Kapitel 3

1.1K 24 0
                                    

Ellen

Nu har vi varit på alla tre Justin Bieber konserterna och Omar hade kollat på mig minst Hundra gånger. Och idag så skulle jag på min dans, har jag sagt att jag dansar? Aja nu har jag sagt det jag dansar på Base23, jag har dansat med några kändisar. Min bästa kompis dansar oxå där och han är kändis nu. Felix Sandman är min bästis fast vi har börjat att tappa kontakten för att har blivit känd och jag vill inte det jag vill fortfarande vara hans kompis inte för att är känd utan för att han är så snäll och han förstår mig bättre än nån annan. Jag vet att jag blev lite hyper när jag såg honom där nere på vägen men det kan ha berott på att vi pratade om dom och att han gick med Omar.

Omar

Jag, Felix, Oscar och Ogge satt hemma hos Felix där jag bodde för tillfället. Vi var i Felix rum och pratade. Jag tittade på en bild som stod på Nattduksbordet, den var på Felix och en tjej som liknade den blonda tjejen.

"Vem är tjej på bilden?" Frågade jag Felix. Han kollade på bilden. "Det är Ellen hon som du kollade på under konserterna och hon som du såg i fönstret." "Vad har du för relation till henne?" "Hon är min bästa vän eller var jag vet inte sen vi bilda bandet så har vi börjat tappa kontakten fast vad vet jag hon ser mig nog bara som Felix Sandman i the fooo nu och inte som hennes bästa killkompis.." Oscar och Ogge kollade på Felix med medlidsam blick. "FELIX GUBBEN KOMMER DU VI SKA ÅKA NU!!!" Ropade Felix mamma. "VA VART SKA VI!?" Ropade Felix tillbaka. "VI SKA JU TILL ELLEN OCH DOM! HAR DU OMAR OSCAR OCH OSCAR HEMMA ELLER?!" "AA"

Felix

Fan jag visste inte att vi ska hem till Ellen idag.

The Fooo novell (Omar)Where stories live. Discover now