,,Kde je Alex?" zeptala se a podívala se na mě tím jejím pohledem, který říká: ,,Jsem mnohem lepší než ty." ,,U sebe...proč?" řekla jsem jí a prohlížela si jí. Je hezká, to jo, ale strašně arogantní, hoooodně sebevědomá a egoistická. ,,Potřebuju s ním mluvit" protočila očima. ,,Alexy! Máš tu Isabellu!" zařvala jsem na něj a pustila jí dál. ,,Je u sebe v pokoji" řekla jsem, když se neozval. Pohodila vlasy a šla za ním. Protočila jsem očima a šla k sobě. Jelikož bylo pozdě, tak jsem se šla osprchovat a šla spát.
,,Neuvěříš co mi včera přišlo" vyhrkla jsem na Mal a rozrazila dveře do školy, což přivolala pozornost žáků, kteří byli na chodbě. ,,Co?" zeptala se Mal a koukala po chodbě. ,,Puget rudých růží a papír, na kterým bylo napsáno: každý z nás má člověka, na kterého nikdy nezapomene. A já toho svýho mám" řekla jsem jí a Mal na mě vyvalila oči. ,,Od koho?" zeptala se překvapeně a usmívala se. ,,To by mě taky zajímalo" pokrčila jsem rameny a hledala klíče od skříňky. ,,Hustý" zasmála se a otevřela skříňku. Já jsem taky otevřela skříňku a na zem mi spadla bílá růže a dopis. ,,To si děláte srandu?" zavrčela jsem. ,,Někdo tě miluje" řekla nadšeně Mal. ,,Co tam je napsaný?" zeptala se a koukala mi přes rameno. ,,Neexistují žádná náhodná setkání. Každý člověk v našem životě je buď testem nebo darem. A tebe mi život poslal jako dar, Sorscho." přečetla jsem to a koukala na to jak na cizí věc. ,,Wow...to je zajímavý" zasmála se Mal. ,, Jo a jen tak pro zajímavost... Ross se rozešel s Tarou...mazec" uchechtla se a poplácala mě po zádech. ,,Ať už se tu děje cokoliv...nejsem na to zvědavá a nebaví mě to, i když je to teprve podruhý" řekla jsem naštvaně a práskla dvířkami od skříňky. ,,Uuu...nějaká naštvaná ne? Kdo ti co provedl, že musíš ničiť školní majetek?" ozval se za mnou arogantní hlas. Mal se zamračila a vraždila ho pohledem. ,,Drž klapačku, Lynchy" zavrčela jsem a otočila se na něj. A ne...nestál tam Ross ale jeho starší brácha Rocky. Ross tam byl taky ale jen tam stál. ,,Nebo co? Daš mi přes ní?" uchechtl se. Tři Lynchvi ve škole. To je úžasný. Ještě, že Rocky tenhle rok odchází...už aby to bylo. ,,Sor, pojď...kašli na něj, je to blbec" řekla mi Mal a stoupla si vedle mě. Malory...ta kdyby mohla, zabije ho. Chodili spolu ale Rocky jí podvedl s jednou krávou a ona je načapala v posteli. Zhroutil si je celý život a musela chodit i k psychologovi. Milovala ho a to hodně a pak kvůli Cindy(to je ta, se kterou jí podvedl) se jí život zboural jako domeček z karet. ,,Malory...ještě pořád tak krásná jako dřív" povzdechl si Rocky a koukal na ní. ,,Drž hubu! Víš kolik jsem si toho protrpěla kvůli tobě!?" zařvala na něj a do očí se jí nahrnuli slzy. ,,A co já s tím? Můžeš si za to sama...kdyby jsi do toho pokoje nevtrhla, tak by jsme mohli být spolu" řekl jí a pokrčil rameny. ,,I když...Cidny je v posteli mnohem lepší než ty a..." načal ale Ross ho přerušil: ,,Pojď...nemáme čas tady řešit tvoje osobní věci." Rocky se na něj podíval a přikývl. ,,Sbohem" zamával nám a odcházel. ,,Rocky?" zavrčela jsem a šla za ním. ,,Co chceš?" otočil se. Přišla jsem k němu a dala mu facku. ,,To máš za to, co jsi udělal Mal!" vykřikla jsem. Chytil si tvář a zrudl rozřuzeností. Nebýt Rosse, který ho chytl za ruku, kterou na mě napřáhl, měla bych asi stejně červený otisk dlaně na tváři jako on. ,,Toho budeš litovat" zavrčel a odešel. Lhala bych, kdybych řekla, že nemám strach. ,,Zbláznila si se? Víš co ti udělá?" vyjekla Mal. ,,Vím" přikývla jsem. ,,Děkuju že jsi se mě zastala" objala mě. ,,Od toho tu jsem....chci po tobě aby jsi na můj pohřeb, který se uskuteční tak o víkendu, napsala řeč" řekla jsem smutně. Vyděšeně na mě koukala, ale pak se začala smát. ,,Jdeme do třídy" usmála jsem se a objala jí okolo ramen.
ČTEŠ
I Hate You! I Love You!(ff Ross Lynch)
FanfictionOna je obyčejná, chytrá, ve škole málo oblíbená dívka, která se snaží najít nejlepší vysokou školu. On je talentovaný, oblíbený kluk, který se snaží získat její pozornost.