25.kapitola

2K 122 16
                                    

Uběhly další tři dny, nedočkaví jedinci už odpočítávali dny do Vánoc, jenže jich nebylo málo.
Dvě dívky stále neřekly svým kamarádkám o jejich plánu, na kterém pracují každý den bez přestávky. Sice jsou obě dvě docela nesvé z toho, že nechodí do školy ale stojí jim to za to.
,,Lu, nejsi nemocná??" zeptala se černovláska a položila hřbet svého zápěstí k blondýnčinému čelu.
,,Proč myslíš?!" pousmála se blondýnka
,,Už tři dny si nebyla ve škole, ty to stejné Lil. Jste na nás pořád naštvané??" zeptala se Bethany.
,,Ne, holky... Jen si prostě.. Musíme trochu odpočinout.." zalhala rudovláska.
,,Dobře, doteď jsme s tím byli v pohodě, ale pochopte, že vás už známe dost dlouho na to abychom věděli, kdy lžete. Můžete nám to prosím říct??" prosila černovláska.
,,Dobře" Lily a Lucy se zhluboka nadechly a začaly se soustředit na svou přeměnu. Za celé tři dny se z rudovlásčina chlupatého ucha staly opravdové laní uši, plus měla pud stále chodit po čtyřech a střihat ušima.
Blondýnce narostl chumdelatý osásek a na jejích dlaních se oběvovaly náznaky polštářků.
Přesně takhle nyní stály před svými kamarádkami, které na ně koukaly s otevřenou pusou.

,,T-to jste dělaly celé ty tři dny?? J-jak jste to.. C-c..Pr-r.." ani jedna z dívek nabyla schopná pořádně mluvit.
,,To jste dělali... Pro kluky??" černovláska byla velmi nadšená. Myslela si, že ani jedna z dívek už nikdy svému milovanému protějšku neodpustí, zdá se ale, že se mýlila
Lucy jen přikývla
,,Tak šup, naučte nás to" poskočila si Bethany nedočkavě.
Blondýnka tak začala dívkám vysvětlovat celý postup.
,,Nepočítáme se stoprocentním úspěchem. Klukům to trvalo dlouho a my jsme chtěli aspoň něco umět do Vánoc. Dokonalé to ale nejspíš nebude" zakončila to blondýnka.
,,Dobře, co třeba pozítří??" zeptala se černovláska
,,Jo klidně, je sobota.. A jen tak mimochodem, co jste dělali ve škole??" zatlmila se rudovláska.
,,První hodina byly Dějiny a to spala celá třída, dokonce i Remusovi padaly víčka. S Křiklou jsme si jen psali nějaké výpisky, to víš když jeho oblíbenkyně není ve třídě je to s ním nuda" zasmála se Alice
,,No pak byla dvojhodinovka Obrany ve které taky nebylo moc praxe, takže prostě nuda." dokončila černovláska.
,,Zítra se jde do těch Prasinek. Konečně!!!" zapištěla hnědovláska.
,,Jo no, dochází nám zásoby cukru. Máme štěstí, že slečna slušňák to nejí" mrkla Alice na Lucy která jen zakroutila očima.
,,Nepůjdeme ven??" navrhla Lily.
Všechna děvčata souhlasila, teple se oblékla, rudovláska si s sebou vzala batůžek a mohly vyrazit na školní pozemky.
Dívky vyšly bránou, prošly kolem Vrby Mlátičky, tam se Lily rozhodla, že se chce jít podívat na Famfrpálové hřiště, jestli tam náhodou není James. Ten tam ovšem nebyl a tak sešly k jezeru. Posadily se okolo břehu, odpočívaly a zaposlouchávaly se do pravidelného houkání sov.
,,Budu muset napsat rodině, rodiče budou zklamání, že nebudu doma na Vánoce. I když si to aspoň užijí s Petunii." rudovláska si z batůžku vytáhla svůj notýsek a začala psát dopis pro své rodiče.
,,Lil, řekla bych, že máš pravdu. Potřebuje být sama s vašimi rodiči, kdyby si tam byla ty měla by zase ty svoje keci o tom, jak se vaši zajímají jen o tebe" černovláska si stoupla a opatrně se začala procházet po zmrzlém jezeru.
,,Problém je v tom, že ona má pravdu. Když jsem doma já, jí si vůbec nevšímají a baví se jen se mnou. Je mi to líto" povzdechla si rudovláska.
,,Netrap se tím Lil." zvedla se i blondýnka a začala se klouzat s Alice.
,,Bacha nemůžu zastavit!!!" smála se Beth.
Jediná rudovláska zůstala sedět na břehu a pozorovala své kamarádky.
Viděla hnědovlásku jak se rychle klouže a vráží do Alice a Lucy.
,,Merline, Bethany!! Ty si pako" smála se černovláska, která ležela rozpláclá na ledě.
,,Dělej Lilyano!!" zavolala na ní hnědovláska.
A tak se zvedla i ona. Opatrně a pomaličku vklouzla na led a hned spadla na pusu.
Děvčata se začala smát a ještě chvíli se všechna válela na ledě.
Když už byli celé promrzlé, rudovláska vytáhla ze svého zázračného batůžku termosku s teplým čajem, do kterého Bethany nenápadně přilila trochu rumu a děvčata se tak rychle zahřála.
,,Takhle jsem spokojená" usmála se blondýnka ,,Nemusíme se o nic starat. Musíme se trochu uvolnit. Dlouho jsme spolu takhle nic nepodnikly."
,,Máš pravdu Lu a já právě dostala nápad" zasmála se spiklenecky hnědovláska.
,,Jen to ne" řekly dívky a nahlas si povzdechly.
,,Nebojte" zasmála se Bethany ,,Můj plán zní takto. Teda jen součást toho plánu. Vlastně jen takový detail. I když detail to vlastně není. Je to docela podstatná věc. Taková základní věc. Ne detail to rozhodně není. Je to prostě takový základní kámen. Kdyby nebyl on ta akce by nevyšla. Ale tu akci jsem nenaplánovala jen ten základní kámen. Vlastně vůbec nevím jak přesně to chci udělat. Nebo kdy to chci udělat. Teda my to chceme udělat. Možná ten základní kámen je přeci jen takový detail. Ale-"
,,BETHANY!!!" zakřičely všechny dívky naráz, protože ne jen, že se do toho zamotaly ony ale i hnědovláska.
,,Takže co je ten tvůj základní kámen nebo co si to tu mlela??" zasmála se černovláska.
,,Joo, no prostě je jasné že si musíme vystřelit z Pobertů" usmála se hnědovláska.
,,A nestačilo to říct prostě takhle?? Musela si to tak zamotávat??" zasmála se rudovláska.
,,Ne, to by to nemělo takový efekt" zasmála se Beth ,,Jo a ještě k tomu plánu napad-" hnědovláska nedořekla protože jí trefila tvrdá sněhová koule ,,Auuu!! Kdo to byl??" zahulákala rozzlobená hnědovláska. Lily, Lu a Alice se začaly nahlas smát, jenže je smích přešel když začaly létat další koule směřované na ně.
,,Auuu!! Merli-auuu!! Přestaňte!!" křičely naštvaně dívky i když se u toho musely smát.
Zpod neviditelného pláště se najednou vynořili čtyři chlapci s vysmátými obličeji.
,,Hej, Youngová!! Vždyť to je jen sněhová kou-auuu!!" zapištěl Sirius Black když ho zezadu někdo trefil sněhovou koulí do hlavy. Chlapec se zběsile otočil a za sebou zahlédl svého tmavovlasého bratra který se smíchy popadá za břicho.
,,Regu!!" zavolala Bethany a skočila chlapci okolo krku, chlapec se trochu zakymácel ale ustál to a už objímal svou přítelkyni.
,,Dobrá muška, brácha" zasmál se starší bratr.
,,Evansová docela se mi po tobě už stýskalo!!" zahulákal chlapec s oříškovýma očima na rudovlasou dívku
,,Opravdu??" zakřičela na něj nazpátek dívka
,,Opravdu" usmál se James
Pomalým krokem se rozešli naproti sobě, když byla dívka u chlapce vzdálená tak na jeden krok řekla :,,Mě po tobě ne"
Zrušila mezeru mezi nimi a něžně chlapce políbila.
Když se od sebe odtáhli chlapec dodal :,,Nevěřím"
Dívka se jen usmála chytila chlapce za ruku.
,,Co si společně zabruslit??" napadlo blondýnku.
,,Myslím že nám chybí jeden malý detail" poznamenal Peter.
,,Máte každý brusle??" zeptala se černovláska
,,Jo jen ne tady" podotkl Remus
,,To nebude problém" usmál se chlapec s oříškovýma očima vytáhl svou hůlku, vyslovil :,,Accio koště nejlepšího chytače vůbec" a už držel v ruce své koště. Každý se jeho jménu zasmál i když to už slyšeli mockrát.
,,Takže dámy kde je mám hledat??"
,,Všechny je máme ve skříni ve spodní poličce na pravo, opakuji na pravo ne na levo" zdůraznila rudovláska a jelikož ji chlapec už velmi dobře znal, poznal že tam Lily asi něco schovává.
Nasedl na koště a odletěl.
,,Lil?? Co je na levé straně??" zeptala se Alice
,,Staré smradlavé deky" odpověděla klidným hlasem rudovláska i když byla velmi vystresovaná, bála se, že James najde to, co rudovláska nechtěla aby našel.
Lu, Beth a Alice se na sebe podívali tím pohledem, pohledem kdy věděly, že se od nich Lily zase uzavírá.
to samé bylo v prvním a druhém ročníku když se rudovláska přede všemi uzavírala. Dívky stále nepřišly na to proč jim nedůvěřovala. Nechtěla jim říct nic, nemluvila s nimi o domově, o klukách, o ničem osobním. To se změnilo když ve třetím ročníku Lily zjisitla že svým kamarádkám může důvěřovat. Od té doby se před nimi uzavírala jen když šlo o jednu věc. Spíše o jednoho člověka, tím byl Severus Snape.

Ahoj zlatíčka💕💞
Takže po dlouhé době NOVÁ KAPITOLA!! Chtěla bych vám trochu opožděně popřát Veselé Vánoce a za chvíli i Šťastný Nový rok. Nechci se tu moc vykecávat protože to nikdo nemá rád😂 ještě bych ráda řekla že tuto kapitolu věnuji Michalka

Vezmeš si mě Evansová??Kde žijí příběhy. Začni objevovat