9.kapitola

2.7K 152 2
                                    

,,Jamesi já.." polkla Lily a podívala se na jezírko.
,,Já už takhle dál nemůžu. Nevím co mám dělat. Mám strach. Za nedlouho vyjdeme z Bradavic, zrovna teď když je tam venku tak velké nebezpečí. Bojím se o svou rodinu. Bojím se o své přátele. Já mám strach Jamesi" Lily se podívala na Jamese a její velké smaragdy byly prolité slzami. James si ji k sobě pevně přitiskl. Po chvíli bylo jeho tričko mokré od Lilyinych slz. James ji utěšoval. Věděl jak se cítí, i on sám se bál o svou rodinu, přátele a hlavně o Lily.
,,Lily, můžu se tě na něco zeptat??" rudovláska přikývla.
,,Proč si se mnou vlastně šla na to rande??"
Lily mírně zrudla. Nevěděla co má říct. Pravdu??
,,Víš Jamesi, my jsme se s holkama trochu vsadili, no a tak jsem s tebou šla."
V tu chvíli Jamesovi poklesla hlava. Šla se mnou vlastně jen kvůli nějaké sázce. Nic ke mě necítí. Jak jsem si mohl myslet, že by mě Lily Evansová mohla mít ráda. Jsem idiot.
Takové myšlenky v tu chvíli kolovaly hlavou mladíkovi s oříškovýma očima. Lily si nemohla nevšimnout Jamesovi nepřítomnosti. Pohlédla mu do očí ale ani to nepomohlo. Zkoumala jeho obličej. Ty úžasné vystouplé lícní kosti, jeho oči které v tuto chvíli byly jakoby nepřítomné a zmatené. To všechno se vyskytovalo na tváři tohoto mladíka. A jako třešnička na dortu jsou jeho rozlýtané černé vlasy. Všechno dohromady ještě k tomu na takovém vypracovaném těle jako má James prostě DOKONALÉ. Až teď si toho všeho Lily všimla a až teď zjistila co cítí k Jamesovi. Je to něco hlubšího než přátelství. Mnohem hlubšího. Lily pohladila Jamese po tváři a užívala si pohledu na něj. Když v tom je něco vyrušilo. Bylo to vytí. Lily se otřásla ale James ten zvuk moc dobře znal. Po chvíli se ozvalo i psí štěkání a kňučení. James rychle vyskočil na nohy. Už přestalo pršet. Vzal Lily za ruku a promluvil k ní :,, Lily,poslouchej mě. Teď co nejrychleji uteč do hradu ano?! Nezastavuj se a už navylejzej. Zůstaň tam a nezkoumej kde jsem. Prosím Evansová" říkal James tak rychle, že se mu musel jazyk zamotat mezi zuby. Lily byla vyděšená ale i zmatená. Proč ona musí zůstat tady a James půjde někam pryč??
,,Jamesi, počkej!!" křikla Lily na Jamese, který byl na odchodu. Měla opět slzy na krajíčku. Rozběhla se za Jamesem a objala ho.
,,Lily, prosím děláš to těžší. Běž dovnitř a nech mě jít. Chápu, že to všechno děláš kvůli nějaké sázce. V pohodě nejsem idiot a chápu t-" ale to James nedořekl, protože v tu chvíli se na jeho rty přicucly jiné rty. Ano byly to rty té krásky kterou James tak miluje.
Lily se od Jamese odtáhla a se slovy :,,Slib mi že se vrátíš živý a zdravý," odešla.
James by tam stál až doteď kdyby najednou neuslyšel další zavytí. V tu chvíli se proměnil v obrovského jelena a utíkal tím směrem odkud se ozýval ten zvuk. Když se Lily otočila všimla si jen jak něco běží do Zapovězeného lesa. Řekla si že tomu musí přijít na kloub ale dnes večer to nechá být protože už bylo velmi pozdě a jelikož byl úplněk bála se, že by ji mohl napadnout třeba vlkodlak, proto raději rychle zaplula do dívčích ložnic a když otevřela dveře do svého pokoje letmo pohlédla na všechny postele. V tom se očima zastavila na posteli která patřila Bethany. Otevřela dveře od koupelny a tam ji viděla. Beth seděla na zemi, po celém obličeji měla černé kruhy od rozmazané řasenky a vedle ní byly všude střepy. Rudovláska se chtěla Beth zeptat co se stalo a v tom našla rozbitý rámeček ve kterém byla fotografie. Fotografie Beth a Bena. Po celé koupelně byly roztřískané střepy. Až teď si toho Lily všimla. Pod Bethany byla louže krve.
,,Merline, Bethany!! Co si dělala?! C-co se tu stalo?? Vždyť krvácíš!!" brunetka se ještě víc rozplakala.
,,Li-ly,on..on mě podv-podvedl." zavzlykala Beth. Už to nebyla ta drsná Bethany, která se baví s Poberty. Teď to byla zlomená Beth. Lily teď byla rudá zlostí.
,,Pojď Betty odvedu tě na ošetřovnu. Neboj madam Pomfrey si s tím poradí" uklidňovala ji Lily zatím co ona sama pukala zlostí.
Beth už v klidu ležela na lůžku v ošetřovně a Lily se rozběhla k Mrzimorské společenské místnosti. Zabušila na vchod a doufala, že někdo otevře. A tak se také stalo. Dveře otevřela nějaká blondýna ze sedmého ročníku. Rtěnku měla rozmazanou po celé puse. Za ní se objevil on. Ten parchant, který zlomil srdce té nejúžasnější holce. Ten parchant, na kterého byla Lily tak nehorázně naštvaná. Vběhla dovnitř a vlepila mu takovou facku, div se mu hlava nezatočila. Pak tam na něj ještě chvíli řvala a nadávala mu. Konečně se uklidnila a odkráčela si to zpět do Nebelvíru. Byla na sebe hrdá ale také měla obavy o svou kamarádku. Beth ho měla tak ráda a on ji takhle podvedl. Vrátila se do ložnice a s posledním pohledem z okna šla spát. Tu noc se jí nezdáli žádné hezké sny. Jen samé noční můry. První byla o tom, že svou kamarádku našla na záchodcích mrtvou v obrovské kaluži krve. Další noční můra byla o tom, že se James z lesa vrátil celý potrhaný a na ty další už nechtěla ani pomyslet.
,,Lily, Lily vstávej!" rudovláska otevřela oči a nad ní stála Lucy. Měla v očích obavy.
,,C-co se..??Kde je James!!" vyskočila Lily z postele a vydala se rovnou do chlapeckých ložnic. Všechny pravidla ji teď byly jedno. Pár těžkými kouzly se nakonec opravdu dostala do pokoje Pobertů. Když otevřela dveře a nikoho v tomto pokoji neviděla sesunula se k zemi. Netrvalo to ale dlouho a už běžela na ošetřovnu. Ošetřovna byla nezvykle plná. Bylo zde pět obsazených lůžek. Na prvním byla rudovlásčina kamarádka která se včera v noci pořezala a na dalších čtyřech leželi Poberti včetně Jamese. Lily měla husí kůži, když viděla jak na tom jsou. Nejhůř na tom byl Remus, který byl celý poškrábaný, potrhaný a svíjel se v bolestech. Beth spala a Lily jí nechtěla rušit, tak se vydala k posteli toho Potterovského paka. Sedla si vedle jeho lůžka a pozorovala ho. Měl obvázanou nohu a obrovský škrábanec přes celé břicho. Lily ho chytla za ruku a v tu ránu začal mladík pomalu otevírat svá hnědá očka. Lily byla šťastná. Po dnešní noci plné nočních můr se bála nejhoršího.
,,Dobré ráno pane Pottere" řekla Lily štěstím bez sebe. James se na ní usmál a stiskl její ruku bolestí. Začal se kroutit a naříkat. Rudovláska se otočila na madam Pomfrey, která už nesla nějaký divně zapáchající lektvar který podala Jamesovi. Ten ho do sebe kopl jak panáka ohnivé whiskey a bylo vidět, že to zabralo. Chlapec už bezbolestně ležel na lůžku a povídal si s Lily.
,,Ále Evansová co ty tady?!" křikl na ní, kdo jiný, než pan Black
,,Nazdar Blacku. Asi nebudeš rád až ti to řeknu ale na té tvé dokonalé Blackovské tváří je jizva jak trám." mrkla na něj Lily a Sirius si rukou jel po tváři. Když zjisitil, že to je jen malý škrábanec u nosu, vražedně se podíval na Lily, ta se společně s Dvanácterákem smála.
Dveře od ošetřovny se opět otevřely a teď z nich vystoupili zbylé Lilyiny spolubydlící. Obě se rozhlédly po místnosti. Priběhly k Lily a ta jim řekla to o Beth a pak každá přešla ke svému milovanému. Alice přišla k Blackovi a když viděla jeho škrábanec u nosu řekla :,,Konečně nějaká nedokonalost na tvém obličeji" a s těmito slovy ho políbila nehledě na to kolik lidí se v té místnosti nacházelo.
Blondýnka se zase vydala k posteli, kde ležel Remus. Když ho viděla měla slzy v očích. Remus spal ale i tak se stále převaloval a občas něco vykřikl. Jeden výkřik byl ale tak hlasitý a tak nečekaný. Všichni v místnosti se na chlapce podívali a pak pohledem zatočili na Lucy která byla štěstím bez sebe. Slovo které Remus vykřikl byli totiž její jméno. Blondýnka ho chytla za ruku a Remus se přestal převalovat. V klidu ležel a jen těžce oddechoval. Když se vzbudila Beth madam Pomfrey děvčatům řekla že ji mají odvést na snídani a tak udělali. Chlapci ještě zůstanou nejspíš týden na ošetřovně. Když chtěla děvčata vejít do Velké síně, zjistila že všechny ještě mají pyžamo tak šly do ložnice. Rychle se oblékly a provedly všechny ty věci co holky ráno dělají a vydali se do Velké síně na snídani. Cestou jim Bethany vyprávěla o Benovi.
,,Neboj Beth, my to nenecháme jen tak" mrkla Alice na Beth a nasadila svůj spiklenecký úsměv.

Vezmeš si mě Evansová??Kde žijí příběhy. Začni objevovat