Ο Χάρης χάιδεψε το μάγουλο της Ελευθερίας τρυφερά. Μετά το ξεκαθάρισμα μεταξύ τους, ένιωθε πιο ήρεμος. Ήξερε πλέον πως δεν έχασε την Ελευθερία από τη ζωή του.
Θα έβαζε, λοιπόν, τα δυνατά του να την κρατήσει κοντά του. Η επιθυμία του να σκεπάσει τα χείλη της δεν του είχε περάσει βέβαια, αλλά θα έκανε υπομονή. Για εκείνην... Πρώτη φορά συναντούσε τέτοιο κορίτσι και δεν ήθελε να το αφήσει να φύγει. Η Ελευθερία ήταν κάτι σαν το οξυγόνο του. Ήταν ερωτευμένος μαζί της και το ήξερε...-Τι σκέφτεσαι; τον ρώτησε η Ελευθερία τρυφερά βγάζοντάς τον από τις σκέψεις του.
-Ότι δεν έχω συναντήσει άλλη κοπέλα σαν εσένα στη ζωή μου...Κάτι επάνω σου μου φάνηκε διαφορετικό από όλες αυτές που έχω γνωρίσει και με τις οποίες είχα κατά καιρούς ερωτικούς δεσμούς. Γι' αυτό και μου άρεσες από την πρώτη στιγμή που σε είδα. Είσαι τόσο αθώα και τόσο αληθινή, που κόλλησα αμέσως μαζί σου... Μπορεί να έκανα επιπόλαιες σχέσεις μετά από τη μοναδική σοβαρή σχέση που είχα αλλά πάντα μου άρεσε η ειλικρίνεια στους ανθρώπους... Όλες αυτές με τις οποίες έβγαινα, ήταν ψεύτικες και ήθελαν ό,τι κι εγώ τότε... Καλοπέραση χωρίς κανένα απολύτως συναίσθημα... Ενώ εσύ δεν είσαι έτσι...της είπε τρυφερά.
-Και η πρώην κοπέλα σου; τόλμησε να ρωτήσει η Ελευθερία.
-Εκείνη δε σου μοιάζει ούτε στο μικρό σου δακτυλάκι... Άλλο ήταν κι άλλο έδειξε στο τέλος... Εξαιτίας της έγινα γυναικάς κι ήθελα να εκδικηθώ όλες τις γυναίκες με τις οποίες έκανα δεσμό... Με παράτησε για κάποιον άλλον που είχε δόξα και χρήματα... Λίγο καιρό αφότου χωρίσαμε, παντρεύτηκαν... είπε ο Χάρης με πίκρα.
Η Ελευθερία ένιωσε να πονάει στο μέρος της καρδιάς της. Αυτός ο άντρας ήταν καταβάθος πολύ ευαίσθητος κι ας έδειχνε επιφανειακά σκληρός και macho. Σήκωσε το χέρι της και του χάιδεψε τρυφερά το μάγουλο.
-Εγώ, πάντως, αν είχα κάποιον σαν εσένα, δε θα τον άφηνα για κάποιον άλλον... του είπε.
Εκείνος γύρισε και την κοίταξε. Τα μάτια της τον κοιτούσαν με ειλικρίνεια και τρυφερότητα. Αυτό το καθάριο βλέμμα της τον τραβούσε σαν μαγνήτης. Αυτή η κοπέλα μόλις του είχε δηλώσει ότι αν τον είχε δίπλα της δε θα τον άφηνε να φύγει ποτέ από κοντά της, παρόλο που της είχε αποκαλύψει ότι μέχρι πρόσφατα άλλαζε τις γυναίκες σαν πουκάμισα. Στο νου του ήρθαν τα λόγια της μητέρας του όταν έβλεπε την κατρακύλα του τα τελευταία χρόνια: "Να θυμάσαι, παιδί μου... Ο άνθρωπος που θα σε δεχτεί όπως είσαι χωρίς να νοιάζεται για το παρελθόν σου, θα είναι ο άνθρωπος της ζωής σου...". Χάιδεψε τρυφερά τα μαλλιά της κοπέλας.
أنت تقرأ
Σε ερωτεύομαι
عاطفيةΟ Χάρης και η Ελευθερία είναι παιδικοί φίλοι. Αυτός φεύγει για σπουδές στην Αμερική και επιστρέφει μετά από περίπου 10 χρόνια. Συναντά μια Ελευθερία αλλαγμένη. Μια Ελευθερία πανέμορφη που του παίρνει τα μυαλά... Πριν καλά καλά το καταλάβει την ερωτε...