Extra!

1.1K 34 7
                                    

~~~~Hej allihoppa! Jag ville bara säga att jag tänker lägga ut det nya kapitlet när minst 40/50 har läst kapitel 4. Sen så ville jag ta upp att jag har så mycket att göra. Jag kommer kanske lägga ut ett/två (Om ni har tur kanske tre/fyra) kapitel i veckan. Just nu har jag gymnastik tre gånger i veckan, konfan, tonår, Putte (En häst jag får rida med tre andra tjejer minst en/två gånger i veckan) sen så är det uppehåll i fotbollen och så måste jag ju lägga till läxor. Sen, kanske någon extra träning eller någon tävling. Så jag har fullt upp. Just nu skriver jag en annan bok och funderar på om jag ska lägga ut den kapitel efter kapitel då jag har gjort klart hela boken.. Eftersom jag inte är klar med denna! Ni får själv rösta om det. Jag ville bara säga att ju mer ni kommenterar och röstar (votear) så kommer kapitlet upp fortare. Just ja! Idag när jag gick in på mobilen på Wattpad så tittade jag på "REKOMMENDERADE" och gissa vad som fanns där?! Jo! Min bok "That Boy" bredvid "Emma och Adrian"!! Fatta vad jag är glad! Jag hoppade upp och ner och visade alla som gick förbi mig! Men nu ska jag nog sluta tjata om mig själv för ingen har nog läst hit.. Så ja... Glömde säga att jag kanske lägger ut ett extra långt kaptel på Torsdag. Vet ni varför? Jo för att då fyller jag 13 år så jag vill fira lite! Ha en bra dag ocg glöm inte vad jag bad om. Detta önskar jag mig av er mina älskade läsare! Go natt!~~~~

That Boy (Svenska)Where stories live. Discover now