Kapitel 4

1.1K 22 1
                                    

Ellen

Jag höll på med min mobil under buss resan hem från dansen och kikade med Ida och Hannah på en grupp chatt.

Jag; Heeeeeeeeeey

Ida; Heeey

Hannah; Hey

Jag; vad gör ni?

Ida; Chattar dd?

Hannah; Chattar och pluggar dd?

Jag; e påväg hem från dansen.

Jag kopplade in mina hörlurar och satte på Roar av Katy Perry. Efter 30 minuter så klev jag av bussen och gick hem. "ELLEN KOM ETT TAG!!" Ropade min mamma när jag kom innanför dörren, jag fick in till vardagsrummet där mamma, Felix mamma och Felix satt. Felix ställde sig upp jag sprang och kramade om honom och han snurrade runt mig. Vi slutade kramas och jag kollade på min mamma hon log. "Du sa aldrig att Felix skulle komma" sa jag. "Gjorde jag inte? Jag trodde att jag gjorde det Aja nu vet du" jag log och började gå till mitt rum och Felix följde efter. Han satte sig på sängen när vi kom in i rummet och jag gick till min garderob och tog fram ett par vita shorts med nitar och ett svart genomskinlig linne jag gick till min byrå och tog fram underkläder i svart spets. "Jag ska bara gå och duscha kommer snart" sa jag till Felix och gick till badrummet. När jag var klar så gick jag ut och fönade håret och sminkade mig lätt.

Felix

När Ellen gick för att duscha så tog jag fram min mobil och kolla insta och Twitter. När hon kom ut så fick jag ett sms från Oscar: 'tjo bro haru (har du) lust att komma över? Du kan ju ta merej (med dig) Ellen Omar skulle nog bli glad haha'

Jag: 'Sure ska fråga förvarna Omar om hon vill med annars kmr (kommer) nt (inte) jag vill gärna va me hne (henne)'

Oscar: 'okej'

"Vill du hänga med till Oscar?" Frågade jag Ellen kollade på mig med ett färdig sminkat ansikte och hon så jätte söt ut. "Visst vilka är mer där" sa hon

"Ogge och Omar" "visst jag kommer" sa hon och drog på en oskyldig min.

Jag: 'hon hänger med förvarna Omar vill ju nt att han ska dregla över hne haha'

Oscar: okej, Omar säger att han nt ska d men man vet ju aldrig med hnm (honom)'

The Fooo novell (Omar)Onde histórias criam vida. Descubra agora