18.

167 13 7
                                    

Ležela jsem na posteli a koukal do stropu, jako by to byla nejzajímavější věc na světě. Ross leží vedle mě a s někým si píše. ,,Proč se vůbec sťehujete?" zeptala jsem se ho. ,,Víš jak jsem ti říkal o tom, že se rodiče rozvádí?" zeptal se a já přikývla. Povzdechl si a pokračoval.
,,Nebudou se rozvádět, ale rozhodli se žít odděleně. Máma zůstává s Delly a Rockym tady a já s Rylandem...stěhujeme se s ní," vysvětlil mi smutně a já cítila, jak mě začínají pálit oči. ,,A Riker zůstává tady, našel si nějaký byt a už se tam nastěhoval," dodal. ,,Moc mě to mrzí," zašeptal a já se rozbrečela. Objala jsem ho a nechala se utěšovat konejšivými slovíčky. Bude mi chybět. ,,Kdy odlétáte?" zeptám se ho přes vzlyky. ,,Na konci prázdnin...do té doby si to pořádně užijeme," usměje se a odtáhne se ode mě. Přikývnu a on se zvedne z postele. ,,Budu muset domů, zítra tě vyzvednu a pojedeme spolu do školy," řekne mi a já se zvednu. Jdu ho vyprovodit a ještě se domlouváme v kolik pro mě přijede. S mávnutím odjel a já se zavřela doma. Opřela jsem se o dveře a nechala se unášet tichem, který v domě panoval. Zavřela jsem oči a zhluboka se nadechla. Stálá jsem tak 10 minut, dokud se neozvalo bouchání na dveře. Rychle jsem se odtrhla od dveří a vyděšeně otevřela. Spatřila jsem Rydel, celou zadýchanou, jak se krčí a je opřená o kolena. ,,Počkej až- až se vy-vydýchám," vykokotala a já se zasmála. Zatím jsem jí pustila dovnitř a zamířila do kuchyně. ,,Mám prosbu!" vykřikla na mě, když dýchala normálně. Přikývla jsem a podala jí sklenici s džusem. ,,Jdeme s Ellem na večeři a já nemám, co na sebe a nikdo nemá čas a tebe jsem se ještě neptala, a tak tě chci poprosit, jestli by jsi nešla se mnou, protože já prostě musím jít nakupovat!" vykřikla frustrovaně a položila si hlavu do dlaní. Hned na to jsem propukla v hlasitý smích. Zvedla hlavu a zamračila se na mě. Přestala jsem se smát a jen se uchechtla. ,,Takže?" usmála se na mě. ,,Jasně, že s tebou půjdu," úsměv jsem jí oplatila a ona mě s vyjeknutím objala. Objetí jsem jí oplatila a ona mi hned začala popisovat, jak by měl vypadat ideální outfit na večeři. Začala jsem kývat hlavou na souhlas a ona mě už tlačila do schodů abych se převlékla, protože jsem na sobě měla tepláky a svetr.

Zdravím 😂
Chci se omluvit za skoro dvouměsíční zpoždění, ale nějak nebyl čas, ani nálada 😑😑
Snad se vám kapitola líbila a budu ráda za každé ohlasy 😊💕

I Hate You! I Love You!(ff Ross Lynch)Kde žijí příběhy. Začni objevovat