,,Ahojky" objala mě Mal. ,,Čauko" usmála jsem se a objetí jsem jí oplatila. ,,Jdeme" chytla mě za ruku a táhla mě do knihovny. ,,Kam tak letíš?" vyjekla jsem a zpomalila jí. ,,Do knihovny" zasmála se. ,,Je tam jeden kluk, který se mi líbí....je úplně boží" vypískla radostně. ,,Fajn" povzdechla jsem si. ,,Támhle je" ukázala na stůl když jsme přišli. ,,Tak s ním promluv" napadlo mě. ,,Zbláznila jsi se?" vyvalila na mě oči. ,,Sleduj a uč se" mrkla jsem na ní a vykročila si to k tomu klukovi. ,,Ahoj" pozdravila jsem ho a sedla si k němu. ,,Ehm....ahoj" usmál se. ,,Jak se jmenuješ?" zeptala jsem se ho a zamrkala na něj. ,,Justin...Justin Montgomery" odpověděl. ,,Ty?" ,,To je jedno...moje kamarádka, Malory....líbíš se jí" ukázala jsem na ní. Vyvalila na mě oči ale když se na ní Justin otočil, zamávala nám. Usmál se a taky jí zamával. Otočil se a něco psal na papír. ,,Ať mi zavolá" podal mi ho a někam šel. ,,Jak snadné" usmála jsem se namyšleně a podala jí papír s číslem. ,,Děkuju" usmála se a objala mě. ,,Jak se jmenuje?" dodala. ,,Justin Montgomery" řekla jsem a vytáhla si knížku z regálu. ,,No potěš koště" vyjekla jsem. ,,Co?" nechápala Mal. ,,Tary brácha" podívala jsem se na ní a vyprskla smíchy. ,,Co je s ní.....jo ták.....no nazdar" vyvalila oči. ,,Až s ním budeš chodit, to bude mít Tara radost" zasmála jsem se. ,,Vtipný" usmála se ironicky. Vzala si knížku a sedla si. ,,Nejseš na mě snad naštvaná?" uchechtla jsem se a sedla si k ní. ,,Možná" pokrčila rameny a zvedla se. ,,Kam jdeš?" ,,Jdu si pro jinou knížku." Od kdy je tak urážlivá? Herečka. ,,Čekej" chytla jsem jí za ruku. ,,Jsi na mě naštvaná?" zeptala jsem se jí nechápavě. ,,Ne, jen mě baví koukat se na tvůj nechápavý výraz" zazubila se a začala se smát. Jen jsem na ní koukala s pusou do O a přemýšlela jsem jak jí zabít. Samozřejmě to myslím ze srandy. ,,Jsi milá" usmála jsem se na ní falešně a vykročila k pultu za knihovnicí. ,,Není to Alex?" zeptala se mě Mal když přišla. ,,Cože?" otočila jsem se směrem, kterým koukala. ,,Odkdy je Alex blonďák?" protočila jsem očima a pozdravila khihovnici. ,,Nojo vlastně" přikývla a taky dala knihy na pult. ,,Nashledanou" pozdravili jsme a šly ven. ,,Nezajdeme na kafe?" navrhla Mal a já přikývla. Když jsme přišli do kavárny, sedli jsme si dozadu. ,,Taaaak...nechceš mi něco říct?" sladce se mě Mal zeptala a zamrká očima. Zvedla jsem oči od menu a nechápavě na ní koukala. ,,Dobrý den...co si dáte?" přišla k nám servírka a mile se usmíval. ,,Já si dám čokoládovej dortík a horkou čokoládu" usmála se na ní Mal. ,,A vy?" podívala se na mě, když si to zapsala. ,,Bílou čokoládu a ovocný košíček." Servírka odešla a já se podívala na Malory, která na mě pořád mrkala. ,,Co bych ti měla říct?" zeptala jsem se vyjeveně. ,,Ross" zašeptá a culí se jak psychopat. Z ní budu mít zaručeně noční můry. ,,Co s ním?" dál jsem nechápala. ,,Doučování" zašeptá znovu a nadzvedne obočí. ,,Jo tohle....to jsi měla říct dřív..." plácnu se do čela, ,,prostě ho doučuju...co je na tom tak zajímavýho?" zeptám se podrážděně. ,,Noooo.....jen to, že..." načne, ale pak vyvalí oči a kouká někam za mě. ,,Ross a jeho familie" uchechtne se a arogantně se usměje. Vyvalila jsem oči a podívala se za sebe. ,,Potěš koště" zašeptám a otočím se zpět na Mal. ,,Tady to máte" přijde servírka a podá nám objednávku. ,,Můžeme poprosit...nezabalila by jste nám to, prosím? My musíme rychle domů tak..." zeptala se na ní mile Mal a servírka přikývla. ,,Proč?" vyvalil jsem na ní oči. ,,Nechci být v jedný kavárně s ním" odfrkla si a rozpustila si vlasy. ,,Tady to je" přišla k nám servírka a Mal zaplatila. ,,Někdy mi to vrátíš" mrkla na mě a zvedla se. Taky jsem se zvedla a šla za Mal, která už odcházela. Když jsme šli okolo Rosse, nezapomněla se na něj s odporem podívat a já jsem nad ní protočila očima. Otočil se za námi a čuměl na nás. A to doslova. Ostatní na nás taky koukali jak na duchy. ,,Jak já ho nesnáším" zavrčela Mal a já přikývla. ,,A tu jeho nádheru taky." Zbytek dne jsme strávili buď v parku nebo v obchodech. ,,Ahoj a zítra ve škole" objala mě Mal a já ji taky. ,,Ahoj." Rozloučili jsme se a každá šla vlastní cestou. Když jsem přišla před náš dům, vyvalila jsem oči na dotyčného. Byl tam Nick, můj bývalej kluk. V tom momentu se mi do hlavy nahromadily všechy vzpomínky s ním.
============================
Ahojky:D moc se omlouvám za dlouhodobé nepřidávání, ale jak už víte, nebyl čas:/
Ještě jednou se vám omlouvám a děkuju za hlasy a komentáře:*
ČTEŠ
I Hate You! I Love You!(ff Ross Lynch)
FanfictionOna je obyčejná, chytrá, ve škole málo oblíbená dívka, která se snaží najít nejlepší vysokou školu. On je talentovaný, oblíbený kluk, který se snaží získat její pozornost.