Kapitel 14

678 15 0
                                    

Omar

Jag hade planerat till min och Ellens date sen hon åkte hem imorse, jag skulle hämta henne och vi skulle gå till en resturang i närheten och sen gå på en promenad runt området och sen så skulle jag lämna av henne utanför hennes hus och pussa henne på kinden typ.

När klockan blev åtta så var jag utanför hennes hus och var bered på att knacka på. Hon öppnade dörren och såg helt fantastisk ut. Jag log mot henne, hon log tillbaka och satte på sig ett par vita Converse och gick ut och låste efter sig och vände sig sedan till mig och kramade mig och pussade mig på kinden. Hennes kinder fick en lätt rödrosa nyans och hon tittade ner i marken.

Vi började gå ner mot stranden. Våra händer snuddade lite och jag tog mod till mig och tog hennes hand, jag märkte att hon frös till lite och jag kom och tänka på vad Eric hade gjort mot henne. Men efter ett litet tag så slappnade hon av och vi fortsatte att gå. Det var tyst och stilla här just nu och ingen av oss ville bryta tystnaden. När vi såg restaurangen såg gapade Ellen lite . Jag skrattade och hon tittade upp på mig. "Stäng munnen Ellen" skrattade jag fram. Hon stängde sin mun och låtsades att vara sur men lyckades inte och började le. "Jag har alltid velat äta här" sa hon. "Vad bra att jag valde den här restaurangen" sa jag och log.

Ellen

Vi gick in och väntade på att en kypare skulle komma så att vi kunde få ett bord. "Har ni bokat bord?" Frågade en kypare och kollade från mig till Omar. "Ja under Omar." Kyparen visade oss till ett bord för två och gav oss menyer. När vi hade beställt och ätit så gick vi ut. Omar tog min hand och började gå ner mot stranden. Jag log och när vi hade kommit en bit närmare vattnet så släppte jag Omar's hand och satte mig på knä och började knyta upp mina skor och tog av mig dom.

Omar

Ellen satte sig ner på knän och knöt upp sina skor och reste sig och sprang ut till vatten brynet och en liten bit ut i vattnet innan hon vände sig om och kollade på mig "kom!" Ropade hon och log och vinkade att jag skulle komma. Jag flinade men satte mig på knä och knöt upp mina skor. Och släppte dom bredvid Ellens och drog upp mina byxor lite och gick ut till Ellen i vattnet

Eric (om ni kommer ihåg honom)

Jag kollade på dom från en klippa bredvid stranden och jag visste att dom inte kunde se mig. Dom lekte och sprang runt i vattnet i minst en halvtimme innan dom satte på sig skorna och började gå. Jag följde efter och såg Tom stå en bit bort så jag gick till honom. "Dom gick i där" sa han och pekade på ett hus som jag visste tillhörde Ellen.

-Förlåt jag vet att det är ett kort kapitel men jag vet inte vad jag ska skriva, om nån har en ide snälla berätta det för mig (kik; Sara.Embla) och annars så kommer jag kanske sluta med novellen😢-

The Fooo novell (Omar)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang