Ο Χάρης διέκοψε το φιλί τους και την κοίταξε τρυφερά.
-Μικρή μου, είσαι σίγουρη; την ρώτησε.
-Ναι... απάντησε το κορίτσι.
Ο Χάρης την σήκωσε στην αγκαλιά του και την οδήγησε στο αυτοκίνητο. Λίγο αργότερα, βρέθηκαν στο διαμέρισμά του να ανταλλάζουν με πάθος φιλιά και χάδια...
-Θέλω να είμαι μαζί σου, Ελευθερία... Για πάντα... της είπε διακόπτοντας τα φιλιά τους και κοιτάζοντάς την βαθιά μέσα στα μάτια.
-Και η Έλλη, Χάρη; Τόλμησε να ρωτήσει η κοπέλα. Δε θα το αφήσει έτσι αυτό. Θα σε διεκδικήσει και...
-Δε με νοιάζει, Ελευθερία... την διέκοψε ο Χάρης. Ας κάνει ό,τι θέλει... Την έδιωξα... Τόλμησε να σου στείλει μήνυμα από το κινητό μου ενώ εγώ κοιμόμουν για να σε αναγκάσει να έρθεις εδώ και να μας δεις όπως μας είδες... Έρη, θέλω να με πιστέψεις... Δε θυμάμαι τίποτα... Όταν έφυγες, ένιωσα δυο χέρια να με αγκαλιάζουν και δυο χείλη να με φιλούν...
Η Ελευθερία τον κοίταξε. Ένιωσε να χάνεται μέσα σε αυτά τα όμορφα καστανά μάτια.
-Κάνατε έρωτα, όμως... Μην το ξεχνάς αυτό... είπε πικραμένα η κοπέλα.
-Έρη, δε θυμάμαι τίποτα σου λέω... Θέλω να με πιστέψεις... Το μόνο που θυμάμαι είναι δυο χέρια να με αγκαλιάζουν και δυο χείλη να με φιλούν... Μετά, σκοτάδι... Όταν ξύπνησα είδα ένα γυναικείο κορμί, γυμνό δίπλα μου... Δε θυμάμαι τίποτε άλλο...
Η κοπέλα τον κοίταξε τρυφερά μέσα στα μάτια. Είδε μέσα τους την αλήθεια. Σήκωσε το χέρι της και του χάιδεψε τρυφερά το μάγουλο. Δεν την ένοιαζε αν είχε κάνει ή όχι έρωτα με την Έλλη... Τότε συνειδητοποίησε πόσο πολύ τον είχε ερωτευτεί...
-Χάρη, δε με νοιάζει... Δε με νοιάζει αν έκανες ή όχι έρωτα με την Έλλη... Πόνεσα γιατί θεώρησα ότι μου είπες ψέματα αλλά, πλέον δε με νοιάζει... Αν είναι να ξεκινήσουμε μια σχέση, πρέπει να βασιστεί στην εμπιστοσύνη και στο παρόν... Το παρελθόν πρέπει να το αφήσουμε πίσω μας... Αν έχεις όντως ξεκαθαρίσει με την Έλλη, τότε για μένα αυτό μετράει...
Ο Χάρης θαύμασε για ακόμη μία φορά την κοπέλα που είχε απέναντί του. Ήξερε πως ένιωσε προδομένη αλλά προτίμησε να του δώσει ακόμα μια ευκαιρία.
-Γλυκιά μου, της είπε χαϊδεύοντάς της τρυφερά το μάγουλο, δεν πρόκειται να γυρίσω ποτέ πίσω στην Έλλη... Εσένα θέλω μόνο... Είσαι η μία και μοναδική γυναίκα που θέλω να έχω στη ζωή μου...
YOU ARE READING
Σε ερωτεύομαι
RomanceΟ Χάρης και η Ελευθερία είναι παιδικοί φίλοι. Αυτός φεύγει για σπουδές στην Αμερική και επιστρέφει μετά από περίπου 10 χρόνια. Συναντά μια Ελευθερία αλλαγμένη. Μια Ελευθερία πανέμορφη που του παίρνει τα μυαλά... Πριν καλά καλά το καταλάβει την ερωτε...