În dimineaţa următoare , cei 4 se treziseră pe la ora 9. După trezire au plecat să îşi facă fiecare câte un duş. Barbara şi Leyla stăteau în camera lor şi se uitau la tv, sau mai bine zis, povesteau despre noaptea trecută.Dintr-o dată bătea cineva la uşă.Shen s-a gândit să fie el cel care deschide uşa.
- Oh, bună ziua.Vă pot ajuta cu ceva ?
- Suntem agenţi de la FBI. Eu sunt agentul Sam iar el este Dean. Suntem în căutarea a două fete criminale , Leyla Brenson şi Barbara Whitney. Putem să controlăm casa ? Mulţumim. (zicea Sam intrând în casă )
- Ăhm, băieţi, vă pot asigura că fetele nu se află la noi ..(zicea Evan )
- Trebuie să ne asigurăm că într-adevăr aşa este.(spunea Dean intrând în bucătărie)
- Eu mă duc sus repede să le anunţ pe fete, tu rămâi aici . ( îi şoptea asta Shen lui Evan)
Fetele stăteau liniştite pe canapea când dintr-o dată apărea Shen în camera lor.
- Fetelor, nu sunteţi în siguranţă, trebuie să vă ajut repede să ieşiţi din casă.
- Ce ? Ce tot vorbeşti acolo ? (întreba Barbara)
- Avem agenţi FBI în casă, vă caută pe voi , repede, trebuie să iesiţi pe fereastră, poftim! Folosiţi acest cearşaf ,când ajungeţi jos căutaţi repede pivniţa, este o uşă de intrare acolo,când aţi intrat căutaţi pe perete un semn E , apăsaţi uşor pe literă şi o să se deschidă o cameră secretă, intraţi acolo , o să venim după voi imediat ce pleacă ăştia.
- Hai Leyla !
Fetele şi-au luat inima în dinţi , au coborât jos prin fereastră cu ajutorul cearşafurilor şi cu mare grijă au căutat uşa de intrare la pivniţă.După ce au intrat au observat că înăuntru era foarte întunecat şi umed, era un loc plin de praf , erau pânze de păianjeni însă pe fete nu le interesa, ele căutau litera E , însă dintr-o dată au observat voci necunoscute apropiindu-se de pivniţă. " Mai verificăm în pivniţă şi plecăm " zicea Dean, şi uşa pivniţei s-a deschis.Fetele s-au ascuns sub o masă mai spre colţ , dar Sam şi Dean şi-au dat seama imediat că se află acolo.
- Sam, le-am găsit pe nenorocite ! (zicea Dean)
- Bravo, bună treabă. Băieţi , va trebui să veniţi şi voi cu noi la secţie deoarece le-aţi ascuns pe fete.
- Sunteţi proşti, dacă credeţi că vă lăsăm să vă atingeţi de fete ! ( zicea Shen, împuşcându-l în cap pe Sam, pe când Evan şi-a făcut curaj şi a făcut la fel cu Dean)
- Băieţi..nu îmi vine să cred...ce aţi făcut..( zicea Barbara )
- Nu poate fi adevărat, noi tocmai am omorât 2 persoane...(spunea Shen)
- Niciodată nu am omorât pe nimeni...(spunea Evan)
- Nu e mare chestie, o fac de mai mult timp...( zicea Barbara )
- Băieţi...noi..vă mulţumim pentru ceea ce aţi făcut pentru noi, însă ar fi o problemă, n-ar trebui să lăsăm aici cadavrele, ar trebui să îi îngropăm undeva în pădure..(spunea Leyla)
- Bună idee..poate până atunci realizez şi eu ceea ce am făcut..Dumnezeule, nu mă mai pot numi agent sub acoperire, DUMNEZEULE. (zicea Shen)
Băieţii şi-au făcut curaj şi au luat cadavrele de pe jos şi i-au tărât până afară în pădure, fetele au început să sape cu băieţii,peste 30 de minute au luat cadavrele şi i-au aruncat înăuntru...Au trecut 2 ore de când s-a întâmplat ceea ce s-a întâmplat. Toţi 4 stăteau în sufragerie într-o linişte totală, pe când Evan s-a gândit să rupă tăcerea.
- Deci ..ziceţi ceva...
- Băieţi.Vreau să vă zic ceva. Nu mai staţi aşa posomorâţi.Vă zic de ce? Pula mea, ştiu că aţi comis o crimă, dar până la urmă aţi făcut-o din dragoste pentru noi, sper. Aşa că nu vă mai bateţi capul, am îngropat cadavrele deci n-au cum să-şi dea seama că sunt tocmai aici, exceptând faptul că oamenii inventează cine ştie ce maşinărie care detectează morţi de sub pământ, ceea ce mi se pare absurd, aşa că staţi liniştiţi. Ştiu că mi-e uşor să vorbes,dar credeţi-mă,aveţi o singură viaţă , şi aţi avut un motiv pentru a face acest lucru, aşa că lăsaţi Dracu, toate trec ! (zicea Barbara )
- Pitico, nu ştiu ce să zic, eşti genială..( zicea Evan mirat şi a pupat-o pe frunte pe Barbara)
- Barbara are dreptate, nu ar trebui să ne agităm degeaba. Până la urmă, cu toţii greşim, şi noi am făcut asta pentru voi, aşa că..să lăsăm asta Dracu ! (spunea Shen luând-o în braţe pe Leyla )
- Aşa mă gândeam şi eu. Până la urmă, vă mulţumim. Sunteţi chiar nişte băieţi super, pe bune. ( spunea Leyla )
-----------------
Scuze că acest capitol a ieşit atât de scurt,dar nu prea am avut idei. Sper că v-a plăcut oricum. :3
CITEȘTI
Guns and feelings
ActionViaţa nu e chiar atât de uşoară când eşti o criminală în serie cu cea mai bună prietenă , iar lucrurile o iau razna şi mai tare atunci când eşti urmărită.Leyla şi Barbara sunt două fete de 20 de ani care au plăcerea de a pune capăt altor viaţa. Ce s...