10.

248 15 2
                                    

Sorscha:
Odešla jsem ven a šla na hřiště, kde se občas scházíme s Mal. Byli jsme tam něco přes hodinu a Mal mi povídala o tom, jak byli venku s Justinem a najednou zmlkla. Zamračila se a zrudla. ,,Otoč se" zavrčela a koukala někam za mě. Jen jsem nadzvedla obočí a otočila se. To si děláte prdel!? Ono nestačí, že jsem měla v baráku dva z Lynchů, oni tady musej být všichni! Otočila jsem se zpět na Mal, která nic neříkala. ,,Zůstáváme?" zeptala jsem se jí opatrně. ,,Zůstáváme" přikývla. ,,Mají smůlu" dodala ještě a usmála se. Já jsem si oddechla a úsměv jí oplatila. ,,Sor...ahoj, Mal" přišel za námi Alex, ,,doufám, že nebudete dělat nějaký scény" zamračil se na nás a dal si ruce v bok. ,,Proč bychom měli?" odsekla Mal. ,,Protože jsme tady my" ukázal na sebe a pak na ostatní. Jak někdo takovej může být můj brácha? ,,Promiň, Alexi, ale nás to nezajímá...takže sbohem" usmála se ironicky Mal a zamávala mu. ,,Idiot" zavrčela, když odešel. Přemýšlela jsem proč máme s bráchou takový vztah. Vždyť jsme si nic neudělali. Teda já jemu ne.,,Nepůjdeme už? Nebaví mě to tady" zeptala jsem se jí. ,,Jo..mě už to taky neba" přikývla a zvedla se. Taky jsem se zvedla vzala si věci a šla pryč. Otočila jsem se na bráchu a všimla si, že na nás Ross kouká. Protočila jsem očima a dohnala Malory. ,,Líbíš se mu" uchechtla se Mal a mrkla na mě. ,,Cože? Komu?" zeptala jsem se nechápavě. ,,Rossovi..může na tobě oči nechat" zasmála se. ,,Jen se divím, že neslintá, když na tebe kouká" dodala se smíchem. ,,Vtipný" řekla jsem ironicky. ,,Docela by vám to slušelo" dodala a já jí ze srandy bouchla do ramene. ,,Už půjdu, zítra ve škole?" zeptala se Mal. ,,Dobře" kývla jsem a objala jí. Usmála se a vydala se na druhou stranu než bydlím já. Když jsem došla domů, uviděla táty auto.  Usmála jsem se a odemkla dveře. Vešla jsem na chodbu a zavřela dveře. Šla jsem do kuchyně pro pití. Otevřela jsem lednici a vyvalila na její obsah oči. ,,Ahoj, Sor" ozval se táta. ,,My něco slavíme?" vyvalila jsem na něj oči. ,,Jo? Alex má zítra narozeniny...zapoměla jsi snad?" uchechtl se. A jo!  Plácla jsem se do čela. Pak jsem si uvědomila, že pro něj nemám žádný dárek. ,,Omluv mě" usmála jsem se na tátu a běžela k sobě. Cestou jsem zavolala Sarah, ale ta to nebrala. ,,Vem to" zavrčela jsem a otevřela dveře. ,,Sarah! Ať už děláš cokoliv, přestaň, jdeme do obchoďáku koupit Alexovi dárek, za deset minut jsem u vás, čus" řekla jsem jí a aniž by stačila něco říct, típla jsem to. ,,Jdu se Sarah ven" zařvala jsem na tátu a obula se. Otevřela jsem dveře a málem narazila do Alexe. ,,Kam tak letíš?" vyjekla. ,,Tě nemusí zajímat" usmála jsem se na něj a vyběhla ven. Šla jsem, co nejrychlejš k Sarah. Když jsem vycházela za roh, do někoho jsem narazila až jsem spadla na zem. Podívala jsem se nahoru a uviděla blonďáka s drzím úsměvem. ,,Rossi" špitla jsem a on se na mě usmál tím svým dokonalým úsměvem.

Tak se hlásím po dlouhý době 😀
Chtěla bych vám poděkovat za 430 přečtení 😍děkuju, jste skvělý 😀😀❤
Přeju vám hodně štěstí do novýho roku 😀🎉 a hlavně se neopijte 😂😂
p.s. v médiích Sor a Alex 😀😀😀

I Hate You! I Love You!(ff Ross Lynch)Kde žijí příběhy. Začni objevovat