15.

203 13 6
                                    


,,Alexi! Dělej!" zařvala jsem na něj. ,,Vždyť už jdu," ozval se ze schodů. ,,Horší než holka," protočila jsem očima a šla k autu. ,,To není pravda! Vy holky všechno zdržujete!" začal se hájit. ,,No jasně...sveď to nás," zasmála jsem se ironicky. ,,Jedeme nebo se tady budeme dohadovat?" zamračila jsem se na něj a on se jenom ušklíbl. Sedli jsme si do auta a konečně vyjeli. Po 10 minutách jízdy a Alexe falešného zpěvu jsme dojeli před mojí oblíbenou pizzerii. U vchodu už stáli kluci. ,,Kde jste takovou dobu?" vyjekl Riker a rozhodil rukama. ,,Tady náš modelín...trvalo mu to v koupelně," uchechtla jsem se a ukázala na Alexe. ,,Rossovi to taky trvalo," zasmál se Riker. Jen jsem nad tím smíchem zavrtěla hlavou a otevřela dveře. Vybrala jsem stůl u okna a sedla si. Vedle mě si sedl Alex a naproti Ross. Jen jsem se na něj krátce usmála a věnovala se číšníkovi, který přišel. Každý si objednal pití a pizzu. Rozhodli jsme se pro hawaii. ,,Jak jde škola, Sor?" zeptal se mě Riker. ,,Stále nejchytřejší na škole, takže skvěle," usmála jsem se na něj a on se otočil na Rosse s nechápavým pohledem. Sjel ho pohledem a uchechtl se. ,,Kéž bych byl taky tak chytrý...mlč, je mi jasný, co chceš říct," řekl za něj Ross a já se musela usmát. ,,Vem si ze Sor příklad," ukázal na mě. ,,No jasně...ne každý musí být chytrý jako...jídlo!" vykřikl na číšníka a nedořekl větu. Číšník se zasmál a my s ním. Každý si vzal kolik chtěl a začal jíst.

Taková kapitola o ničem 😁😁

OMG! 😍😍Kdo jede? 😀😀Já určitě! 😁😍😍

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


OMG! 😍😍
Kdo jede? 😀😀Já určitě! 😁😍😍

I Hate You! I Love You!(ff Ross Lynch)Kde žijí příběhy. Začni objevovat