Κεφάλαιο 24: Αποκλείεται...

920 72 14
                                    

Η Ελευθερία κοίταξε το Φάνη και τη Σοφία χαμογελώντας. Είχαν μείνει και οι δύο άφωνοι με όσα τους εξιστόρησε, πράγμα ανήκουστο και για τους δύο και ειδικά για τη Σοφία που αν δεν έλεγε κάτι θα έσκαγε. 

-Κάτσε... Όλα αυτά έγιναν σήμερα; ρώτησε η Σοφία.

-Ναι, απάντησε η Ελευθερία.

-Δηλαδή, το πρωί που σε έστειλα να τον βρεις...

-... τον έπιασα να φιλιέται με την πρώην του, μετά πήγε να μου το παίξει χαλαρός και μετά... συμπλήρωσε η Ελευθερία.

-Πήγε να σου κάνει έρωτα!! την διέκοψε ο Φάνης. Θα τον σπάσω στο ξύλο, δεν μου γλυτώνει!!!!!

-Κάτσε, βρε αγάπη μου... Τώρα αυτό σε πείραξε; Το ότι αυτή η Έλλη είναι πρώην και του Οδυσσέα κι ότι ο Οδυσσέας την έπιασε να τον απατά με το Χάρη δε σε πειράζει; Αν η Έρη είναι ερωτευμένη με το Χάρη, εμάς δε μας πέφτει λόγος για το αν θα κάνει ή όχι έρωτα μαζί του...

-Καλά αυτό με τον Οδυσσέα και την Έλλη ούτε σαν σενάριο επιστημονικής φαντασίας δε θα μπορούσα να το φανταστώ... είπε ο Φάνης και στράφηκε προς την αδερφή του. Είσαι ερωτευμένη μαζί του; την ρώτησε.

-Εσύ τι λες; Θα τον άφηνα να με αγγίζει και να με φιλά, θα ήμουν ένα βήμα πριν του παραδοθώ χωρίς να είμαι ερωτευμένη μαζί του; Ξέρεις πολύ καλά ότι δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος... είπε η Ελευθερία πικραμένη.

-Αδερφούλα, δεν εννοώ αυτό και το ξέρεις... Αυτό που με προβληματίζει είναι η επιστροφή της Έλλης... Αυτή δεν ήρθε για καλό να μου το θυμηθείς... Κάτι θέλει αυτή από το Χάρη... Δε γίνεται να ήρθε έτσι ξαφνικά χωρίς λόγο... Ο άντρας της πού είναι; Επίσης, μπορείς να τον εμπιστευτείς το Χάρη; Αν λύγισε μια φορά, πολύ πιθανόν να ξαναλυγίσει... Εδώ ήξερε ότι ήταν δεσμευμένη και της έκανε έρωτα... Γι' αυτό σου λέω... Την αγάπησε πολύ αυτή τη γυναίκα κι ας τον κατέστρεψε...

Η Ελευθερία κοίταξε τον αδερφό της με ένταση. Γιατί πήγαινε να της χαλάσει την ευτυχία της; Αυτός δεν ήθελε να ξεκόψει από τον Οδυσσέα και να προχωρήσει στη ζωή της; Αυτός δεν έλεγε ότι ο Χάρης είναι πολύ εντάξει και δε θα κάνει κάτι που δεν πρέπει; Γιατί τα άλλαζε τώρα; Ο Φάνης διάβασε την τρικυμία που επικρατούσε στις σκέψεις της και την αγκάλιασε.

-Έρη μου, το καλό σου θέλω και το ξέρεις... Γι' αυτό στα λέω όλα αυτά... Δε θέλω να πληγωθείς ξανά... 

-Εσύ ο ίδιος είπες τις προάλλες πως ο Χάρης είναι πολύ εντάξει παιδί και πως το εννοεί ότι είναι ερωτευμένος μαζί μου... Τι άλλαξε τώρα;

Σε ερωτεύομαιWhere stories live. Discover now