3.

335 22 0
                                    

,,Myslíš, že to zjistí?" zeptala se mě vystrašeně Malory. ,,Co kdo zjistí?" ,,No to s tím Rylandem....že s ní nespal" protočila očima. ,,Hele...nezná naše jména, takže..." pokrčila jsem rameny a otevřela svojí skříňku. ,,Malory Nadar a Sorscha Woods" ozvalo se za námi. Mal na mě vyvalila oči s já se jen usmála. ,,Co je?" otočila jsem se na toho dotyčného. Spíše, na tu dotyčnou. ,,Můžete mi vysvětlit, proč po škole říkáte takové blbosti?" vyštěkla Tara. ,,Mužů vědět o čem mluvíš?" usmála jsem se na ní a zavřela skříňku. ,,Že jsem se vyspala s Rylandem!" vykřikla a vraždila mě pohledem. ,,Jo tohle....slyšela jsem to" pokrčila jsem rameny a hodila si batoh na záda. ,,Od koho?" vyjekla, ale já jen pokrčila rameny. ,,Toho budete litovat, že říkáte takový hovadiny!" zařvala a odešla. ,,Jako vážně?" uchechtla jsem se a šla do třídy. ,,Začínám se bát, čeho je schopná" řekla nejistě Malory a sedla si. ,,Prosím tě....ta by neublížila ani mouše" protočila jsem očima a dala si na stůl učebnice. ,,Nevíš čeho je ona schopná" zavrtěla hlavou. Jen jsem se plácla do čela a přemýšlela, co bude dělat až někoho zabije. ,,Co máš dnes v plánu?" zeptala se mě Mal. ,,Nic" odpověděla jsem jí. ,,Nepůjdeme ven?" usmála se. ,,Můžeme, stejně se doma nudím'' přikývla jsem. ,,Takže...v půl čtvrtý u kašny?" ,,OK." Dál už jsme nic neříkali, protože začala zvonit a do třídy vešel učitel. Rozdal nám testy a zadání. Ještě něco říkal a pak jsme mohly psát.

,,Ahoj a v půl čtvrtý u kašny"objala mě Mal a odešla. Já jsem byla ještě chvíli v knihovně a pak šla domů. Vycházela jsem ze školy a chtěla odejít kdyby mě někdo nezastavil...

_______________________________________

Ahojky!!!!!!! Tak jsem aspoň něco napsala 😀😊
Moc se omlouvám, že teď nebudu často přidávat ale je škola a já jsem na intru kde máme se spolubydlícími o zábavu postaráno, takže nemám čas psát😐
Zatím ahoj a přeju vám hodně štěstí do nového školního roku 😘😀

I Hate You! I Love You!(ff Ross Lynch)Kde žijí příběhy. Začni objevovat