19.

159 10 4
                                    

,,Ještě jednou ti moc děkuju, že jsi mi pomohla vybrat něco na sebe," poděkovala mi Rydel, když jsem vycházela z jejich baráku.
,,Rádo se stalo," objala jsem jí a otáčela se na odchod, ale ještě mě zadržela. Chytla mě za ruku a ukázala někam za mě. Podívala jsem se směrem, kterým ukazovala a zahlédla Rockyho s Malory. ,,Překvapení!" zakřičel na nás z druhé strany silnice. Rozhlédl se a i s Mal šel k nám. Stoupl si vedle Rydel, která na ně koukala jak na zjevení. ,,Co ta má znamenat?" zeptala se potichu Rockyho a podívala se na mě pohledem typu "děláš si prdel?". ,,Chodíme spolu, Mal mi dala druhou šanci," odpověděl jí a políbil Mal. ,,Jasně," zašeptala jsem a založila si ruce na prsou. Mal se na mě zamračila a naštvaně nafoukla pusu. ,,Budu muset jít, máma chtěla s něčím doma pomoct," zalhala jsem, znova objala Delly a odešla.
To snad nemyslí vážně?! Prý druhou šanci. Celou cestu domů jsem přemýšlela, jestli dala Mal opravdu Rockymu druhou šanci nebo, jestli jí třeba nějak nevydíral. Nechápu tu holku. Jednou si na něj stěžuje, nadává mu do debilů, říká jak jí zničil život a nakonec jsou zase spolu. Budu muset zjistit, jak to bylo doopravdy.

Seděla jsem v menší knihovně u nás doma a hledala nějakou zajímavou knížku. Žádná, která mě zaujala. Sedla jsem si na stůl a jen tak koukala a seděla. Najednou se otevřely dveře a vykoukl z nich Alex. Usmál se na mě, ale já mu úsměv neoplatila. ,,Stalo se něco?" zeptal se mě a sedl si na židli. ,,Mal zase chodí s Rockym," odpověděla jsem mu a zamračila se. ,,Takže je to pravda, Riker mi to dneska říkal," zasmál se. Otočila jsem se na něj a zamračila se. ,,Vždyť...stěžuje si na něj pořád, říká jak jí zkazil život a teď s ním zase chodí...nechápu jí!" vykřikla jsem a otočila se zpátky. ,,Nebo jí jenom závidíš," vylezlo u něj. Přitočila jsem očima a pak se na něj znova otočila. ,,Závidíš jí vztah, to že bude každý den s ním a ne s tebou...přiznej si to, Sor." Zvedl se a odešel. Koukala jsem na jeho vzdalující se záda a přemýšlela. Co když...žádný co když! Proč bych jí měla závidět? To ona bude ta, která mi pak bude brečet v pokoji a stěžovat si ,jak jí zase ublížil. Však se ještě uvidí.

Moooooc se omlouvám, že vydávám po strašně dlouhé době, ale neměla jsem nápad jak pokračovat a byla líná nějaký nápad vymýšlet.

Doufám, že se vám nová kapitola líbila a jste z ní aspoň trochu spokojení:)

Eliss

I Hate You! I Love You!(ff Ross Lynch)Kde žijí příběhy. Začni objevovat