Capitolul 8

8 0 0
                                    

Barbara si Evan se simteau bine mersi impreuna.Erau chiar fericiti..foarte fericiti.Mai fericiti ca niciodata.Dar,ce putem spune despre Shen si Leyla?Ei doar stateau in cort,la o distanta destul de mare,in liniste totala.Shen,a prins curaj si a rupt tacerea.

-Si..voi doua sunteti criminale fara suflet...

-Nu chiar.Adica,da,recunosc,Barbara a avut un trecut chiar intunecat,si eu la fel,doar ca eu nu am devenit un munte de gheata.

-Inteleg..imi spui te rog,povestea ta.

-A mea?Nu vrei sa zici,a mea si a Barbarei?

-Nu,doar a ta.

-Um,ok..cred.Pai,chiar daca arat ca o fata colorata si chestii de genu',imi plac mult chestiile creppy si crimele.Mereu am vrut sa fac dreptate in lume,sa ii omor pe cei care trebuie sa fie morti..dar n-am avut niciodata curaj.Stii?Pana intr-o zi,cand am cunoscut-o pe Barbara,si ea m-a invatat multe..

-E o poveste,frumoasa,dar si tragica.

-Stiu.Randu' tau.Cum l-ai cunoscut pe Evan?

-Ah,pe animalul ala.Suntem  prieteni de multa vreme.Ne jucam impreuna mereu.Am crescut impreuna.El m-a ajutat pe mine,eu pe el.Chiar daca ne injuram in cel mai josnic mod posibil,noi facem asta din 'dragoste'.Sa nu crezi ca sunt gay..te rog

-Stai calm.-cei doi au inceput sa rada-Stii,chiar pari un om te treaba.

-Si tu la fel.Nu as fi crezut ca o criminala in serie poate fi asa de draguta.

Intre timp,in celalt cort,porumbeii iara s-au pornit..

Se sarutau ca-n filme.Unul gemea mai tare ca altul.Oricine ar fi fost in stare sa observe ca nu o fac doar asa,pentru senzatiile tari.Evan a inceput sa o muste usor pe gat,dar nici Barbara nu se lasa.Dar..pentru o secunda s-au oprit..si s-au uitat unul in ochii celuilalt.

-Te iubesc.- a zis Barbara

-Si eu te iubesc.-a zis Evan,si dupa,au continuat ce au inceput-

Shen si Leyla au inceput sa se inteleaga chiar bine.Radeau mult,si se distrau.

-Leyla,sincer,ce crezi,Evan si Barbara sunt impreuna?

-Sincer,habar nu am.Barbara nu prea are sentimente...dar cine stie.

-Hm,si tu?

-Ce-i cu mine?

-Pai..tu ai sentimente,asa-i?

-Sigur ca am.

-Hm,ii bine asa.Sincer,esti atat de draguta,si cand ma gandesc mai bine...te imaginez la mine-n brate.As putea avea grija de tine cum nimeni cu a facut-o pana acum.

-Stai..tu glumesti acum?

-Nu!Chiar nu glumesc.

-Pai,pana acum am vazut relatii doar de cacat,deci..

-Uite,inca un motiv..eu nu te-as lasa sa suferi,sau sa plangi nopti intregi dupa mine.Ce zici,incercam?

-Tu vrei asta doar ca  sa nu ramai pe din afara?Daca Evan are prietena,iti faci si tu una repede?

-Nu,te rog sa nu crezi asta..

Leyla s-a intristat,si a fugit in casa..

-Genial Shen,genial..

Shen s-a dus in cortul lui Evan,dar l-a prins intr-un moment nepotrivit.

-Hei,frate,am dat de....aaa,ce faceti voi aici?

Barbara si Evan,in aceea clipa erau unul peste altul,aproape dezbracati de tot.Barbara s-a speriat cand l-a vazut pe Shen.

-Ce dracu' cauti aici?-Barbara-

-Am venit doar sa..-Shen-

-Doar sa ce?Nu stii sa anunti?-Barbara-

-Calmeaza-te,te rog.-Evan-Bro,ce s-a intamplat?

-Leyla..-Shen-

-Poftim?Daca te prind nu stiu ce iti fac!-Barbara-

-Iubito,te-am rugat ceva.Shen iesi din cort,iar tu,imbraca-te,ma intorc imediat.-Evan a sarutat-o pe Barbara-Te iubesc.

-In regula.Si eu te iubesc.

Baietii au iesit din cort,si dupa o clipa de liniste au inceput sa vorbeasca..

-Deci,ce-ai facut?-Evan-

-Pai,ce sa fac?Mi-am incercat norocul cu Leyla...

-Si?

-A iesit plangand din cort...

-Ai de capul si de pula mea,cum dracu' ai reusit?Frate,stiam ca nu le ai cu fetele...da' nici chiar asa.

-Stiu,frate,am dat-o in bara.Acum ce sa ma fac?

-Pai,vorbeste cu ea.

-Cum????

-Frate,asta rezolvi pe cont propriu.

-Te implor,ajuta-ma.

-Bro,n-o sa fiu mereu langa tine.E timpul sa te descurci singur cu femeile.Acum,daca ma scuzi,am ceva important de rezolvat.

-Vorbim despre idila ta mai tarziu,sa stii ca nu scapi.

-Okay,okay,acum du-te si rezolva-ti problema....doamne,ce cretin.

-Te-am auzit,pual bleaga!

-Wow,ai urechi,bravoo!

Evan s-a intors la Barbara,iar Shen,a ramas in culmea disperarii.Nu stia ce sa faca..A adunat cateva flori din curte,le-a legat frumos,si a cautat-o pe Leyla.A gasit-o plangand in camera ei.

-Hei..-a zis Shen.

-Hei.-a zis Leyla

-Uite,stiu ca te-am ranit.Dar crede-ma,sunt un om serios.Imi iau serios munca,si nu mi-as bate joc de o fata niciodata in viata mea.Mai ales de una cu un suflet asa de bun ca al tau.Ti-am adus flori in semn de scuze...Si stiu ca niste buruneie nu o sa refaca greseala pe care am comis-o,dar sper ca o sa iti dai seama ca nu vreau sa profit de tine.Chiar imi placi,si simt ca am putea avea o relatie frumoasa..asta daca...

Si in acel moment,Shen a fost intrerupt,pentru ca Leyla l-a sarutat,si l-a luat in brate.

-N-as fi crezut ca o sa imi aduci flori...imi plac asa de mult.Si,chiar daca eu inca iubesc armele si crima cu sange rece momentan mai mult..incep sa prind sentimente fata de tine.Cine stie,poat e chiar o sa ne intelegem..

-Iti multumesc ca m-ai iertat.

Cei doi au stat in camera.S-au sarutat,si s-au luat in brate.Dupa cateva ore,s-a dus in cort.Si acolo,s-au luat in brate,au ras mult,si incet au adormit...

Evan si Barbara dormeau de ceva vreme...atata dragoste cu siguranta i-a extenuat..

---------------------------------------------------------------------------------

Romantism lvl over 99999,stiu xD

Poate capitolu' urmator va avea mai mutla actiune. :3

Guns and feelingsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum