-Τον αγαπάς; Άκουσε τον Χάρη να την ρωτάει.
-Δεν ξέρω... απάντησε με ειλικρίνεια το κορίτσι. Σίγουρα δε νιώθω όπως πριν για εκείνον και ούτε θέλω να είμαι ξανά μαζί του.
Η ειλικρίνειά της συγκλόνισε τον Χάρη. Πρώτη φορά στη ζωή του συναντούσε τέτοια κοπέλα που τα έλεγε όλα έξω από τα δόντια αλλά πάντα είχε ένα τρόπο να λέει την αλήθεια χωρίς να πληγώνει ή να προσβάλλει τον άλλον. Χωρίς να το σκεφτεί καθόλου, άφησε ένα φιλί στο μάγουλο της κοπέλας. Εκείνη του χαμογέλασε και τον χάιδεψε τρυφερά στα μαλλιά. Ο Χάρης νόμισε πως η καρδιά του θα έσπαγε σε χίλια κομμάτια...
-Πώς ήξερες ότι θα είμαι εδώ; Ρώτησε η κοπέλα.
-Ξέρω πόσο πολύ αγαπάς τη θάλασσα. Επίσης, ξέρω πως όποτε είσαι ταραγμένη θέλεις να βλέπεις τη θάλασσα για να ηρεμήσεις.
Η Ελευθερία χαμογέλασε και κάθισε στο παγκάκι. Ο Χάρης την ακολούθησε.
-Συγγνώμη αν σου μίλησα απότομα πριν... απολογήθηκε η κοπέλα. Δε συνηθίζω να θυμώνω και...
-Σςςς... της είπε ο Χάρης και ακούμπησε το δάκτυλό του στα χείλη της. Εγώ συγγνώμη... Έπρεπε να καταλάβω πόσο υπέφερες και πως δε θες να υποφέρεις ξανά... Κι εγώ πληγώθηκα πολύ στη ζωή μου... Όταν ο πατέρας μου μας εγκατέλειψε, όλες οι ευθύνες έπεσαν πάνω στη μάνα μου... Κι έτσι άρχισα να δουλεύω από μικρός για να την βοηθήσω γιατί δεν ήθελα να την βλέπω να βασανίζεται...
Η Ελευθερία σήκωσε το χέρι της και τον χάιδεψε τρυφερά στο μάγουλο. Ήξερε από τα λίγα που της είπε ο Φάνης το πόσο δύσκολα παιδικά χρόνια πέρασε ο Χάρης και τον συμπονούσε. Βέβαια, τα αισθήματά της γι' αυτόν δεν ήταν μόνο συμπόνια και συμπάθεια... Ένιωθε έλξη για αυτόν τον άντρα, μια έλξη πολύ δυνατή... Ο Χάρης την κοίταξε. Είδε στα μάτια της το ενδιαφέρον και την τρυφερότητα. Πήρε τα χέρια της στα δικά του και τα φίλησε τρυφερά. Αυτή η κοπέλα ήξερε πάντα πώς να τον κάνει να αισθάνεται καλά.
YOU ARE READING
Σε ερωτεύομαι
RomanceΟ Χάρης και η Ελευθερία είναι παιδικοί φίλοι. Αυτός φεύγει για σπουδές στην Αμερική και επιστρέφει μετά από περίπου 10 χρόνια. Συναντά μια Ελευθερία αλλαγμένη. Μια Ελευθερία πανέμορφη που του παίρνει τα μυαλά... Πριν καλά καλά το καταλάβει την ερωτε...