25. 12. 1977
Vánoce.
Vánoce slaví, nejspíše každý žijící člověk.
Jsou to jedny z nejkrásnějších momentů lidského života.
Každý, ať už dospělí, či snad mladý člověk, si dokáže vybavit své dětství pod Vánočním stromečkem.
Tisíce dětí, které nemohou usnout a s natěšením si hlídají svou Vánoční punčošku.
Tisíce dětí, které si lámají hlavu nad dopisem pro Santu a spoléhají na to, že Santa neovládá gramatiku.
Tisíce dětí sebíhající schody do obývací místnosti, a tisíce překvapených výrazů.
To a ještě mnohem víc patří k Vánocům.
Ale ani tisíce výrazů malých dětí by se nevyrovnalo Jamesově závislosti na Vánocích a Lilyině puntičkářství.
Studentů z Nebelvíru zůstalo v Bradavicích na Vánoční prázdniny méně než 10, z toho tři Poberti, čtyři BALLky a Zach s jeho kamarády, což rudovlásce i chlapci s oříškovýma očima poskytlo možnost domluvit se se Zachem a jeho přáteli a "rezervovat" si na ráno společenskou místnost. Zachovi a jeho přátelům to nedělalo problém, oni se stejně většinou na Vánoce vyplíží z Bradavic.Brzy ráno se Lily vzbudila, potichu aby nevzbudila dívky, ze své almary vytáhla krabici Vánočních ozdob. Byla to obrovská krabice, ozdoby z ní vysely ze všech stran, div že ji unesla.
Krabici položila na stoleček ve společenské místnosti, která se nijak nelišila od každodenního vzhledu. Jediné co bylo jiné, byl obrovský smrk uprostřed místnosti.
Rudovláska si nadšeně poskočila a už zase vybíhala schody.
Potichoučku otevřela dveře od chlapeckých ložnic a byla velmi překvapená, když viděla oblečeného a učesaného - Ne učesaný nebyl, ale snaha vidět byla - chlapce v uklizeném pokoji.
Páni naznačila rty, chytla Jamese za ruku a utíkala s ním po schodech.
Každý rok na Vánoce, přišel podobně James do dívčí ložnice, jenže příchod byl trochu jiný. Přiletěl na košťeti a za ním se jen tak tak na košťeti držel Červíček s trubkou a Remus se Siriusem drželi nápis Veselé Vánoce.
Hned jak jedna z dívek otevřela okno, James skočil dovnitř, popadl ospalou rudovlásku do náruče a utíkal s ní po schodech. Když doběhl do společenské místnosti položil ji na zem a zeptal se, jestli s ním nebude zdobit stromeček.
Rudovláska samozřejmě nezareagovala jinak, než že na něj začala křičet a zkazila si tím tak celé Vánoce.
,,Tohle budou naše první Vánoce" uculila se Lily a políbila Jamese.
Ten však řekl žádné rozptilování a začal rozbalovat první krabice s ozdobami.
Po necelé hodině byla celá místnost ozdobená a nehledě na třpytky a jehličí válející se po zemi, byla i celkem uklizená.,,Jsem na nás pyšný" usmál se James, políbil rudovlásku na tvář a rozhlédl se po místnosti.
Smrk stojící uprostřed místnosti, byl najednou obohacený tisíce ozdobami, nad krbem vyselo sedm vánočních ponožek, každá na sobě měla zlatou hvězdu jako jmenovku.
Lily a James začali do Společenské místnosti snášet dárky od nich, když ale zjistili,že všichni ostatní ještě spí, přinesli do místnosti dárky i od ostatních.
Poté se vplížili do kuchyně a nehledě na to, že měli mít za hodinu snídani, objednali si u domácích skřítků šest horkých čokolád se šlehačkou a jednu extra čokoládu, s extra posypem pro Siriuse. K tomu si také vzali misku plnou vánočních perníčků a utíkali zpět do společenské místnosti.
Jen co přišli, slyšeli obrovskou ránu z chlapeckých ložnic. James vyběhl schody, otevřel dveře a spatřil černovlasého chlapce, spícího na zemi s velkou modrou boulí na hlavě. Jen se uchechtl a s Lily společně čekal až se probudí jejich přátelé.Sedm studentů z Nebelvíru právě sedělo ve společenské místnosti a natěšený James začal všem rozdávat jejich dárky.
,,Dělej Jamesi, víc natěšení do toho dej" Sirius a všichni ostatní si z chlapce se Santovskou čepičkou dělali legraci, ten se na ně zamračil a řekl, že jestli chtějí můžou si to rozdát sami. Poté už všichni zmlkli a jen vyčkávali.
ČTEŠ
Vezmeš si mě Evansová??
FanficŠestý ročník v Bradavicích se zdá být jako každý jiný. Mladý James Potter otravuje chudinku Lily Evansovou, ta si to ale jen tak nenechá líbit. Je možné že po šesti ročném otravování změní rudovláska svůj názor na chlapce s oříškovýma očima?? Je mož...