Totul mergea perfect pentru ei.Poate..un pic prea perfect..
A doua zi,Shen a primit un apel..oare de la cine?Chiar de la Kevin.
-Shen,-a zis el-cred ca misiunea cu teroristii se va termina in cateva zile.Fetele sunt acolo,asa-i?Totul e sub controlul vostru?
-Umm,da sefu'.Totul e in perfecta ordine.
-Ma bucur sa aud asta.In fine,acum trebuie sa inchid.Ne vedem curand.
Shen era in pragul disperarii.Nu stia ce sa faca...era foarte confuz.A urcat de graba scarile,si a intrat in camera fetelor,stiind ca Evan se afla acolo.
-Evan..-a zis Shen intrand in camera-,putem vorbi o clipa?
-Sigur frate.Doamnelor,va rog sa ma scuzati.
-Totul e in regula?Pari cam incordat..-Leyla-
-Aaa,da.Sigur ca da...Evan,te rog?
-Acum,acum.
Baietii au iesit din camera.Barbara avea suspiciuni.
-Hm,ceva este dubios la Shen.Nu mi-a placut deloc scena asta.
-Barbara,despre ce vorbesti?
-Tu nu ai vazut cat de tensionat era?Are o veste proasta,sunt sigura de asta.O sa ma duc sa aflu,cu sau fara tine.
-Stai,vin si eu.
Fetele s-au ascuns in spatele usii de la bucatarie.
-Shen,nu pot sa cred asa ceva!-Evan era in agonie-A zis 2-3 luni!Cum se poate sa termine asa de repede...
-Stii doar ca echipa noastra este cea mai buna din tara.Si,in cateva zile o sa vina.
-Offf,cacat!Ce ne facem acum?
-Pai,eu zic sa facem ceea ce trebuie.
-Frate..doar nu crezi ca ar trebui sa...
-Din pacate da.Nu prea avem alta obtiune..
-Pfoaai,bine zici.Sa luam alegerea corecta odata.
Si fix in acea clipa,Barbara a intrat in bucatarie,ca cel mai infricosator uragan pe care l-a vazut lumea vreodata.
-Ah,da?Si ce inseamna pentru voi 'alegerea corecta'?Sa ne lasati sa putrezim in inchisoare?
-Barbara,te rog..-Evan-.Putem rezolva asta,cumva.
-Stii ceva,nu prea cred asta.Voi in tot timpul asta doar v-ati batut joc de noi,ne-ati folosit in cel mai josnic mod!Dar,ghice ce,draga Evan.Pe mine nu ma duci la sectie nici moarta.
-Nici nu vreau asta.Barbara,te rog,asculta-ma.
-Nu.Nu o sa te ascult.Uite,inca o dovada ca esti ca restu'.
Barbara a iesit din bucatarie.Leyla a intrat sa vada ce dezastru s-a intamplat.Evan era distrus.
-Baieti,chiar ati vrut sa faceti..asta?Sa ne duceti la inchisoare?
-Teoretic asta ar trebui sa facem.Dar..-Shen-
-Dar ce?De ce mereu trebuie sa existe un dar?
Leyla a plecat plangand din bucatarie.Cand a intrat in camera gasit-o pe Barbara fumand la geam.
-Parca nu fumai.
-Acum,doar porcaria asta de tigara ma ajuta sa nu distrug ceva,sau pe cineva,mai bine zis.
-Prima?
-Cincea.
-Cincea?Barbara,iti fac rau.
CITEȘTI
Guns and feelings
ActionViaţa nu e chiar atât de uşoară când eşti o criminală în serie cu cea mai bună prietenă , iar lucrurile o iau razna şi mai tare atunci când eşti urmărită.Leyla şi Barbara sunt două fete de 20 de ani care au plăcerea de a pune capăt altor viaţa. Ce s...