Eric
Jag ska få henne att bli min, hon ska bli min. "Eh Eric jag tror att det är någon som kommer" visk-sa Tom och kollade på mig. Killen som kom var ingen mindre är Felix, han som stoppade mig från att få Ellen. "Eric?" Frågade Felix och kollade på mig. Jag flinade. "Ja Felix det är jag." Felix stirrade på mig "vad fan gör du här?!" Frågade Felix argt. "Jag ska göra det som du avbröt mig från när vi gick i femman" sa jag och flinade lite bredare.
Felix
"Du skulle bara våga göra något mot Ellen någonsin" sa jag och slog till honom över näsan. Tydligen lite hårt eftersom att det droppade ner blod på hans vita tröja. Jag gav honom en sista blick och gick in till Ellen. Och knackade på hennes dörr. Dörren öppnades av hennes storebror. "Hej Felix det var ett tag sen" sa han och flinade så som han alltid gjorde. "Hej Max, är Ellen hemma?" Sa jag och försökte le. "Ja, hon och den där Omar kom för några minuter sen" sa han och klev åt sidan så att jag kunde kliva in. Jag tog snabbt av mig mina skor och sprang upp för trappan och in på Ellens rum. När jag kom in så såg jag att Ellen och Omar satt på Ellens säng och pratade. "Hej Felix" sa Ellen och log fast hennes leende försvann ganska snabbt och jag tror att jag väldigt arg ut. Hon reste sig upp och kramade om mig. "Vad är det Felix?" Frågade hon och satte sig på sängen igen. Jag satte mig bredvid henne. "Han är tillbaka" sa jag och knöt händerna hårt.
Ellen
"Han är tillbaka" Felix ord ekade i mitt huvud. Jag kände att något vått rann ner för mina kinder.
-Jag är ledsen för att det är jätte långt mellan kapitlen och att dom är korta och dåliga.. Men jag vet inte vad jag ska skriva, och så känner jag mig väldigt nere-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Fooo novell (Omar)
Hayran KurguEllen är tjej på 15 år. Som är bästa kompis med Felix Sandman, och hon blir kär i Omar rudberg. Och han gillar henne. Fast det finns ett problem... Eric hennes ex som nästan våldtog henne.