Dokonalým? Vážně? Řekl mi otravný hlas v hlavě. Nikdo neřekl, že se mi nelíbí. Jen ho nemám ráda, toť vše. Nad tím jsem se musela uchechtnout. ,,Čemu se směješ?" ozval se Ross a podal mi ruku. ,,To je jedno...a teď když mě omluvíš," zamračila jsem se na něj, ,,nemám čas." Prošla jsem okolo něj a pokračovala dál v cestě. Když jsem se otočila už tam nestál. Bože! Přišla jsem k Mal, která už stálá na chodníku. ,,Kde jsi byla tak dlouho?" zeptala se mě a protočila očima. ,,Brácha mě zdržel" zalhala jsem a pak se na ní usmála. ,,Můžeme jít." Jen si povzdechla a šla za mnou. ,,Co mu budeš kupovat?" zeptala se. ,,Nevím...něco najdeme." Zbytek cesty jsme šli mlčky. ,,Už jsi něco vymyslela?" zeptala se po chvíli. ,,Přemýšlím....co má rád?" otočila jsem se na ní. ,,Jak to mám vědět? Je to tvůj bratr, ne můj" vyjela na mě. ,,Tak promiň, že se ptám...co tě zas žere, Mal? Celou cestu se tváříš jako by ti včeli uletěli" zamračila jsem se. ,,Nic..jen...víš, co? Bude lepší, když půjdu domů, nemám náladu" povzdechla si a otočila se směrem domů. No to si dělá srandu?! Jen jsem nechápavě koukala na její vzdalující se záda. Já jí nechápu. Holt se nedá nic dělat. Budu ten dárek muset vybrat sama. Šla jsem do obchoďáku a přemýšlela nad dárkem. Po hodině nekonečného hledání jsem se rozhodla, že mu dám peníze, jelikož absolutně nevím, co mu dát. Právě sedím v kavárně a dohaduju se s mámou. Nemám mu ty peníze prý dávat. To určitě. ,,Můžu si sednout?" uslyším známý hlas. Zvednu hlavu a uvidím jednoho mýho spolužáka. Josh. ,,Jasně" usmála jsem se na něj. ,,Kde máš Malory?" zeptal se mě a já na něj hodila nechápavý pohled. ,,Vždycky spolu chodíte ven...nikdy jsem vás neviděl jít samotné" vysvětlil mi. ,,Jo aha...šla se mnou, ale byla naštvaná či co a tak šla radši domů" povzdechla jsem si. Jen kývl a pak se zamračil. ,,Co?" zeptala jsem se. ,,Lynch" odověděl. ,,A tvůj bratr" dodal. Oddychla jsem si. Myslela jsem, že tu bude Ross, ale jelikož jde Alex tak tu bude Riker. A nesedne si k nám. ,,Čus, ségra" pozdravil mě a sedl si vedle mě. Tak to jsem zakřikla. ,,To mě nemůžeš otravovat až doma?" zavrčela jsem a nepříjemně na něj koukla. ,,Proč si mi neřekla, že máš rande?" uchechtl se a prohlédl si Joshe. ,,Počkej, to..." začal Josh, ale Alex ho zastavil. ,,Alexi, je to můj spolužák" vyhrkla jsem dřív než začal mluvit. ,,Jen spolužák?" zeptal se a nadzvedl obočí. ,,Jo, jen spolužák" přikývla jsem. ,,Fajn...rodiče jeli k tetě Kate a vratí se až zítra na večír" oznámil mi, zvedl se a odešel. ,,Už půjdu" řekla jsem Joshovi a dohnala Alexe. ,,Jedeš domů?" chytla jsem ho za ruku. ,,Jo, odvezu tě" usmál se. ,,Díky" vypískla jsem a objala ho. On jen pobaveně zavrtěl hlavou a já nasedla. Vyjel a jel k Lynchům, protože odvezl Rikera domů. Sedla jsem si místo něj a Alex se na mě usmál. ,,Co kluci?" zeptal se po chvíli. ,,Co by? Žádný na dohled" zasmála jsem se. ,,A co Ross? Poslední dobou se na tebe nějak zamilovaně kouká" uchechtl se. ,,Zapomeň" zamračila jsem se. Ross je...ani nevím, co mi na něm vadí. Možná ani nic, ale chovám se tak, protože je to Lynch a Malory je nemá ráda kvůli Rockymu. Já jí vlasntě ani nechápu. Měla by nesnášet jen Rockyho a ne celou jeho rodinu. Vždyť jediný kdo jí ublížil je Rocky. S Rydel by se mohla bavit úplně normálně. A proč je tedy "nemám" ráda? Protože je Mal moje nejlepší a jediná komarádka, tak asi proto. Nechcí jí ztratit a myslím, že kdybych se s nimi bavila, ztratila bych jí.
Ahojky po dlouhý době 😀
Omlouvám se, ale nějak nebyla nálada a byla jsem nemocná 😒
Nevím kdy zase vydám, protože mám teď takový lítání ohledně přestupu na jiný obor 😀😀
Jak dopadlo vysvědčení? Mě teda hrozně 😞😐agropodnikání není zrovna nejlehčí a už se k těm farmářům těším 😍❤❤😂😂
Ještě jednou se omlouvám a děkuju za hlasy a komentáře ❤❤
Užijte si prázdniny ❤
ČTEŠ
I Hate You! I Love You!(ff Ross Lynch)
Hayran KurguOna je obyčejná, chytrá, ve škole málo oblíbená dívka, která se snaží najít nejlepší vysokou školu. On je talentovaný, oblíbený kluk, který se snaží získat její pozornost.