Au trecut deja 3 luni de când fetele şi-au unit forţele şi au devenit mai puternice între timp.Leyla s-a apucat de desenat, iar Barbara de dansat.Însă aveau şi un motiv pentru asta.Desenatul,fiindcă aveau nevoie de cineva care să deseneze bine faţa victimelor şi în aplicarea planurilor.Dansatul pentru mişcări potrivite în a omorî pe cineva.Sună ciudat,dar fetele astea n-au pierdut nici măcar un minut degeaba , tot timpul erau cu ochii pe noutăţi şi rând pe rând mierlau oamenii cu păcate.
Aşa cum există criminali,există şi agenţi sub acoperire.Shen şi Evan erau experţi în asta.Ambii aveau 19 ani şi lucrau ca agenţi de 2 ani,lăsând în spate liceul.Într-o zi de luni când intrau în sediu, şefulor lor, Kevin , le-a dat o ştire.
- Băieţi, trebuie să vorbesc cu voi.
- Şefu,iar v-a dispărut pisica? (întreba Shen)
- De data asta nu ! Am un caz pentru voi.
- Oppa, despre ce ar fi vorba ? (întreba Evan)
- Am capturat 2 fete din oraş . 2 criminale, până acum au ucis deja peste 20 de persoane,ceea ce e deja foarte grav, însă am observat ceva foarte ciudat. Nu se ating de persoane inofensive, numai de cei păcătoşi .
- Dar atunci nu sunt criminale, sunt nişte îngeri veniţi pe Pământ ! (spunea Evan)
- ŢI SE PARE CORECT SĂ OMORI PE CINEVA? Oricât de păcătos ai fi, nu meriţi să mori, suntem oameni, greşim.Merită pedeapsa, dar nu şi moartea. (spunea Kevin)
- Oppa...scuze şefu, m-am trezit cam prost azi. Am nevoie de o cafea, deci continuă.
- Aşa deci, treaba voastră va fi următoarea : găsiţi fetele , eu vă dau poze cu ele. După ce le-aţi găsit le duceţi într-o cabană rezervată special de noi ,şi le ţineţi acolo până vă dau semn.
- De ce naiba să le ducem acolo ? De ce nu le predăm la poliţie sau îi aducem aici la sediu ? Trebuie să le şi futem sau ce?
- NU! Doar că aici nu prea mai avem loc, iar noi nu putem să le predăm aşa uşor . Oke deci , cum doriţi să faceţi treaba ? Le răpiţi simplu sau vă daţi cine ştie ce superstari şi le duceţi acolo ?
- Prefer să le răpesc,e mai simplu. ( spunea Shen )
- Sunt de acord. Şefu ?
- Din partea mea să fie. Oke, puteţi să plecaţi acasă. Mâine începeţi, o să vă trimit detaliile prin poştă mai târziu.
În ziua următoare fetele au ieşit puţin la cumpărături.Aveau nevoie de haine noi , aşa că au decis să facă o plimbare mai mică până la oraş. Şi-au cumpărat o geacă de piele neagră şi pantaloni jeanşi negri rupţi la genunchi , ambele arătau foarte bine. După cumpărături au hotărât să facă o vizită la locul lor secret, unde ţineau armele şi lucrurile necesare pentru o crimă. Acest loc era o casă mai micuţă, abandonată şi nu prea vizibilă la 2 km de oraş. Când au intrat Barbara a simţit ceva suspect,parcă cineva îi urmărea, dar a ignorat imediat sentimentul când şi-a dat seama că Leyla tocmai lucrează la un plan nou. Fetele stăteau la masă şi plănuiau o crimă nouă, când dintr-o dată luminile s-au stins şi s-au gândit că poate s-a luat curentul.Brusc au simţit că cineva le apucă din spate cu braţul de după gât şi le pune ceva la gură când dintr-o dată totul s-a întunecat, şi când şi-au deschis ochii erau într-o cameră modestă, decorată foarte frumos, tocmai vroiau să iasă din cameră când şi-au dat seama că sunt legate de scaun. Shen şi Evan şi-au făcut apariţia venind din bucătărie.
- Ia te uită ce am prins noi aici .(zicea Shen)
- Haha, ia să vezi când scăpăm jur că te omor. (spunea Barbara foarte nervoasă )
- Mai uşor, tupeisto...sau să zic aşa...criminalo ?
- De unde ştii tu asta? (întreba Leyla)
- Ştiu mai multe decât crezi. Sunteţi nevoie să staţi aici câteva zile, mâine o să vă dezlăgăm, oricum nu aveţi cum să scăpaţi, uşile sunt de nedespart iar geamurile sunt din sticle tot de nedespart aşa că nu vă faceţi griji. Ştim şmecheriilor voastre. ( zicea Evan )
- Minunat.Pot să mă duc la baie? ( Barbara )
- Mai târziu ( zicea Shen )
Băieţii au ieşit din cameră .
-------------------------
Cam atât capitolul ăsta. Sper că v-a plăcut. :3
CITEȘTI
Guns and feelings
ActionViaţa nu e chiar atât de uşoară când eşti o criminală în serie cu cea mai bună prietenă , iar lucrurile o iau razna şi mai tare atunci când eşti urmărită.Leyla şi Barbara sunt două fete de 20 de ani care au plăcerea de a pune capăt altor viaţa. Ce s...