(atenţie, urmează un capitol cam ...prea pervers, aşa că dacă consideraţi că nu aveţi vârsta necesară de a citi aşa ceva, vă rog să ieşiţi ..de fapt, ce tot vorbesc, o să vă placă, lectură plăcută :*)
Peste 2 zile, lui Barbara i-a venit o idee cum ar putea să îi dovedească lui Evan că îl iubeşte foarte tare sau mai zis, vroia să îi facă o surpriză, aşa că s-a gândit să ţină o discuţie foarte interesantă cu prietena ei,Leyla.
- Leyla, aş putea vorbi puţin cu tine ?
- Desigur. Ce s-a întâmplat ?
- Aş vrea să îi fac o micuţă surpriză lui Evan. O surpriză care sper că i-ar plăcea, deci ..aş avea nevoie puţin de ajutorul tău.
- Cu ce te pot ajuta, criminalo ?
- Aş avea nevoie să stau singură în casă cu Evan cam... 2 ore. Crezi că ai putea rezolva te rog ?
- Oppa, m-am cam prins. Sigur că te ajut, dar NU UITAŢI SĂ VĂ PROTEJAŢI ! N-aş vrea să am nepoţei pe aici.
- Nu sunt proastă. Planul ar fi următorul : vorbeşti cu Shen, şi ieşiţi din casă pentru 2 ore , când îţi zic că sunt gata îl trimiţi pe Evan în cameră şi voi plecaţi, capiş ?
- Okey..stai , mă duc acum să vorbesc cu el .
- Perfect.
Şi cum Leyla noastră dragă coborea scările cu paşi repezi, s-a împiedicat de o minge şi a căzut atât de şmecher, încât ai fi crezut că îşi rupe acolo vre-o 145 de oase şi îi sare şi părul afară din cap, dar MINUNEA MINUNILOR, Leyla era bine mersi când s-a ridicat.Se îndrepta spre camera băieţilor când a dat de Shen în bucătărie.
- Cum se face că tu mereu eşti în bucătărie ?
- Nu ştiu, o fi un talent, ceva ..de ce ?
- Aş avea nevoie să mă ajuţi cu ceva..am putea ieşi puţin din casă azi pentru 2 ore?
- Desigur iubito, dar de ce?
- Doar îi facem o favoare lui Barbara..crede-mă, Evan nici nu ştie ce îl aşteaptă.
- Oppa. Oke , fie, când ieşim ?
Şi fix în clipa accea Leyla primise un SMS de la Barbara în care scria " Totul e pregătit, trimite-l pe Evan înăuntru şi voi duceţi-vă la o aerisire pe afară gen Coccolino"
- Din câte văd , chiar acum. Ăhm..nu ştii unde e Evan ?
- Aici sunt.(apărea Evan parcă de nicăieri ) M-a chemat cineva?
- Vezi că Barbara te cheamă sus. Cred că are să îţi zică ceva. Hai du-te.
Evan a urcat sus în camera fetelor şi ghici ce. Când intra în cameră a zărit-o pe Barbara.Mai perfectă decât niciodată. Arăta pur şi simplu minunat, Barbara, cea care mereu e dură şi rea, de data aceasta şi-a scos personalitatea de eleganţă şi s-a îmbrăcat exact aşa cum i se cuvine unei femei. Avea 18 , însă credeai că este o femeie cu capul pe umeri de 25 de ani. Era îmbrăcată într-o rochie florală , arăta pur şi simplu MAGNIFIC. Pot spune că era o prinţesă scoasă dintr-un basm.
- Nu îmi vine să cred Barbara, arăţi minunat.
- Mulţumesc. Mai ştii ce mi-ai zis acum câteva zile când eram în cort?
- Da, normal.
- M-am gândit..şi am decis să fie.Am decis că îţi dau o şansă aşa cum se cuvine. Ce zici ?
CITEȘTI
Guns and feelings
ActionViaţa nu e chiar atât de uşoară când eşti o criminală în serie cu cea mai bună prietenă , iar lucrurile o iau razna şi mai tare atunci când eşti urmărită.Leyla şi Barbara sunt două fete de 20 de ani care au plăcerea de a pune capăt altor viaţa. Ce s...