1.

729 29 8
                                    

,,Sorscho!" zavolala na mě moje nejlepší a jediná kamarádka. ,,Ahoj, Mal" usmála jsem se na ní a objala jí. Její celý jméno je Malory Nadar. Já jsem Sorscha [sorša] Woods. ,,Jak ses vyspala na nový školní rok?" zeptala se mě nadšeně a šla do školy. ,,Ušlo to...ty?" usmála jsem se. ,,Šla jsem spát v 7 a probudila jsem se v 5:45, takže jsem odpočatá." Vešla do naší třídy a sedla si dopředu. ,,A jak bylo na té přípravce?" otočila se na mě a usmívala se. ,,Skvěle, ta škola je naprosto boží....mají tam skvělé učiliště a jsou tam pohodový učitelé...už se nemůžu dočkat až od tud vypadnu a budu na vysoké...s mojí nejlepší kamarádkou." Celé prázdniny jsem byla na letní přípravné škole. Měla tam se mnou jet i Malory, ale musela za prarodiči, pomoct jim na rodinné farmě. Chceme obě dvě být agropodnikatelky a tahle škola se tím zabývá. (Ten kdo neví co to agropodnikání je, tak to je obor kde se učí pěstovat rostliny, chovají se tam zvířata...prostě farmaření a jelikož mě nic jinýho nenapadlo, tak tam dávám obor, na který jdu já:D)
,,Tak to je hustý...už se nemůžu dočkat" vypískla radostně Mal. Do třídy začali chodit ostatní a pak přišli ti, na který jsem se netešila. Nejslavnější a nejoblíbenější pár na škole: Ross Lynch a Tara Montgomeryová. ,,Nazdar, šprtky" přišli k nám. ,,Ahoj a sbohem" zamávala jsem jí a podívala se na Mal. ,,Co si o sobě myslíš?" zavrčela Tara. ,,Na rozdíl od tebe, nic a teď už můžeš zase jít za tím svým blonďákem" usmála jsem se na ní falešně a ona odešla. ,,Hroznej člověk" zašeptala Malory a já jen přikývla. Začalo zvonit a do třídy vešla učitelka. ,,Dobrý den žáci, posaďte se" řekla nám a celá třída si sedla. ,,Takže...ráda vás zas vidím a chtěla bych vám popřát hodně dobrých známek a úspěch do nového školního roku" usmála se. ,,Řekne mi někdo co dělal o prázdninách? Co třeba...." projížděla pohledem po třídě. ,,Malory" ukázala na ní a Mal jen vyvalila oči. ,,No...měla jsem jet na přípravnou školu, ale nejela jsem tam, protože jsem byla u prarodičů" usmála se a učitelka přikývla. ,,A kde bydlejí prarodiče?" zeptala se jí učitelka. ,,V Mexiku" odpověděla jí nejistě. Hodně málo lidí ví, že je Malory z Mexika. ,,No páni" zasmála se učitelka. ,,Jak bylo na té přípravce, Sorscho? Ty jsi tam byla ne?" ,,Je to skvělá škola." Učitelka ještě vyvolala nějaký žáky a pak nám vysvětlovala co se všechno změnilo.

,,Ahoj, jsem doma!" zařvala jsem na celý barák aby o mě věděli. ,,Ahoj, broučku" objala mě mamka. ,,Jak bylo ve škole?" usmála se na mě a posadila se. ,,Dobře....mluvila jsem s ředitelkou a ta říkala, že jsem prý na té přípravce mile překvapila ředitele té školy, a že by mi to mohlo vyjít." ,,To je úžasné" objala mě znova. ,,Půjdu si připravit na zítřek a za půl hodiny odcházím, jdu se Mal ven" oznámila jsem si a šla k sobě. Připravila jsem si věci do školy a šla se převléct. Vzala jsem si bílý letní šaty s černým páskem a černé baleríny. Vlasy jsem si stáhla do drdolu a do kabelky jsem si hodila telefon, klíče a peněženku. ,,Tak já jdu" zavolala jsem na mamku a seběhla schody. V kuchyni jsem si vzala hrušku a vyšla z baráku.

Ahojky u nový knížky!!!! Jaký je váš názor? Komentuje nebo hlasujte abych věděla, že to někdo čte a nepsala to pro sebe:D Sorscha a Malory v médiích:)
Eliss

I Hate You! I Love You!(ff Ross Lynch)Kde žijí příběhy. Začni objevovat