by mohla být emm..šance že by no..že by o mě Bethany měla zájem??"zeptal se stydlivě chlapec s vlasy stejné barvy jako Sirius.
,,Ty.. Totiž tobě se líbí Beth??" zeptala se Lily. Přemýšlela nad tím co si má myslet. Beth by potřebovala nějakého partnera a říkala že Siriusův bratr je k sežrání ale přeci jen, je to smrtijed, kdo ví co se může stát a Beth má zlomených srdcí už dost. Nikdo neví čím to je ale Beth si prostě vždycky našla nějakého kdo pro ni
nebyl dost dobrý. Buď ji podváděl nebo to jen hrál a nikdo ji nikdy nemiloval tak jako ona jeho. Přitom to byla jedna z nejkrásnějších dívek na škole, jenže si vždycky vybrala nesprávného. Ale kdo ví třeba právě Regulus by pro ni byl ten pravý jen ať neudělá žádnou blbost.

Asi po půl hodině se už rudovláska schovaná pod neviditelným pláštěm vracela do společenské místnosti, kde se James, Alice, Sirius a dokonce i Beth, jak to tak vypadalo, skvěle bavili. Jen se pousmála, vyskákala schody po dvou, sundala si plášť a chtěla otevřít dveře od klučičí ložnice ale ty se otevřeli sami, z dveří totiž vyšla úsměvá Lucy a za ní i Remus.
,,Jéé,Ahoj Lily, kde si byla??" zeptala se blondýnka s úsměvem.
,,Já byla na procházce ale co vy jste tam dělali??"
,,No byli dole a hráli ještě nějaký Blackovi hry s pitím a teď jsme měli jít do ložnice a najít nějaký plášť, asi byla Potterovi zima" smála se Lucy a rudovláska zjisitila že ani tahle její kamarádka z těch her nevyšla střízlivá. Podobně na tom byl i Remus.
,,Hned za vámi přijdu jo??" řekla Lily a když ti dva sešli dolů rychle hodila plášť pod Jamesovu postel a běžela za kamarádkami.
Když přišla dolů a James ji zahlédl přišel za ní a políbil jí. Veliké překvapení bylo zjištění, že James měl tak nanejvýš jednu skleničku něčeho slabého.
,,Nóóó konečně Eva-*škyt*-nsová" zvýšil hlas Black a už jí naléval sklenici ohnivé whiskey.
,,Sorry Tichošlápku ale myslím že si Lily nedá" odpověděl James za rudovlásku
,,Kdo říká že si nedám" usmála se rudovlasá dívka a sedla si na křesílko u stolečku s pitím. Všichni se takhle sešli, seděli na křesílku či na zemi okolo stolečku, pili, smáli se a bavili se.
Když velké kyvadlové hodiny odbily třetí hodinu ranní, tak se skupinka kamarádů přemístila do chlapecké ložnice. Nestalo se nic zajímavého jelikož všichni hned odpadly. Chlapci si lehli do svých postelí, Lily k Jamesovi, Alice k Siriusovi, Beth si s nevelkou nadšeností lehla k Peterovi. Jediní Remus a Lucy ne a ne si lehnout spolu a tak si chlapec jako gentleman odestlal na zemi a dívka u něj v posteli.

Ráno už ale nebylo tolik radostné. Ručičky u hodin ukazovaly půl osmé ranní a sedm Nebelvírských studentů stále dospávalo.
Měli jediné štěstí že do pokoje právě vkročil čtvrtý člen Pobertů kterého v poslední době nikdo moc nevídal. Červíček se první trochu zděsil ale poté se rozhodl zakročit a vzbudit je. Všechny. Vytáhl tedy svoji hůlku a použil zaklínadlo, které bylo jedno z mála co mu šlo. Docela.
Jen co dořekl zaklínadlo, z jeho hůlky se vypustil obrovský proud vody, kterým postupně pokropil Remuse,Lily a Lucy. Myslel si totiž že toto bude ta skupinka lidí která na něj hned nezačne řvát. Jenže všichni tři měli takovou kocovinu a šok z prudkého vzbuzení začali hned nadávat na Petera. Když se uklidnili počkali až Peter probudí i ostatní aby mu to mohli oplatit. Reakce byla skoro stejná. Až na Blacka. Ten jen co na něj dopadla první kapka vyskočil z postele vytasil hůlku a rozběhl se proti Červíčkovi nevědě že to je jeho kamarád.
Když se pořádně rozkoukal omluvil se Červíčkovi s tím že by mu nikdy neublížil. Po všem tom řevu je všechny ale ještě více rozbolela hlava a když zjisitli že mají být za deset minut na vyučování mysleli si že umřou. Nikdo z nich se nepřevlékal, jen si na pyžamo natáhli hábity a už utíkali.
Ani se nestihli nasnídat a už byli na první vyučovací hodině- obraně proti černé magii, kterou měli propojenou se Zmijozelskými. Když viděli že jsou všechny lavice pryč byli akorát tak nešťastní že si nemohou sednout.
,,Dobré ráno studenti!! Jak jste si jistě všimli, dnes budeme opět soupeřit. Máme ale velmi málo času tak se do toho rychle pustíme. Někteří budou ve dvojicích zbytek jako jednotlivci. Bude to vždy Zmijozel proti Nebelvíru tak si pamatujte body. Slečno Evansová!! Slečno Evansová!!"
,,Tady!! Já nespím!!" zakřičela rudovláska když se dneska už podruhé vyděšeně probrala.
,,Budete s panem Potterem proti panu Brownovi a slečně Palmerové." řekla profesorka Stoneová a očividně čekala na Lyliino protestování. Místo toho však rudovláska vstala, chytla Jamese za ruku a políbila ho. Zůstala na ně zírat celá třída až na pár lidí v zadu, kde se o zeď opírali Sirius, Alice, Rem, Lucy a Beth. Ty byli někde hluboko v říši snů.
Souboj Evansová + Potter VS. Brown + Palmerová byl samozřejmý. Nikdo by napřemohl neporazitelnou dvojku James a Lily to bylo všem jasné. Na druhé straně učebny atmosféra trochu řídla. Jako další měli k souboji jít Black VS. Black. Všichni byli natěšení ale jen rudovláska a rozcuchaný chlapec věděli jak se bratři musí cítit. Ani jeden z nich nechtěl bojovat proti tomu druhému a snažili se najít co nejvíc výmluv. Učitelka ale řekla že nic takového neexistuje a ať okamžitě začnou kouzlit. Jedna polovina všech studentů skandovala ČISTOKREVNÝ BLACK a ta druhá KRVEZRÁDCE. Sirius vypadal že mu za chvíli uskočí nervy a všechny pozabíjí.
Oba vytáhli hůlky, postavili se proti sobě a Regulus začal s obyčejným Expelliarmus. Dlouhovlasý Nebelvírský chlapec se ale rozhodl nijak nebránit a tak se prostě nechal aby ho bratrovo silné zaklínadlo odhodilo na zeď.
Chlapec padl do bezvědomí a poslední co slyšel bylo hlasité :,,Siriusi!!!"

Takže Ahoj čtenáři!!
Merline, já nevím jak to děláte že jsem z vás vždycky tak neskutečně šťastná.
Už 2k lidi si toto přečetlo!! Chápete to?! Já jsem strašná, já myslím že s každou novou stovkou čtenářů tu budu psát jak neskutečně šťastná jsem!! A vždycky to bude pravda!! #273 v kategorii fanfikce?? To je MEGA!!
Když si představíte že v ČR žije 10miliónů lidí a 2 tisíce z toho si to teď čtou je úžasný. Možná vám to nepřijde ale mě jo!!
Miluju vás a Děkuju všem!!

Vezmeš si mě Evansová??Kde žijí příběhy. Začni objevovat