...A mezitím se stalo něco co se opravdu stát nemělo...
Všichni čtyři byly opravdu zlitý jak nikdy předtím. Alice a James se nakonec se zamotanýma nohama dostaly k baru. Jen co Alice Marcus nalil a podal jí to sklenička jí vyklouzla z ruky. Chtěla to uklidnit jenže Marcus ji řekl ať na to radši nesahá jinak se ještě pořeže, což by v jejím stavu bylo dost pravděpodobné. Alice tedy dostala novou skleničku a jelikož se oboum motala hlava na chvíli se posadili. Mezitím to na parketu rozjížděla Lily a Tichošlápek. Jenže se to v jedné chvíli vymklo kontrole. Ani jeden z nich nevěděl co dělá, protože je ovládal alkohol. Lily se kroutila a vlnila kolem Siriuse, když si najednou byli velmi blízko. Sirius si ji zběsile přitáhl svými pažemi a políbil jí. Rudovláska chvíli spolupracovala ale pak se okamžitě odtrhla. Najednou jakoby hned vystřízlivěla. A v tu chvíli nebyla sama kdo si tak připadal. Od baru se ozvali dvě prasknutí skleniček. Jedna sklenička patřila černovlásce, která teď měla oči zalité slzami a utekla. Druhá sklenička patřila chlapci který byl celý rudý vztekem. V jeho očích v tuto chvíli nebyl ani kousek soucitu nebo lásky. Lily ho takto vytočeného ještě neviděla. Než stačila něco udělat se James rozběhl a napálil to svému nejlepšímu kamarádovi přímo mezi oči. To Siriuse zkolilo na zem, James si však nedal pokoj. Potřeboval vybít tu zlost co v sobě měl. Lily jen stála. Nemohla uvěřit tomu co se stalo. Jak mohla něco takového udělat?!
Když se James napřahoval, aby Siriusovi ještě víc umrtvil obličej zasáhla. Chytla ho za ruku a snažila se ho uklidňovat.
,,Jamesi, prosím!! Uklidni se!!" křičela na něj Lily a postavila se před něj aby už nemohl Siriuse udeřit.
,,Prosím Jamesi!! Stačí!!" prosila Lily se slzami v očích. Všechna hudba ztichla. V celé místnosti byly jen oni tři, Marcus a jeden kluk co spal na gauči. James se podíval na Lily. Nebyl to ten pohled kterým se na ní vždy díval. V tomto byl jen smutek a zklamání. Otočil se a opustil společenskou místnost. Rudovláska netušila kam jde ale rozhodla se chvíli ho nechat o samotě. Mezitím se postarala o Blacka který byl celý od krve.
,,Lily, Merline já jsem takový idiot. Prosím odpusť mi to." prosil Sirius
,,Neboj Siriusi nebyl si v tom sám. Hlavně to způsobil ten alkohol neudělali jsme to dobrovolně. Ale teď už to nemůžeme vrátit. Musíme to vyřešit. Tohle nám jen tak neodpustí." Lily se opřela o zeď a sklouzla se po ní až na zem. Hlavu si dala mezi kolena a rozplakala se.
Sirius si sedl na parapet vedle dívky a díval se z okna věděl že tohle opravdu posral. A jak tak koukal z okna najednou uviděl mladíka který utíká někam směrem do Zapovězeného lesa. Moc dobře věděl že to je James jelikož tam teď už nebyl hoch s brýlemi ale velký mohutný jelen. Sirius se o něj bál. Bál se čeho James schopný.
,,Lily já už půjdu. Ty jdi taky spát. Podívám se na plánek a zjistím kam šla Alice. Dobrou" a s posmutnělým pohledem odešel. Lily ale nehodlala čekat na nějaký plánek. Potřebovala svou kamarádku najít teď hned!!Every breath you take
Every move you make
Every bond you break
Every step you take
I'll be watching youEvery single day
Every word you say
Every game you play
Every night you stay
I'll be watching youOh can't you see
You belong to me
How my poor heart aches
With every step you takeEvery move you make
Every vow you break
Every smile you fake
Every claim you stake
I'll be watching youSince you've gone
I've been lost without a trace
I dream at night I can only see your face
I look around but its you I can't replace
I feel so cold and I long for your embrace
I keep crying baby, please please..V jedné komnatě seděla dívka u piana a hrála. Její sametový hlas zpíval tuto krásnou písničku. Uklidňovalo ji to ale i tak musela plakat. Chápala že oba byli pod vlivem alkoholu ale i tak byla velmi zklamaná. Chtěla teď být sama a právě proto se komnata ve které byla jmenovala Komnata Nejvyšší Potřeby.
Rudovláska bloudila v Bradavických chodbách. Byla se podívat v Astronomické věži, vymetla každý kout ale nikde nikdo. A velikou záhadou bylo že Filch taky nikde. Dívka usoudila že se její kamarádka musí toulat někde venku. Vyšla tedy v šatech ven na Bradavické pozemky. Jelikož byl začátek zimního období venku opravdu mrzlo. Rudovláska se chtěla otočit ale nevzdala to. Rozhodla se svou kamarádku najít ikdyby měla prozkoumat každý kout Zapovězeného lesa. Šla k vrbě Mlátičce, k jezírku u lesa, nakoukla i do Hagridovy boudy ale kromě chrápajícího Hagrida nikde nikdo.
Už zbývalo jen jedno místo kam se ještě nepodívala. A to místo nebylo úplně nejmenší. Stála před temným, nebezpečným Zapovězeným lesem. Zhluboka se nadechla a vyšla. Šla po vyšlapané cestičce. Celou cestu se klepala. Byla vystrašená a hlavně jí byla hrozná zima.
Křup Křup
,,Alice?! Ali prosím!!" volala na svou černovlasou kamarádku, ta se ale neozývala. Lily měla však pocit že ji něco pronásleduje. Když se ozvalo další Křupnutí vyděšená rudovláska se rozběhla a utíkala bůh ví kam. Utíkala stále vpřed, větvičky jí bodaly do obličeje a na jejich štíhlích nohách bylo několik krvavých škrábanců. Najednou se objevila na menší mýtince. Odhadla že bude přesně v nejhlubší části Zapovězeného lesa. Sedla si na pařez a vydechla si. Jediné co slyšela bylo houkání sovy a šustění listí. Moc toho neviděla jelikož už byla dávno tma. Jen tam tak seděla na pařezu a hlavu měla položenou v dlaních. Rozplakala se. Byla hrozně unavená, vystrašená a zmrzlá. V tu chvíli nechtěla nic jiného než si lehnout a spát. Jenže pak.. Křup Křup..
Lily neměla sílu se opět rozběhnout a tak se rozhodla podívat do tváře toho temného tvora. Doufala že to bude třeba nějaký roztomilý malý chlupatý tvoreček ale moc dobře věděla že to tak nebude. Představovala si jak přiběhne stádo kentaurů, unesou jí a v lepším případě ji pověsí někam na strom. Při těchto myšlenkách ještě více znervózněl a otřásla se strachem. Už nemohla nic dělat a tak prostě jen čekala. Pozorně hleděla na místo odkud se ozývalo pravidelné křupání větví a šustění listí.
V černočerné tmě zahlédla nějaky pohyb a zkameněla. Ale najednou toto stvoření kterého se celou dobu tak bála, vylezlo zpoza stromu a uviděla ho. Krásného, obrovského a mohutného jelena s obrovským parožím. Pomalu se přibližoval k rudovlásce. Lily celá překvapená zadržovala dech a pomalu si stoupla. Jelen už byl přibližně metr od rudovlásky. Zastavil se a čekal co Lily udělá. Lily se k němu přiblížila a natáhla ruku. Když zjisitla že se jí jelen nebojí udělala ještě jeden krok. Svou ruku položila na jeho hlavu pohladila ho od uší až k nozdrám. Usmála se. I přesto že před chvílí byla k smrti vystrašená, se teď cítila šťastně, všechny starosti hodila za hlavu, zapomněla na to že je uprostřed noci v nejhlubší části Zapovězeného lesa, zapomněla že se její kamarádka i kamarád ztratili, teď prostě byla jen šťastná. A být šťastný je důležité.
A abych nezapomněla tak tuto kapitolu věnuji @alicekendikova a @Aga_tka24 za pomoc a podporu😂😘💕
ČTEŠ
Vezmeš si mě Evansová??
FanfictionŠestý ročník v Bradavicích se zdá být jako každý jiný. Mladý James Potter otravuje chudinku Lily Evansovou, ta si to ale jen tak nenechá líbit. Je možné že po šesti ročném otravování změní rudovláska svůj názor na chlapce s oříškovýma očima?? Je mož...